W razie awarii sprawdź t.me/prawda2info

 
chemtrails  
Podobne tematy
Co powinieneś wiedzieć o smugach chemicznych 19
chemtrails - to nie jest prawda12
Prawdziwy cel Chemtrails ujawniony13
Pokaz wszystkie podobne tematy (18)
Znalazłeś na naszym forum inny podobny temat? Kliknij tutaj!
Ocena:
50 głosów
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Prawda2.Info -> Forum -> Ziemia i wolna energia Odsłon: 76598
Strona:  «   1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 38, 39, 40   »  Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Co sądzisz o chemtrailsach - smugach chemicznych o kórych jest ten wątek?
To o czym tu mowa to zwykłe smugi zostawiane przez samoloty, tudzież inne zjawiska naturalne
25%
 25%  [ 42 ]
Nie wiem - myślę, że coś w tym może być... może faktycznie coś rozpylają
36%
 36%  [ 61 ]
Jestem pewien, że są to związki chemiczne rozpylane przez samoloty na czyjeś zlecenie
37%
 37%  [ 63 ]
Wszystkich Głosów : 166

Autor Wiadomość
qwerty01




Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 64
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 17:18, 19 Kwi '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie chwalił, bo np. nad Białymstokiem znowu rozpylali:
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
eNKa




Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 634
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 20:28, 19 Kwi '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gdybyś zrobił jakieś opracowanie uprawdapadabniające podejżenia, zawierające wywołania i trasy w czasie. Tak jest to jeden z niewielu przelotów w tamtym dniu.
_________________
"każdy samolot ma skrzydła więc jest też szybowcem"
"Do protestujących dołanczają się też wszelkiego rodzaju organizacje..."
~Bimi
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyspa




Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 1242
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 12:47, 20 Kwi '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JAK KTOŚ UMIE TO NIECH ZBUDUJE CHEMBUSA Smile

http://www.orgonite.info/how-to-make-chembusters.html

http://tiny.pl/hgs6m (PL)

http://www.youtube.com/watch?v=KiC0YtwxEmA
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Teodoryk




Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 834
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 13:31, 21 Kwi '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dawno mnie tu nie było ale widzę że dalej można się na forum pośmiać Smile qwerty01 zajebisty filmik dawno się tak nie uśmiałem, bardzo emocjonalne wykonanie chociaż można było bardziej wczuć się w rolę to prawie jak recytowanie. Może dodać coś Mickiewicza o tyranach ! :





Teraz mi powiedz czy masz pewność na jakiej wysokości leciały te samoloty i czy to były samoloty wojskowe czy cywilne ? Proponuje wam ułożyć jakiś wiersz o tyranach z nieba, będzie można go recytować nieoficjalnie na filmikach i udawać że ktoś to tępi i niszczy naród, nich to będzie taka analogia do cierpię historycznych ... tylko czy to będzie smaczne ?

Ćwiczcie te przemowy by robić większe wrażenie. Chociaż muszę przyznać że recytacja i tak całkiem niezła, co prawda temat komiczny ale liczą się chęci Laughing.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
absolut




Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 31
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 20:53, 21 Kwi '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

twojapogoda.pl
Cytat:

Wpływ samolotów na pogodę


Europa to poligon doświadczalny dla naukowców, którzy badają wpływ wstrzymania ruchu lotniczego na zjawiska atmosferyczne i klimat...



W ostatnich dniach Europa stała się gigantycznym poligonem doświadczalnym dla naukowców najróżniejszych dziedzin, którzy postanowili wykorzystać erupcję islandzkiego wulkanu i całkowite wstrzymanie ruchu lotniczego. Nigdy wcześniej niebo nad naszym kontynentem nie było aż tak wolne od samolotów. Meteorolodzy zabrali się więc do badania wpływu pozostawianych przez nie smug kondensacyjnych na pogodę i klimat. W niektórych miejscach, zwłaszcza nad lotniskami, smug było zwykle tak dużo, że nakładały się na siebie, tworząc zwartą powłokę chmur wysokiego piętra, przez które Słońce wyglądało jakby świeciło przez matowe szkło. Tymczasem w ostatnich dniach niebo było błękitne i zupełnie czyste. Chociaż może się to wydać zaskakujące, to mieszkańcy obszarów przez które przebiega najwięcej szlaków lotniczych, odetchnęli z ulgą. Nie było już nad nimi tej charakterystycznej powłoki, która jakby nie było, ograniczała ich pole widzenia. Czego naukowcy chcą się dowiedzieć podczas zakazu lotów? Przede wszystkim tego jaki jest wpływ samolotów na tzw. fenomeny pogodowe, takie jak na przykład efekt halo. Jeszcze ważniejsze jest poznanie wpływu smug kondensacyjnych na temperaturę powietrza, zarówno na wysokości kilku kilometrów, jak i przy samej powierzchni ziemi. Wcześniejsze badania przeprowadzone na niewielką skalę w Nowym Jorku, tuż po zamachach z 11 września 2001 roku, gdy również wstrzymano ruch lotniczy, powiedziały nam, że promienie słoneczne padające na sztucznie utworzone chmury pozostawiane przez samoloty, odbijają się od nich i w ten sposób nie docierają w takich jak zazwyczaj ilościach do gruntu, obniżając temperaturę powietrza. Odwrotny proces zaobserwowano nocami, gdy ciepło promieniujące z gruntu nie było w stanie udać się do atmosfery, ponieważ blokowane było przez smugi lotnicze, co doprowadzało do miniaturowego procesu cieplarnianego. Po tym jak ruch lotniczy został wstrzymany, a z nieba zniknęły smugi, zaobserwowano, że temperatura powietrza za dnia była wyższa, a nocami niższa od tej z okresu otwartej przestrzeni powietrznej. Nie udało się natomiast zbadać wpływu dodatkowych ilości pary wodnej, pozostawianej przez samoloty, na procesy atmosferyczne. W ostatnich dniach takie badania przeprowadzono i już wkrótce poznamy ich efekty. Naukowcy zbadali także stopień zanieczyszczenia powietrza nad obszarami często uczęszczanymi przez samoloty. Satelity meteorologiczne dokonały natomiast pomiarów stężenia dwutlenku węgla nad Europą, co pozwoli nam ustalić w jak wielkim stopniu transport lotniczy wpływa na zmiany klimatyczne. Dla meteorologów kluczowym badaniem może się okazać wpływ smug lotniczych na prognozy pogody. Okazuje się bowiem, że chmury, które tworzone są przez samoloty, a nie były wcześniej brane pod uwagę w prognozach, mogą mieć na nie znaczący wpływ. Sądzi się, że smugi kondensacyjne mogą przyczyniać się na niektórych obszarach do obniżania sprawdzalności prognoz. Wszystko dlatego, że wielokrotnie obserwowano, że przelot tylko jednego samolotu może przy sprzyjających warunkach atmosferycznych rozszerzyć smugę na całe niebo i doprowadzić do opadu deszczu, mimo iż prognozy wskazywały na bezchmurne niebo przez cały dzień i bez przelotu samolotu tak też by się stało. Wulkanolodzy z kolei przebadali atmosferę pod względem emisji gazów i pyłów. Wyniki będą klarowne, ponieważ atmosfera była wolna od smug lotniczych, które mogłyby fałszować pomiary. Erupcja islandzkiego wulkanu może się okazać historyczna i to nie tylko z powodu skali chaosu w ruchu lotniczym, ale dlatego, że zaczną myśleć o modyfikacji samolotów tak, aby były one odporne na tego typu zjawiska.


Próbują obalić nasze chemtrails Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
qwerty01




Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 64
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 09:46, 22 Kwi '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Teodoryk napisał:
Dawno mnie tu nie było ale widzę że dalej można się na forum pośmiać Smile qwerty01 zajebisty filmik dawno się tak nie uśmiałem, bardzo emocjonalne wykonanie chociaż można było bardziej wczuć się w rolę to prawie jak recytowanie.

To nie jest mój filmik. Akurat jak niebo nie jest przysłonięte chmurami to obserwuję lot komercyjny i uwierz, nie pokrywa się z tym co widzę za oknem.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Janiekowalsk




Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 1459
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 11:27, 22 Kwi '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie latały samoloty nawet w dzień pogrzebu jestem pewien widziałem smugi na własne oczy..
Chyba tylko jednego dnia w całym tym cyrku odniosłem wrażenie że nic nie lata ale w dniu pogrzebu zapierdalały po niebie na 100% !!!
Ps.. znajdowałem się w tym dniu ok 140 km od Białegostoku
_________________
Gaza Strefa śmierci
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Teodoryk




Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 834
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 09:11, 24 Kwi '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tam pod tym filmem jest nawet napisane jaki to był lot Smile. Myślę że na forach lotniczych przy odrobinie DOBREJ WOLI Z WASZEJ STRONY także moglibyście się dowiedzieć kto w te dni latał nad wschodnią Polską, w ogóle to nie wiem kto wam wmówił że przez wszystkie dni były wszystkie lotniska zamknięte, przestrzeń powietrzna owszem zamknięta ale z tego co pamiętam to TYLKO dla samolotów pasażerskich, zresztą po jakimś czasie był znoszone sukcesywnie ograniczenia. Prezydent Rosji to pociągiem dotarł ?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Dysputant




Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 803
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 19:03, 25 Kwi '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ehu...
nie wiem czy ktoś wkleił szukać mi się nie chce.

http://www.flightradar24.com/

Można łatwo zobaczyć czy coś właśnie powinno lecieć nad twoją głową.
Przynajmniej z lotów komercyjnych.

edit

Było wklejane ale w innych tematach.
Tu też się chyba przyda.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyspa




Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 1242
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 17:03, 30 Kwi '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Widok z okna! Godzina 16:50! MASAKRA! i tak non stop... a ludzie se chodzą na placu zabaw z dziećmi się bawią... qrde!



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Teodoryk




Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 834
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 16:50, 05 Maj '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zastanawiam się czy poniektórzy czytają ze zrozumieniem posty innych userów, bo pasuje tutaj mi tylko jedno przysłowie "Mówił dziad do obrazu a obraz ani razu"
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
voyager




Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 41
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 22:20, 04 Cze '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.jasnagora.com/
tutaj znajduje się artykuł Igranie z chmurami na polskim niebie?
Że też takie zacne bractwo o tym pisze
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Lama




Dołączył: 16 Lut 2009
Posty: 160
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 22:47, 04 Cze '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Prędzej tutaj:
http://czestochowa.gazeta.pl/czestochowa.....oduja.html
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
R4S




Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 524
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 09:39, 11 Cze '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:

2010/06/09

“Climate Ready Crops and Chemtrails”

Julian Rose 7.6.2010

On June 6th, one brave soul from Jasna Gora Radio News did a great service to Polish citizens. He reported on strange goings-on in the sky around Poland; reports of aeroplanes, flying high in the sky and leaving a trail of vapour behind them that did not dissolve like normal jet vapours, but stuck in the sky and filled-out into veil-like clouds, creating a haze which partly obscured the sun.

He spoke of the many people who had witnessed these events and had made contact with him. Some used binoculars to try and find out what markings these mysterious planes carried. Most, they said, were unmarked and most probably of military origin. The substance causing the trails appeared to be coming from an area near the tail fin or just below the engines and, due to the large number of aircraft criss crossing the sky, geometric patterns of white trails were steadily formed across a large area of sky. They were definitely different, said the observers, from the condensed water that freezes behind high flying jets at around 5,000 metres and then quickly dissolves and disperses into the atmosphere.

What these people were witnessing are what are commonly called “chemtrails”. ‘Chem’ because the substance being exuded from these aircraft has been analysed (by a number of laboratories around the world) and found to contain a very strange mixture of ingredients, variously reported as: Barium, Ethylene Dibromide, aluminium nano particles and silicon. Barium is a radioactive metallic substance, Ethylene Dibromide is a pesticide, carcinogen and chemical toxin. Aluminium nano particles are found to pollute the blood stream and are connected with Alzheimer’s disease.

Why then, would jet aircraft be spraying these elements into the atmosphere?

Firstly, it is important to know that ‘chemtrails’ are prolific, having been seen by thousands in the skies of North America and Europe on a virtually daily basis for well over ten years. Many attempts have been made by citizens in various Countries to elicit information from government bodies as to what exactly is going on? Who owns these planes? Who gives them permission to fly through sovereign air space? Exactly what are they spraying – and why are they spraying?

No clear answer has ever been given. And in many cases officials simply claim that they are just ordinary aeroplane ‘contrails’ and that there is nothing more to it.

However, we now know better. Researching the subject reveals that the US authorities have been playing with these poisoned jet trails for around two decades and have recently admitted the fact , stating that the veil of cloud resulting from these trails is intentional and is being carried out on the pretext that it may provide a solution to climate change. Reflecting back the suns rays and thereby providing a screen against terrestrial global warming.

In spite of the existence of an international treaty to protect the upper atmosphere, the US has managed to make these spraying activities a ‘fait accomplis’ but at the same time is refusing to provide any evidence of the ingredients of this toxic air-born cocktail. The suppression of ‘global warming’ is hardly a credible answer to what is, by any account, an extraordinary invasion of citizens rights to clean air, water and soil. Aluminium sours the soil and makes it saline, reducing crop growth and establishing a toxic chain reaction through the food chain. Nano particles make ingestion by humans and animals more pervasive and dangerous. Aluminium inhalation and digestion is also believed to have a marked destabilising/depressant effect on the neocortex.

Ethylene Dibromide is a toxic pesticide and fumigant. It is recognised as potentially lethal when inhaled regularly. It is currently used for the control of wax moths in beehives and against bark beetles and termites. It can seriously impair liver and kidney function and effect reproduction by damaging sperm cells in the testicles.

Silicon is a common matalloid more often associated with computer manufacture and mobile phones than aircraft emissions.

When one puts together the full picture of this bizarre experiment one cannot help but realise something is very badly wrong. By passing publicly the information passed on to him by observers from all over Poland, the courageous gentlemen from Jasna Gora News has helped raise our awareness. No longer will it be so easy for deniers to shout ‘lunatic!’ or ‘conspiracy!’ at those who speak honestly about what they perceive to be true. The fact is that millions of people are the unsuspecting recipients of a sinister cocktail of metals and chemicals being rained down on them quite deliberately by unmarked aircraft criss crossing the skies of Europe and North America on a continual basis.

One thing seems sure – they are not stabilising the climate. They are almost certainly destabilising it. After one particularly virulent day of ‘chemtrail’ activity in the Southern Malopolska skies early this May, the rains started – and didn’t stop for 3 weeks. Others reported similar incidence in other regions.

Could ‘chemtrails’ serve the purpose of hidden weapons of mass destruction and climate modification? Could the toxic cocktail they rain down on earth act as a suppressant of the free functioning of human intelligence and overall human health?

Are they rendering our soils toxic and at the same time inducing bizarre weather patterns that knock out traditional agricultural practices and pave the way for ‘Climate Ready’ GM crops and seeds that will then come to dominate the human food chain? More than five hundred patents for ‘Climate Ready’ GM crops and seeds are now awaiting licences in the corridors of power in Washington and Brussels.

Who is behind this culling of our planetary species?

Everyone has a right to know the answers to these questions – and to ask many more. Its a matter of life or death.

…………………….

Julian is a partner with internationally distinguished Jadwiga Lopata in ICPPC – International Coalition to Protect the Polish Countryside,
Międzynarodowa Koalicja dla Ochrony Polskiej Wsi
34-146 Stryszów 156, Poland tel./fax +48 33 8797114 biuro@icppc.pl
http://www.icppc.pl http:// www.gmo.icppc.pl http://www.eko-cel.pl

Read also his article in Polish – “Zmieniając kurs na życie. Lokalne rozwiązania globalnych problemów”

http://piotrbein.wordpress.com/2010/06/0.....%E2%80%9D/
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
jabba




Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 1186
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 22:52, 15 Cze '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.sfora.pl/To-samoloty-wywoluja-powodzie-i-sniezyce-a21193

Cytat:
Oto nowe odkrycie meteorologów.

Samoloty mogą nie tylko tworzyć dziwne otwory w chmurach, ale również wywoływać opady deszczu lub śniegu. I to bez żadnych środków chemicznych - informuje serwis canada.com.


Amerykańscy meteorolodzy z National Center for Atmospheric Research twierdzą, że wystarczy, by samoloty kilkakrotnie przeleciały tą samą "ścieżką" przez chmurę, by wywołać opady deszczu lub śniegu.


Wywoływanie deszczu nie jest jednak aż tak proste, jakby się wydawało. Samolot musi bowiem "zasiewać" odpowiednią chmurę. Muszą się w niej znajdować mocno schłodzone cząsteczki wody - nawet do temperatury -34 stopni Celsjusza!

Gdy w taką chmurę wlatuje samolot, jego śmigła bądź skrzydła mocno "rozpychają" powietrze. To powoduje, że kropelki zamarzają i opadają.

To dzieje się często, ale nie zawsze jest widoczne z satelity czy z ziemi - twierdzi Andrew Heymsfield.

On sam zauważył to przypadkiem, gdy latał samolotem badawczym. Nagle zauważył kryształki śniegu, które opadały na samolot. Okazało się, że tą sama trasą leciały poprzednio dwie maszyny. Opady śniegu rozpoczęły się tuż po przelocie drugiej maszyny.

Śnieg padał przez 45 minut. Pokrył pięciocentymetrową warstwą teren o długości około 45 km i 4 km szerokości...


i po tym artykule w moich oczach teoria o Chemtrails w skali od 1 do 10, gdzie 10 oznacza totalną durnotę, a jeden realne zjawisko lub zagrożenie, z pozycji 9 ląduje na pozycję 6
_________________
http://republika.pl/blog_fa_550912/991430/sz/zwoliludu.gif
________________________________
A na drzewach zamiast liści wisieć będą komuniści
i LEWACY

Raz sierpem raz młotem w czerwoną hołotę
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Imamiah




Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 105
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 21:39, 20 Cze '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem



Fragment filmu Opętani:)
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
R4S




Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 524
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 09:15, 21 Cze '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tłumaczenie do mojego posta wyżej...


Julian Rose

Niebezpieczne rośliny „odporne na klimat” a chemoślady.

6 czerwca br. pewna odważna dusza z wiadomości Radia Jasna Góra wyświadczyła wielką przysługę polskim obywatelom. Dzięki niej dowiedzieli się oni o dziwnych zjawiskach zachodzących na niebie nad Polską. Okazało się, że wysoko nad nami latają na niebie samoloty, które pozostawiają na nim ślad podobny do zwykłych smug kondensacyjnych, które jednak w odróżnieniu od zwykłej pary z silników odrzutowych nie ulegają rozproszeniu, ale utrwalają się na niebie, tworząc przypominające welon chmury i mgłę przysłaniającą słońce.
Dziennikarz z Radia Jasna Góra pisał o wielu ludziach będących świadkami tego zjawiska, którzy się z nim skontaktowali. Niektórzy używali lornetek, próbując ustalić oznakowania samolotów. Jak twierdzili, większość nie była w ogóle oznakowana i robiła wrażenie samolotów wojskowych. Substancja tworząca ślad wydobywała się z okolic tylnego statecznika lub bezpośrednio z okolic silnika. Z powodu dużej ilości przemierzających niebo samolotów, na ogromnych połaciach nieba stopniowo formowały się geometryczne wzory z białych linii. Zdaniem obserwatorów były one zasadniczo odmienne od tych, jakie formują się z zagęszczonych cząsteczek zamarzającej wody widocznej za wysoko latającymi odrzutowcami na wysokości około 5000 metrów, a które to smugi następnie szybko się rozpuszczają i zanikają w atmosferze.
To co ludzie widzieli to tak zwane chemoślady. „Chemo” ponieważ substancja emitowana z tych samolotów została zbadana (przez kilka różnych laboratoriów na świecie) i okazało się, że zawiera dosyć dziwną mieszaninę składników, na którą najczęściej składają się między innymi: bar, dwubromek etylenu, nanoczasteczki aluminium i silikon. Bar to metaliczna substancja radioaktywna, dwubromek etylenu to chemiczny środek owadobójczy, rakotwórczy i toksyczny. Nanocząsteczki aluminium znajdywane są jako zanieczyszczenia w układzie krążenia w związku z chorobą Alzheimera.
Powstaje zatem pytanie, dlaczego samoloty miałyby rozpylać te substancje w atmosferze.
Po pierwsze trzeba mieć na uwadze, że chemoślady są zjawiskiem szeroko rozpowszechnionym i obserwowanym przez tysiące ludzi na niebie Ameryki Północnej i Europy praktycznie każdego dnia od ponad dobrych 10 lat. Obywatele w wielu krajach wielokrotnie próbowali uzyskać od swoich rządów informacje na temat tego, co dokładnie się dzieje. Kto jest właścicielem tych samolotów? Kto pozwala im latać w suwerennej przestrzeni powietrznej? Co dokładnie rozpylają i dlaczego? Nigdy nie uzyskano jakiejkolwiek jasnej odpowiedzi. W wielu wypadkach rządy odpowiadały, że są to po prostu zwykłe samolotowe smugi kondensacyjne i problem w ogóle nie istnieje.
Obecnie mamy jednak więcej wiadomości na ten temat. Badania zjawiska potwierdziły, że władze Stanów Zjednoczonych od ponad dwu dekad posługiwały się samolotami do rozpylania trucizn i ostatnio się do tego przyznały, utrzymując, że celowo tworzona w ten sposób, warstwa chmur ma być rozwiązaniem dla problemu zmian klimatycznych. Ma ona zapobiegać globalnemu ociepleniu, poprzez otoczenie Ziemi swego rodzaju ekranem, odbijającym promienie słoneczne.
Pomimo istnienia traktatów międzynarodowych mających na celu ochronę górnych warstw atmosfery, Stany Zjednoczone zdołały przeprowadzić ten proceder jako swego rodzaju fakt dokonany, w tym samym czasie odmawiając podania składu chemicznego elementów rozpylanej przez siebie toksycznej mieszanki. Powstrzymanie globalnego ocieplenia jest mało wiarygodnym argumentem na usprawiedliwienie czegoś, co stanowi bezprecedensowy przykład naruszenia prawa obywateli do czystego powietrza, wody i gleby. Aluminium zakwasza i zasala glebę, zmniejsza wysokość plonów i wprowadza toksyczne reakcje do łańcucha pokarmowego. Nanocząsteczki mają jeszcze bardziej wielostronny i destrukcyjny wpływ na zwierzęta i ludzi, którzy je przyswajają. Wdychanie i wprowadzanie do systemu trawienia aluminium wywiera także destabilizujący i depresyjny wpływ na część tkanki mózgowej (neocortex).
Dwubromek etylenu jest toksycznym środkiem owadobójczym i odkażającym, który o ile przyjmuje się go w większych dawkach, jest potencjalnie zabójczy. Używa się go obecnie do zwalczania moli woskowych w ulach, a także przeciw termitom i kornikom. Może on doprowadzić do poważnego zakłócenia funkcji wątroby i nerek, a także funkcji reprodukcyjnych poprzez uszkadzanie komórek nasienia w jądrach.
Silikon jest popularnym metaloidem łączonym częściej z przemysłem komputerowym i produkcją telefonów komórkowych niż emisjami z samolotów.
Jeżeli poskłada się razem wszystkie elementy tego dziwnego eksperymentu, wtedy trudno mieć wątpliwości co do tego, że dzieje się coś bardzo niedobrego. Ten dzielny dżentelmen z Jasnej Góry, który podał do publicznej wiadomości, to czego dowiedział się od świadków z całej Polski, przyczynił się do wzrostu społecznej świadomości. Teraz tym, co zaprzeczają oczywistym faktom, trudniej będzie oskarżać tych, którzy uczciwie opowiadają, o tym, co widzieli na własne oczy, o tak zwaną teorię spiskową lub obłęd. Fakty są takie, że miliony ludzi zostało bez własnej woli i wiedzy poddanych działaniu złowrogiego koktajlu chemikaliów i metali, którymi świadomie opryskiwano ich z nieba przez nieoznakowane samoloty przemierzające niebo nad Europą i Północna Ameryką w ramach długotrwałej operacji.
Jedno wydaje się pewne – te działania nie stabilizują klimatu, przeciwnie; niemal na pewno go destabilizują. W początku maja br. po dniu, w którym chemoślady były szczególnie widoczne nad Południową Polską rozpoczęły się deszcze, padające nieprzerwanie przez prawie 3 tygodnie. Podobne sekwencje zdarzeń miały miejsce w innych regionach.
Czy chemoślady są rodzajem broni masowej zagłady i modyfikacji klimatu? Czy toksyczny koktajl, jakim polewa się ziemię, ma na celu stłumienie ludzkiej inteligencji i zmianę stanu zdrowia całej populacji?
Czy chodzi może o skażenie naszej gleby i zakłócenie klimatu, tak aby wyeliminować tradycyjne praktyki rolne i utorować drogę „odpornym na klimat” uprawom GMO, które zdominują w takiej sytuacji ludzki łańcuch żywieniowy? Ponad 500 patentów na „odporne na klimat” uprawy GMO oczekuje obecnie na licencje w Waszyngtonie i Brukseli.
Kto stoi za gigantycznym planem zmniejszenia bioróżnorodności i liczby istniejących gatunków fauny i flory?
Każdy ma prawo znać odpowiedzi na te pytania, a także zadawać wiele innych. Odpowiedź na nie to dzisiaj kwestia życia i śmierci.
Julian Rose, 7 czerwca 2010 r.

Uwaga tłumacza: [chemoślady to słowo nowe, niejako „wymyślone” ale ponieważ i zjawisko jest nowe więc pozwoliłem sobie go użyć. Można je wszędzie zastąpić zwrotem „chemiczne smugi kondensacyjne”.]
Tłumaczył: Olaf Swolkień
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Al Mudrasim




Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 69
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 23:00, 23 Cze '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przegladając net trafiłem na taką oto wiadomość:

From Anonymous

Ze względów, które zrozumiecie po przeczytaniu tego tekstu, nie mogę ujawnić swojej tożsamości.

Jestem mechanikiem samolotów dużych linii lotniczych. Pracuję przy utrzymywaniu jednej z baz znajdujących się w dużym porcie lotniczym. Myślę, że pewne informacje, które tutaj znajdziecie są ważne. Po pierwsze, chciałbym powiedzieć coś na temat “dziobania porządku” wśród mechaników. Jest to ważne dla tej historii z przyczyny, którą powinieneś odgadnąć sam.

Mechanicy pragną pracować przy 3 rzeczach: przy awionice, silnikach lub przy kontroli lotu. Przez mechaników te czynności uznawane są za najistotniejsze. Na samym dole hierarchii zajęć jest praca przy systemach unieszkodliwiania odpadów.

Żaden mechanik nie chce pracować przy pompach, zbiornikach i rurach, które są używane do przechowywania odpadów z toalet. Ale na każdym lotnisku, gdzie pracowałem, zawsze znajdywało się 2-3 takich którzy ‘na ochotnika’ pracowali przy tych systemach.

Pozostali mechanicy są szczęśliwi oddając im to zajęcie. Z tego powodu na jednym lotnisku tego typu rzeczy wykonuje tylko 2-3 mechaników. Nikt nie zwraca szczególnej uwagi na tych facetów, inni mechanicy nie utrzymują kontaktu z tymi, którzy pracują przy systemach odpadów.

Faktem jest, że nigdy nie myślałem wiele o tej sytuacji, dopóki nie zdarzenie z ostatniego miesiąca. Podobnie jak większość linii lotniczych mamy wzajemne porozumienia z innymi liniami, które korzystają z naszego lotniska. Jeśli mają problem ze swoimi samolotami, nasi mechanicy zajmą się tym.

Podobnie, jeśli jeden z naszych samolotów ma problem w innym porcie lotniczym, naprawią go.

Pewnego dnia zostałem przywołany z bazy do pracy w samolocie innego przewoźnika. Otrzymałem telefon od Dyspozytora, który nie wiedział na czym polega problem. Gdy dotarłem do samolotu okazało się, że problemem jest system usuwania odpadów. Nie było innego wyjścia niż się wczołgać i rozwiązać problem.

Gdy wsiadłem do zatoczki zdałem sobie sprawę, że coś było nie w porządku. Było więcej zbiorników, pomp, rur niż powinno. Z początku zakładałem, że zmieniono cały system. 10 lat temu pracowałem na dokładnie tym samym modelu samolotu.

Chcąc zlokalizować problem, szybko zdałem sobie sprawę z tego, że dodatkowe rurki i zbiorniki nie były podłączone do systemu unieszkodliwiania odpadów, w ogóle. Właśnie to odkryłem, gdy pojawił się inny mechanik z mojej firmy . Był to jeden z tych, którzy zwykle pracują na tym rodzaju samolotu. Z wdzięcznością oddałem mu swoje zadanie.

Gdy wychodził spytałem go o dodatkowe wyposażenie. Powiedział mi abym: “martwił się o swoją część samolotu, a on będzie martwić się o swoją!”

Następnego dnia, na firmowym komputerze, oglądałem schematy instalacji. Kiedy tam byłem postanowiłem sprawdzić schematy dodatkowego wyposażenia. Ku mojemu zdziwieniu schematy nie pokazywały instalacji, które widziałem na własne oczy dzień temu. Nawet w plikach producenta niczego nie było. Byłem już zdeterminowany aby dowiedzieć się kto to wykonał.

W kolejnym tygodniu mieliśmy okresową kontrole trzech z naszych samolotów. Jest dużo mechaników czołgających się po samolocie w trakcie takich inspekcji. Właśnie skończyłem swoją zmianę i postanowiłem rzucić okiem na system odpadów jednego z naszych samolotów.

Uznałem, że wśród wszystkich mechaników na pokładzie nikt nie zauważy jednego dodatkowego. Jak można się było spodziewać samolot, który wybrałem miał dodatkowe wyposażenie!

Zacząłem iść tropem systemu rur, pomp i zbiorników. Znalazłem to, co wydawało się być jednostką sterowania dla systemu. Wyglądała jak standardowa jednostka kontrolna awioniki, ale nie miała oznaczeń żadnego rodzaju.

Mógłbym wytropić przewody kontrolne z jednostki do pomp i zaworów, ale nie było tam żadnych obwodów elektrycznych wchodzących do jednostki. Jedyne kable z jednostki były podłączone do głównego zasilacza samolotu. System miał duży zbiornik 1 i 2 mniejsze zbiorniki. Trudno było powiedzieć w ciasnych pomieszczeniu, ale to wyglądało że duży zbiornik może mieć około 50 galonów pojemności (1 galon UK ma ok 4,5l x50 = 225l, USA (mokry) ma ok 3,8l = 190; przyp. Airbag). Zbiorniki byly podłączone do zaworu wypełniania i opróżniania przechodzącym przez kadłub samolotu dokładnie za zaworem opróżniania dla systemu odpadów.

Kiedy miałem okazję by poszukać połączenia pod samolotem znalazłem to sprytnie ukryte za panelem pod panelem używanym do uzyskania dostępu do spływu odpadków.

Zacząłem podążać tropem rurek biegnących od pompy. Te rurki prowadziły do sieci małych rureczek, która kończyła się na końcu krawędzi skrzydła, na poziomie stabilizatorów horyzontalnych .

Jeśli spojrzysz uważnie, na skrzydłach dużego samolotu widać zestaw drutów, o wielkości palca, rozciągający się od opadającej powierzchni boku skrzydła. Są to knoty rozładowujące statyczność. Są one używane do rozpraszania statycznego ładunku elektrycznego, który tworzy się na samolocie w locie.

Odkryłem, że rurki z tego tajemniczego systemu prowadzą do tych knotów (1 na 3 knoty). Zostały “wydrążone” w celu umożliwienia przepływu wszystkiego co dostało się do środka i wypuszczenia tego za pomocą tych fałszywych knotów .

Kiedy byłem na skrzydle, jeden z kierowników dostrzegł mnie. Wyprosił mnie z hangaru mówiąc, że moja zmiana się skończyła i nie jestem autoryzowany do pracy w nadgodzinach.

Następne dni były bardzo pracowite i nie miałem czasu na kontynuowanie mojego śledztwa. Późnym popołudniem, dwa dni od mojego odkrycia, zostałem przywołany do wymiany czujnika temperatury silnika w samolocie mającym startować w przeciągu 2 godzin. Skończyłem pracę i sporządziłem dokumentację.

30 minut później zostałem przywołany do Dyrektora Naczelnego. Gdy wszedłem do jego biura, spostrzegłem, że nasz przedstawiciel związkowy i dwóch nieznanych mi już na mnie czekali. Powiedział mi (przed. zw; przyp. Airbag), że został odkryty poważny problem. Powiedział, że zostałem umieszczony w sprawozdaniu za składanie fałszywych dokumentów.

Zawiesił mnie dyscyplinarnie stwierdzając, że złożyłem fałszywą dokumentację z czujnika temperatury silnika, który zainstalowałem kilka godzin wcześniej. Byłem zupełnie zaskoczony i zacząłem protestować. Mówiłem im, że jest to śmieszne i że wszystkiego dopilnowałem.

W tym miejscu Przedstawiciel Związkowy zarekomendował oględziny samolotu abyśmy mogli wszystko wyjaśnić. Następnie spytał o dwóch mężczyzn obecnych w biurze. DN powiedział mi, że to inspektorzy bezpieczeństwa linii lotniczych, ale nie poda ich nazwisk.

Podążyliśmy do samolotu, który powinien być w powietrzu a był zaparkowany na ziemi. PZ otworzył silnik i odpiął czujnik z numerem seryjnym, ten, który zainstalowałem. Poinformowano mnie, że zostałem zawieszony na tydzień, bez wynagrodzenia, i że mam natychmiast opuścić miejsce.

Pierwszego dnia mojego zawieszenia siedziałem w domu i zastanawiałem się co u lich mi się przydarzyło. Wieczorem otrzymałem telefon. Głos powiedział do mnie: “Teraz już wiesz, co dzieje się z mechanikami, którzy grzebią w czym nie powinni. Następnym razem, gdy zaczniesz grzebać przy systemach nie podlegających Tobie, stracisz pracę! Wspaniałomyślnie, mam nadzieję, że będziesz mógł wrócić wkrótce do pracy” KLIK.

Ponownie musiałem zbierać się z podłogi. Przebiegło mi przez myśl, że to co mi się właśnie przydarzyło musi być bezpośrednio połączone z moim tropieniem sieci tajemniczych rurek.

Następnego ranka DN wezwał mnie. Powiedział, że z powodu mojej doskonałej zawodowej przeszłości zawieszenie zostało zredukowane do jednego dnia, i że powinienem wracać natychmiast do pracy. Jedyne o czym mogłem wtedy myśleć to “co oni próbują ukryć” i “kim ONI są”!

Tego dnia w pracy było jak by się nic się nie stało. Żaden z innych mechaników nie wspomniał o zawieszeniu a mój PZ powiedział mi abym o tym nie rozmawiał. Tej nocy zalogowałem się w Internecie, aby spróbować znaleźć odpowiedzi.

Nie pamiętam już jak do tego doszło ale znalazłem się na stronie wspominającej o chemicznie poskręcanych contrails.

To był moment kiedy wszystko dla mnie się zbiegło. Lecz następnego ranka znalazłem w mojej zamykanej szafce notatkę. Mówiła: “Ciekawość zabija kota. Nie odwiedzaj stron internetowych, które Ciebie nie dotyczą.

To jest to. Teraz wiem, że mnie obserwują.

Chociaż nie wiem co pryskają, mogę powiedzieć, jak oni to robią. Doszedłem do wniosku, że używają “miodowych ciężarówek” . To ciężarówki opróżniające odpady ze zbiorników toalet.

Porty lotnicze zazwyczaj zawierają umowy na tego typu prace i nikt nie jest w pobliżu tych ciężarówek. Kto chciałby stać obok ciężarówki pełnej gów.. Wydaje się sensowne, że podczas opróżniania tych zbiorników ci faceci mogą łatwo napełniać zbiorniki systemu spryskiwania .

Znają trasę lotu samolotów więc prawdopodobnie programują jednostkę kontrolną, aby rozpocząć opryski w jakiś czas po osiągnięciu przez samolot odpowiedniej wysokości.

źródło: http://www.educate-yourself.org/cn/chemspewermechanics17apr05.shtml

Dysze spryskiwania w fałszywych knotach są tak małe, że nikt w samolocie nie będzie w stanie nic zobaczyć.

Boże, pomóż nam wszystkim.

Zaniepokojony Obywatel
_________________
Ja w cuda nie wierzę, ja na nich polegam Smile.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
aro_klb




Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 1484
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 00:44, 29 Cze '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.sfora.pl/W-ramach-walki-z-ociepleniem-beda-wybielac-chmury-a21648
Jedna z możliwych przyczyn tak dużej ilości smug na niebie
_________________
Jestem pisowskim aparatczykiem z małym penisikiem.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
beezle




Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 522
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 07:56, 29 Cze '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kiedyś z ciekawości przeczytałem ten sam "artykuł" który podał Al Mudrasim. Co mnie jednak niepokoi, to że napisać można wszystko i podać za kogokolwiek w sieci (analogicznie, jak nie wiadomo z kim rozmawia sie tak naprawdę na czacie, nawet jeśli podsyła foto). Osobiście byłbym ostrożny co do takich informacji.

Skąd wiemy, że ten który pisze jest tym za kogo się podaje? Jak zweryfikować prawdziwość podanych informacji? Każdy może założyć domenę. Każdy może zamieścić dowolny tekst. Trzeba więc trochę dystansu do tego, co czyta się w sieci.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyspa




Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 1242
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 11:08, 29 Cze '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chemtrails nie jest związane z walką z globalnym ociepleniem bo globalne ocieplenie to kłamstwo -> wiadomo o co chodzi... Oni sieją taką dezinformację celowo... Można by zrobić listę tych dezinformatorów z podaniem arta do źródła aby ich ładnie demaskować... zresztą kto mądry to wie ocb...

Chemtrails są po to aby: nas osłabić, depopulacja, odbijać promieniowanie kosmiczne które przyczynia się do naszego przebudzania się (szukaj o informacji o "photon belt", "furtkach kosmicznych" i aktywności słońca w 2012 roku...) i w sumie tyle... jednym słowem chcą nas udupić i utrzymać w skołowanym umyśle i słabym zdrowiu...

więc dieta, modlitwa, chembustery + info na fora o prawdziwej przyczynie rozpylania tego gówna...

Nie wierzcie w bzdury podawane przez "duże" portale... to coś takiego jak mówi jakiś profesor i wszyscy mu wierzą bo jest profesorem, a koleś zza kurtyny daje mu plik banknotów aby mówił to co ma mówić... czyli stek bzdur... SZUKAJ PRAWDY, A PRAWDA CIĘ WYZWOLI! Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Fosfor




Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 160
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 22:47, 02 Lip '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Naukowcy przyznają, że samoloty tworzą sztuczne chmury o ogromnej powierzchni. Mało tego chmury te mają odbijać promienie słoneczne. (klimatycznie oszołomy zaczną teraz skakać z radości podczas gdy będą ich nadal spryskiwać jakimś gównem Laughing )



Cytat:
Attack of the vapours – how jet trails block out the sunshine

If you are jetting off for an exotic holiday this summer, spare a thought for those you leave behind.

Because it seems that sun-seekers are responsible for leaving the rest of us languishing under grey skies – thanks to the emissions from aircraft engines.

These vapour trails create clouds which, experts claim, can block out sunlight for millions. This is the reason that our skies appeared unusually blue when the Icelandic volcano Eyjafjallajokull was erupting, and all flights over Britain were banned.


Vapour trails create clouds which, experts claim, can block out sunlight for millions


http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/a.....shine.html

EDIT: ciekawy komentarz z prisonplanet : http://www.prisonplanet.com/scientists-a.....louds.html
_________________
"... Pierwszy krok do zrzucenia niewoli to odważyć się być wolnym ..."
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ostrożny




Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 779
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 02:06, 03 Lip '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
pasożyd




Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 84
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 19:36, 09 Lip '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzisiaj widziałem coś bardzo dziwnego!
Bo smugi kondensacyjne widziałem tysiące razy
Setki razy widziałem te smugi (chemtraile) które pozostają na niebie przez pare godzin
i zamieniaja się w chmury.
Do tej pory przyjmowałem wyjaśnienia o wysokości lotu ,o temperaturze i o wilgotniści
że to one wpływają na występowanie smug i ich utrzymywanie się na niebie ale....
Dzisiaj rano niebo było bez chmur potem przeleciało pare samolotów i pozostawiło smugi na pół nieba
które to pozostały do teraz tylko się rozlały po niebie.
Między czasie obserwowałem samoloty które lecąc zostawiały smuge
po której 5 minut pużniej nie było śladu.
i tutaj też sobie tłumaczyłem że lataja na różnych wysokościach
Ale ok. 14 przeleciał samolot który zostawił taką smuge ale nie ciągłą tylko przerywaną
i ta przerywana smuga została do teraz (już rozlana)
Wyglądało to bardzo dziwnie najpierw leciał bez smugi , w pewnym momencie smuga się pojawiła
potem dwa razy tak jakby zrobił przerwe w smudze i na końcu odleciał bez smugi.
Leciał w lini prostej to raczej wątpie aby zmieniał wysokość
i nie wydaje mi się aby się tak warunki pogodowe tam zmieniały na górze
A równolegle do tej smugi 20 minut wcześniej powstała tylko że cała bez przerw
Szkoda że nie miałem przy sobie aparatu bo tak dziwną przerywaną smuge widziałem pierwszy raz

Wiem jedno będe się teraz uważnie chmurom przyglądał Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
qwerty01




Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 64
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 08:25, 10 Lip '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kiedyś na youtube była osoba, która wrzucała filmiki z chemtrails. Był jeden, który pokazywał włączanie i wyłączanie trucie. Niestety konto już wisi. Gdyby to nie byłaby prawda to czemu usunęli?
http://www.globalnaswiadomosc.com/chemtrails%20przerwy%202.jpg
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Prawda2.Info -> Forum -> Ziemia i wolna energia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona:  «   1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 38, 39, 40   » 
Strona 29 z 40

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz moderować swoich tematów


chemtrails
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.
Wymuś wyświetlanie w trybie Mobile