Mam kontakt z firma produkującą podzespoły do tego samochodu.Wkrótce w Polsacie ma ruszyć nowy program w którym będą pokazywać krok po kroku produkcję tego samochodu(wytwarzanie podzespołów i montaż). Wiem też, że podczas konstruowania wynikły jakieś problemy z wibracjami w strukturze nadwozia i mądre głowy z Pracowni Wibroakustyki PW pomogły w rozwiązaniu tego problemu...także z tą myślą Szwajcarską tak bym nie przesadzał. Co do kosztów to moim zdaniem nie są wygórowane patrząc po tym, że Mitsubishi za swój elektryczny samochód wielkości VW Polo chce brać 150 tys. złotych, a Nissan zakłada, że użytkowanie elektrycznego samochodu będzie o 10 procent tańsze niż samochodu z silnikiem spalinowym(baterii nie będzie można kupić tylko ją wynająć-kiedyś był artykuł na samarze). W Polsce i tak nikt tego nie kupi, bo narazie jesteśmy na etapie Golfa 3 sprowadzonego z Reichu, więc u nas nieprędko zobaczymy to na ulicach. Arwena co do tych 2,2l na setkę w korkach to duża przesada, bo przeciętny skuter 2T pali 4,5-5 litrów na setkę.Skuter 4T, który pali około 2l pojedzie maksimum 40-50km/h i ma dynamikę zbliżoną do roweru(Siedzę dość mocno w temacie motocyklizmu). SAM to jest samochód, który pomieści w komfortowych warunkach dwie osoby, na głowę nie kapie w zimę pojedzie itd....poza tym zobaczcie sobie ile osób siedzi w przeciętnym samochodzie jadącym po ulicy-rzadko kiedy zobaczycie więcej niż dwie, a najczęściej jedzie jedna osoba.
Poniżej dla rozbudzenia wyobraźni wklejam film z podobną konstrukcją ale nagranie pochodzi z przed parunastu lat
http://www.youtube.com/watch?v=VbdkZB9-Sd4