W razie awarii sprawdź t.me/prawda2info

 
OOBE - kto z was to robił?  
Podobne tematy
OOBE141
Nasze Sny7
Jarosław Bzoma o oobe 1
Pokaz wszystkie podobne tematy (11)
Znalazłeś na naszym forum inny podobny temat? Kliknij tutaj!
Ocena:
12 głosów
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Prawda2.Info -> Forum -> Dyskusje ogólne Odsłon: 9471
Strona: 1, 2, 3   »  Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ozzy




Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 7
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 13:42, 28 Lip '06   Temat postu: OOBE - kto z was to robił? Odpowiedz z cytatem

Witam

Jestem początkujący(jeszcze tego nie miałem) w temacie OOBE.

Tutaj kilka info dla tych, którzy nie wiedzą co to OOBE.

Cytat:
OOBE (lub OBE) (ang. out of body experience) - dosłownie: doświadczenie poza ciałem. Objawia się wrażeniem czasowego opuszczenia i egzystowania niezależnie od swego fizycznego ciała. W OOBE ma się wrażenie poruszania się, dokonywania obserwacji i komunikowania z innymi istotami inteligentnymi podczas gdy ciało osoby podlegającej temu wrażeniu jest rozluźnione lub śpi.


Dzisiaj w nocy próbowałem osiągnąć OOBE. Włączyłem CoolEDIT i wygenerowałem w nim 'muzykę' by wprowadzić się w pewne fale mózgowe (bodaj theta).

Położylem się wygodnie na łóżku, założyłem słuchawki i rozluźniałem jak najbardziej ciało. Wyobrażałem sobie jak wpływa do mnie energia przez oddychanie i jak przechodzi moje ciało... po paru minutach poczułem że moje stopy zaczynają "odchodzić od ciała". Poczułem ciepłą, silną energię i lekkie mrowienie. Moje serce biło bardzo szybko, a mój oddech był płytki ale intensywny. Niestety po oderwaniu nóg od ciała coś mi przeszkodziło (może lęk, nie wiem) i nie udało mi się nic dalej, jednak tego doświadczenia nie zapomnę. Będę dążył dalej do osiągnięcia OOBE.

Czy ktoś z was miał z tym do czynienia? Jakie są wasze doświadczenia?

Aha i pytanko: czy w trakcie OOBE widzi się normalnie, czy tak jak podczas snu(bez szczegółów, tylko tak ogólnikowo)?