W razie awarii sprawdź t.me/prawda2info

Who Killed the Electric Car?  
Podobne tematy
Who Killed the Electric Car?16
Znalazłeś na naszym forum inny podobny temat? Kliknij tutaj!
Ocena:
3 głosy
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Prawda2.Info -> Forum -> Sprawy techniczne Odsłon: 2174
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JASNY CELESTYN

Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 21:17, 08 Lip '08   Temat postu: Who Killed the Electric Car? Odpowiedz z cytatem

Dlaczego nie pracujemy wspólnie nd przetłumaczeniem w całości tego filmu [Who Killed the Electric Car?], przecież jest wazny i madry.
Powinien w całości być dostepny z dabingiem, wykonanym np na IVONIE, tak żeby go kazdy mógł w fajnym formacie obejrzeć.

Dla zilustrowania jaki to bedzie miec odzew społeczny jeśli to nagłosnimy
wklejam przykladowe opinie z jutuba

TheRealCritique (1 tydzień temu)
The executives will not be held responsible for their crimes of sedition unless people hold them responsible personally for it. Of course, people down the food chain will be hurt as GM and Ford implode. America will figure it out eventually, though, because it is now being forced to get a clue.

Sogwa (2 tygodnie temu)
!!Spread the word of this video to everyone you know and everyone they know!!
I never heard of this video until a computer/techno geek friend of mine told me of it during my rant about crappy gas/petro prices.
Like this Canadian documentary, The Corporation, the car & oil companies will keep this video away from all intelligent life forms as much as possible!!!

!!Please tell civilized humanity about this video!!
!!And thanks a billion to domroule for posting this!!

bd189 (1 tydzień temu)
the ev1 saleslady has group that tries to force the companies by writing them. chrysler/doge/jeep have a direct marketing study they're doing by chatting with you when you go to certain part o their websites. look up the dodge zeo on their site and if a rep wants to chat say exactly as follows; rep:can i answer any questions? you: i want a doge zeo rep: it's not available. you: BUMMER, guess i'm taking my money elsewhere. then close the window.
they'll eventually get the message

falcon2154 (2 tygodnie temu)
GM, Ford, and all other shitty American automakers are dead now. Lol!!!!!!!

WIĘC warto abysmy sie za to zabrali, ludzie powinni to wiedzieć.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
PopS

Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 16:53, 09 Lip '08   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Są napisy do tego filmu. Można je sobie odtworzyć w ALLplayerze z dodtkiem.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Prawda2.Info -> Forum -> Sprawy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do: