sorry za cytaty bez nickow,
ale pisalem z palca, bo dzieki uprzejmosci
Bimi the Guru nie moge uzywac bbcode na biezco
Cytat: |
al qaida pewnie miała gpsa podłożonego w WTC albo budynki wypatrzyli przy pomocy lornetki, a końcowy manewr skrętu w lewo przy prędkości 950 km/h 8 sekund przed uderzeniem to pewnie wyćwiczyli w MS Flight Simulator 2000 |
Dlaczego zmieniasz temat?
Tutaj doswiadczeni konstruktorzy samolotow
upieraja sie, ze samolot nie ma prawa leciec z taka predkoscia "bo powietrze przeszkadza"
To troche dziwi, jesli poczytac np starsze wypowiedzi
Bimi the Guru
gdzie no-plane uwazal za bzdure na poziomie UFOnautow,
ale biorac pod uwage ciagly rozwoj w temacie,
wcale sie nie zdziwie,
jak jedyna sluszna teoria na forum za pol roku bedzie
wyburzenie WTC za pomoca pily plazmowej
Podobnie jak "eksperci" sie upierali,
ze samolot na malej wysokosci to podrywa samochody i fruwaja jak w filmie Twister
po czym jak pokazalem zdjecia i filmiki z wyspy St Maarten
gdzie nie tylko samochody, ale i ludzi,
a nawet parasolki kilka metrow pod samolotem sie ostaja,
to mnie zdemaskowali (a jakze
), i sprawe zamkneli argumentem:
To zdjecie to sciema, manipulacja, bujda na resorach.
Nie jest mozliwy lot boeinga na tak niskim pulapie
przypomne:
Trzymajmy sie sprawy "niemozliwej" predkosci, a nie rozmywajmy tematu,
Sa do tego inne i jak znajdziesz moje wypowiedzi negujace np mozliwosc
autopilota i udzialu "osob trzecich" to stawiam ci skrzynke piwa za cytat.
Cytat: |
Po co się oni tak spieszyli??? Gaz do dechy, jakoś się trafi, Allah czuwa. |
Spytaj jeszcze, czy samobojcy walacy autem w jakis punkt kontrolny
w Iraku, Izraelu, Czeczeni itd zwalniaja przed uderzeniem,
albo czy na pewno przestrzegaja
max predkosci dopuszczalnej w terenie zabudowanym.
Cytat: |
co mnie obchodzi prędkość nurkowania, skoro sam najpierw mówisz że to nie było nurkowanie? |
Niech bedzie nurkowanie.
Z filmiku wklejonego co niektorzy mogli by wysnuc wniosek,
ze ten samolot lecial mniej wiecej tak:
i tyko o to mi chodzilo, jak wspomnialem, ze "nie nurkowal"
Lot pod katem np 30st tez moze byc lotem nurkowym, ale roznica chyba jest?
Predkosc VD, predkosc lotu nurkowego
To predkosc, gdzie sila grawitacji pomaga silnikom, "potegujac" ich moc,
Lot wznoszacy dokladnie przeciwnie.
W locie poziomym sila nosna skrzydel rownowazy sile grawitacji,
a moc silnikow idzie glownie na poruszanie do przodu.
Cytat: |
jaka jest maksymalna prędkość do jakiej może się rozbujać boeing na niskim pułapie w czacie ostrego obniżania lotu? |
Predkosc zostala wyznaczona doswiadczalnie w 2001 roku,
w czasie paru crashtestow na ok 1000km/h
Cytat: |
dlatego od początku mówię żebyś sie zapytał jakiegoś pilota czy jest to możliwe |
A moze jeszcze stewardese spytac?
Przykladowa odpowiedz:
"Z wlasnego doswiadczenia?
NIE WIEM, nikt nie szkoli nas do rozpieprzania samolotow,
tylko do bezpiecznego ladowania.
Nikt nie wykona takiego manewru dla jaj ryzykujac
swoje zycie,
nikt nie wykona takiego testu ryzykujac setki milionow warty samolot.
Bo i po co?
To mozna wyliczyc pewnie, ale to nie jest pytanie do pilota.
Spytaj czy w czasie burzy snieznej,
przy widocznosci zerowej z powodu mgly da sie wyladowac.
NIE WIEM.
Nikt nigdy nie probowal, bo samolot pasazerski to nie konkurs na Xboxie"
Podobnie mozesz pytac kierowce gminnego autobusu PKS,
czy mozna wejsc Neoplanem bokiem w zakret 90st,
na recznym.
Cytat: |
wyrwanych z kontekstu fragmentów pdf'ów bez pojęcia o znaczeniu terminów które one określają.
...
cytujesz jakieś losowe dokumenty
|
Ja wkleilem
caly dokument a dla malo lotnych,
podalem wytlumacznie terminow i pokazalem fragment,
gdzie jest interesujaca informacja.
Te losowe
dokumenty to badania certyfikacyjne, jakie posiada KAZDY samolot,
dzieki ktorym mozesz wsiasc do samolotu, wiedzac, ze bezpiecznie wyladuje,
a nie ze jestes w formie odwaznika dla zapewnienie balastu w locie probnym.
Cytat: |
Pragnę odesłać czytelnika do danych technicznych boeinga 767 (taki uderzył w wtc) które definiują maksymalną prędkość przelotową tego samolotu na 913km/h, jednakże (co warte odnotowania) na wysokości 35000 stóp. |
Czego nie zrozumiales znowu
-predkosc przelotowa=lot poziomy na duzej wysokosci
-predkosc przelotowa=predkosc BEZPIECZNA
-predkosc przelotowa=predkosc zapewniajaca pasazerom KOMFORT
Cytat: |
420 KCAS = 483,33 mph = 777,84 km/h
to teraz napisz jeszcze jaka jest prędkość maksymalna
i czy przy prędkości ok 950 km/h da się trafić w WTC |
420 KCAS to jest predkosc jaka mozna osiagnac w BEZPIECZNYCH warunkach testu,
gdzie sa zachowane wzgledy BEZPIECZENSTWA,
gdzie bedzie zapewnione prawidlowe funkcjonowanie przyrzadow,
gdzie nie bedzie zagrozone BEZPIECZENSTWO pilota testowego,
ani kosztujacej majatek maszyny.
Tu jest opis procedury certyfikacyjnej:
http://en.wikipedia.org/wiki/Flight_test
Max fizyczna predkosc jaka da sie uzyskac w locie nurkowym jest duzo, duzo wieksza.
Ile wieksza? Nie wiem, bo nikt tego nie sprawdza.
Jak nie rozumiecie samolotu to prosciej bedzie z samochodem:
1. Jest okreslona predkosc makymalna na autostradzie np 130 km/h
To jest ten odpowiednik "max predkosci przelotowej samolotu.
2. jest predkosc maxymalna, jaka osiaga na torze, np 220 km/h
To jest odpowiedznik "max dive velocity"
3. Jest predkosc jaka da sie uzyskac jadac autostrada w Niemczech gdzie jest pare kilometrow "z gorki"
Zapewniam i mowie z wlasnego doswiadczenia, ze da sie spokojnie przekroczyc katalogowa predkosc maksymalna o jakies 10-15%.
A MOWIMY TUTAJ O ODCINKU GDZIE JEST MOZE KAT OPADANIA ZALEDWIE 5-10%!!!
_________________
"Nigdy nie pozwoliłem szkole stanąć na drodze mojej edukacji".