W razie awarii sprawdź t.me/prawda2info

Odkryto miasto sprzed 200000 lat  
Znalazłeś na naszym forum temat podobny do tego? Kliknij tutaj!
Ocena:
6 głosów
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Prawda2.Info -> Forum -> Wiadomości Odsłon: 1173
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prrivan

Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 16:18, 06 Lis '09   Temat postu: Odkryto miasto sprzed 200000 lat Odpowiedz z cytatem

http://www.viewzone.com/adamscalendar.html

Cytat:

Ancient Human Metropolis Found in Africa

By Dan Eden for viewzone.

They have always been there. People noticed them before. But no one could remember who made them -- or why? Until just recently, no one even knew how many there were. Now they are everywhere -- thousands -- no, hundreds of thousands of them! And the story they tell is the most important story of humanity. But it's one we might not be prepared to hear.

Something amazing has been discovered in an area of South Africa, about 150 miles inland, west of the port of [Maputo. It is the remains of a huge metropolis that measures, in conservative estimates, about 1500 square miles. It's part of an even larger community that is about 10,000 square miles and appears to have been constructed -- are you ready -- from 160,000 to 200,000 BCE!

But, oddly, no one ever bothered to inquire about who could have made them or how old they were.
(...)
"When Johan first introduced me to the ancient stone ruins of southern Africa, I had no idea of the incredible discoveries we would make in the year or two that followed. The photographs, artifacts and evidence we have accumulated points unquestionably to a lost and never-before-seen civilization that predates all others -- not by just a few hundred years, or a few thousand years... but many thousands of years. These discoveries are so staggering that they will not be easily digested by the mainstream historical and archaeological fraternity, as we have already experienced. It will require a complete paradigm shift in how we view our human history. " -- Tellinger

Where it was found

The area is significant for one striking thing -- gold. "The thousands of ancient gold mines discovered over the past 500 years, points to a vanished civilization that lived and dug for gold in this part of the world for thousands of years," says Tellinger. "And if this is in fact the cradle of humankind, we may be looking at the activities of the oldest civilization on Earth."

To see the number and scope of these ruins, I suggest that you use google-earth and start with the following coordinates:

Carolina -- 25 55' 53.28" S / 30 16' 13.13" E
Badplaas -- 25 47' 33.45" S / 30 40' 38.76" E
Waterval -- 25 38' 07.82" S / 30 21' 18.79" E
Machadodorp -- 25 39' 22.42" S / 30 17' 03.25" E

Then perform a low flying search inside the area formed by this rectangle. Simply Amazing!

Did gold play some role in the dense population that once lived here? The site is just about 150 miles from an excellent port where maritime trade could have helped to support such a large population. But remember -- we're talking almost 200,000 years ago!

The individual ruins [see below] mostly consist of stone circles. Most have been buried in the sand and are only observable by satellite or aircraft. Some have been exposed when the changing climate has blown the sand away, revealing the walls and foundations.

"I see myself as a fairly open-minded chap but I will admit that it took me well over a year for the penny to drop, and for me to realise that we are actually dealing with the oldest structures ever built by humans on Earth.

(...)

But one question begs for an answer -- how could this be achieved by humans 200,000 years ago?

Kolejne strony reportażu:
-jak datowano znalezisko
http://www.viewzone.com/adamscalendar22.html

-kto mógł zbudować miasto
http://www.viewzone.com/adamscalendar33.html

-czy miasto zbudowali twórcy rasy ludzkiej
http://www.viewzone.com/adamscalendar44.html

To nieco namiesza w podręcznikach do historii,jak mniemam Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ya

Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 16:30, 06 Lis '09   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli nie walnęli się przy datowaniu węglem, to piszemy historie od nowa.
toto

Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 16:38, 06 Lis '09   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Węglem C14 nie można datować takich okresów.
Powrót do góry
Bimi
Site Admin

Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 16:40, 06 Lis '09   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ya napisał:
Jeśli nie walnęli się przy datowaniu węglem, to piszemy historie od nowa.

nie walnęli się bo nie tej metody używali.
http://www.viewzone.com/adamscalendar22.html
o ile dobrze zrozumiałem, jakieś tam ułożenie kamieni które założyli że były kalendarzem słonecznymi na podstawie tego że kamienie źle wskazują słońce wyliczyli sobie, że 250tys lat temu wskazywały by dobrze...
generalnie bardzo to zagmatwane, szczególnie że na koniec dopisali jeszcze:
Cytat:
Some pieces of the marker stones had been broken off and sat on the ground, exposed to natural erosion. When the pieces were put back together about 3 cm of stone had already been worn away. These calculation helped assess the age of the site by calculating the erosion rate of the dolerite.

nie wykluczam odkryc cywilizacji sprzed 200tys lat, ale po przeczytaniu tego tekstu nie popadałbym w euforię
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Voltar

Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 16:41, 06 Lis '09   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

absurdalne datowanie w oparciu o kamienny krąg

sam stan tego kręgu wskazuje na ten sam okres co ekspansja cywilizacji megalitycznej a więc okres od 7000 do 2500 pne

po 160 tys lat stopień zwietrzenia skał byłby nieporównywalny
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Aya Sophia

Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 16:51, 06 Lis '09   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam kumpla, który w zeszłym roku był w Indiach, na poł roku, jezdzil po całych bo spieprzał przed monsunem Smile Wedrował po Tybecie Gudzaracie, na poludniu nad Oceanem etc, ale z tego co mi mowił - Hindusi smieją sie z zachodniej nauki, bowiem wg ich podań cywilizacja w tamtych rejonach jest duzo starsza niz sie powszechnie uwaza - taki Ubajd ma 9-10 tys lat, ale oni mowia o jeszcze starszych ludach - 10-15 tys ! I były to cywiliacje w pełni rozwinięte.

A swoją drogą bawił się nieźle :

Wariat;) Bungy WORLD top 3 !
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
C0LD F34R

Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 19:10, 06 Lis '09   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bimi napisał:
...generalnie bardzo to zagmatwane, szczególnie że na koniec dopisali jeszcze: Cytat:
Cytat:
Some pieces of the marker stones had been broken off and sat on the ground, exposed to natural erosion. When the pieces were put back together about 3 cm of stone had already been worn away. These calculation helped assess the age of the site by calculating the erosion rate of the dolerite.

Że niby niektóre bloki były połamane i ich części były wystawione na naturalną erozję. Przyłożyli do siebie dwa pasujące kawałki, jeden leżący na powierzchni i drugi jego fragment - pod ziemią. Ten poddany intensywniejszej erozji miał zużycie rzędu 3 cm grubości, względem tego podziemnego. I tak sobie wyliczyli 160 000 - 200 000 lat.

Chociaż nie zdziwiłbym się wcale gdyby te datowania okazały się trafne Smile

Voltar napisał:
po 160 tys lat stopień zwietrzenia skał byłby nieporównywalny

No nie wiem czy 3 cm tego typu kamienia to mała erozja. Niektóre budowle megalityczne mające tysiące lat, wybudowane z tego samego materiału, nie wyglądają na tak zerodowane.
Powrót do góry
C0LD F34R

Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 19:28, 06 Lis '09   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
The individual ruins [see below] mostly consist of stone circles. Most have been buried in the sand and are only observable by satellite or aircraft. Some have been exposed when the changing climate has blown the sand away, revealing the walls and foundations.

"I see myself as a fairly open-minded chap but I will admit that it took me well over a year for the penny to drop, and for me to realise that we are actually dealing with the oldest structures ever built by humans on Earth.

Poszczególne ruiny składają się głównie z kamiennych kręgów. Większość tkwi pogrzebana w piachu i są one widoczne tylko z orbity lub powietrza. Niektóre zostały odsłonięte gdy zmieniający się klimat spowodował usunięcie piachu, odsłaniając mury i fundamenty.

"Postrzegam siebie jako kolesia z otwartym umysłem ale przyznaję, że zajęło mi ponad rok uzmysłowienie sobie, że właściwie to mamy do czynienia z najstarszymi budowlami kiedykolwiek wybudowanymi przez ludzi na Ziemi"
Powrót do góry
FreeFighter

Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 22:25, 06 Lis '09   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ta wiadomość może być podobną bzdurą jak np. treści na tej witrynie:
http://www.sm.fki.pl/Lesniakiewicz/Lesni.....ndera_Mora
Ale pożyjemy zobaczymy, na razie nie widziałem w żadnej szanującej oficynie, choćby wzmianki o tym odkryciu.
Powrót do góry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Prawda2.Info -> Forum -> Wiadomości Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do: