W tradycyjnym buszowaniu po sieci znalazłem opracowanie uderzenia na Pentagon zawarte w czterech częściach a mianowicie:
http://www.sm.fki.pl/Mann/Ludobojstwo-Pentagon-1.doc
http://www.sm.fki.pl/Mann/Ludobojstwo-Pentagon-2.doc
http://www.sm.fki.pl/Mann/LudobojstwoPentagon3.doc
http://www.sm.fki.pl/Mann/LudobojstwoPentagon4.doc
Jest to obszerny zestaw informacji zebranych do kupy i przeanalizowanych.
Kilka uwag które nasunęły mi się podczas tej prezentacji
Cytat: |
Władze twierdzą, że kamera ta wykonuje 100 zdjęć na sekundę. |
Nie wiem czy to prawdziwa informacja(chodzi o 5 klatek z uderzenia) nagranych i udostępnionych.
Cytat: |
Nie ma 2 wielkich silników, ale odnaleźli coś przypominającego kawałek jednego, małego silnika… coś bardzo przypominającego silnik np. bezzałogowego samolotu Global Hawk, który zaopatrzony jest w pojedynczy silnik; lub też jeden z silników samolotu A-3 SkyWarrior. 12 ton stali nie mogło wyparować, co dopiero 60 ton całego samolotu, łącznie z bagażami, czy ludźmi. Oczywiście pojawiły się spory na temat tego, skąd pochodzi ten silnik. Zapominając o tym, że mógł być zwyczajnie podrzucony, wielu ludzi optuje z Global Hawkiem, a wielu z SkyWarrior’em. „To, co widzimy, to część silnika odrzutowego JT8D wykorzystywanego w myśliwcu A-3 SkyWarrior, należącego do Sił Powietrznych USA.” – Karl Scharz, dyrektor Patmos Nanotechnologies LLC. Tak czy owak, nie był to żaden Boeing, co potwierdza John Brown, rzecznik firmy Rolls Royce: „To nie jest część od jakiegokolwiek silnika Rolls Royce’a, przynajmniej takiego, który bym znał.” |
Cytat: |
Samolot powinien ściąć latarnie. 22 listopada 2004 prywatny odrzutowiec w drodze do Houston, gdzie miał zabrać Busha seniora odciął pojedynczą latarnie i rozbił się. Szczątki skrzydła rozerwanego leżały w promieniu 90 m. Lot 77 kompletnie wyrwał z ziemi 7 latarni nie uszkadzając ani skrzydeł, ani słupów. Zamiast tego wyglądają jakby tylko przewróciły się na ziemię. |
Interesujące ,że jedna latarnia mogła przyczynic sie do wypadku.Znalazlem w internecie ten wypadek:
http://www.planecrashinfo.com/2004/2004-52.htm
znalazłem także zdjęcie modelu: Grumman Gulfstream G3
To jest wersja:
Grumman Gulfstream G3 F-249 Open House z 1983
Cytat: |
Porwany samolot najprawdopodobniej wylądował w bazie wojskowej, po czym wsadzono ludzi do jakiegoś pokoju i zdetonowano… A jak inaczej człowieku wytłumaczysz to, że ciała zostały przewiezione do kostnicy w Virgini, później do kostnicy w Dover, gdzie zidentyfikowano ofiary Lotu 77 za pomocą badań DNA? No właśnie! Były ciała, a skoro były ciała, to wcześniej trzeba było zabić ludzi! Teraz na pewno myślisz, że ciała pochodzą z Pentagonu. Niestety nie. Jest jedna kwestia, w której ja oraz inni badacze tej sprawy zgadzają się z wersją rządową – kwestia ciał. Rząd twierdzi, że samolot wyparował, a jeśli tak by się stało, to ciała również by wyparowały. |
Interesuje mnie właśnie ten motyw przewiezienia ciał z jednej kostnicy do drugiej.Zna ktoś przyczyny takiego obrotu spraw??
Cytat: |
Wielu ludzi zwraca tez uwagę na liczbę ludzi w porwanych samolotach. Wedle „Washington Post” lot 77 był „nienormalnie pusty”. Było w nim jedynie 64 pasażerów na 188 miejsc. Wszystkie samoloty użyte do zamachów 9/11 były zapełnione tylko w 20-30%, podczas gdy średnia zapełnienia wszystkich samolotów tamtego dnia wynosiła 70-90%. Dziwnym „zbiegiem okoliczności” wśród 64 pasażerów Lotu 77 byli ludzie z Boeinga, Raytheona, Departamentu Obrony, Lockheed Martin, American Airlines, wojska i innych agencji rządowych. |
Cytat: |
„Warto wspomnieć, że wysoki oficer Pentagonu zajmujący się wtedy finansami, Dov Zakheim, który wiedział o 'zagubionych' bilionach, miał spółkę, która specjalizowała się w technologii zdalnego sterowania samolotów. Resztki znalezione w Pentagonie zostały zidentyfikowane jako przednia część przedniego kompresora silnika JT8D używanego w myśliwcu A-3 Sky Warrior i jak na A-3 Sky Warrior - normalnie sterowany samolot - były sekretnie przekształcane w zdalnie sterowane samoloty bezzałogowe i wyposażone w pociski w ramach operacji na lotnisku niedaleko Ft. Collins-Loveland Municipal Airport w Colorado na miesiące przed 9/11, pytania szczególnie wzrastają, czy księgowi Pentagonu i ich dane na komputerach nie zostały umyślnie zaatakowane 11 września.”- pisała Barbara Honegger. |
kolejna ciekawa aczkolwiek nie wiem skąd autor zna taki niuans
Cytat: |
David Kovalcin z Lotu 11 jest tu odpowiedzią na wiele pytań. Jak mówiła jego żona, nocą z 10 na 11 września obudził ją i nie mógł spać. Rankiem znalazła kartkę, na której napisał: „Będzie mi was wszystkich bardzo brakowało”… |
Cytat: |
Na pokładzie Lotu 77 znajdowali się ludzie Raytheona, Boeinga czy wojska. Kogo zatem zabrakło wśród tej śmietanki? Arabów! Na pokładzie nie było ani jednego Araba! Nie było również porywaczy, którzy mieli być Arabami! Oficjalna wersja wojska mówiła o 64 zabitych pasażerach, podczas gdy American Airlines wypuściła listę 56 pasażerów, zwiększoną później do 58. Na liście nie było ani jednego arabskiego nazwiska. Zdjęcia z listy znajdują się ponizej |
http://physics911.net/olmsted
i jeszcze kilka wypowiedzi:
Cytat: |
Coś ciekawego wymsknęło się Donaldowi Rumsfeldowi: „Mówimy o plastikowych nożach i użyciu samolotów American Airlines z amerykańskimi obywatelami na pokładzie, i pocisku do zniszczenia tego budynku (…)”.
Podobnież Timowi Roemerowi z Komisji 9/11, który w wywiadzie dla CNN w styczniu 2009 roku twierdził, iż „w naszą fortecę” uderzył „pocisk”. Roemer w przeciwieństwie do Rumsfelda zrozumiał, że powiedział za dużo i poprawił się na „samolot”.
|
Zachęcam do zapoznania się z materiałem !
Materiały w tym poście uzyskały zgodę autora na publikacje.