|
Autor
|
Wiadomość |
nomorenazi
Dołączył: 03 Lip 2008 Posty: 386
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
|
Wysłany: 10:05, 15 Lip '09
Temat postu: Przydatne oferty pracy |
|
|
Istnieje możliwość pracy w różnych miejscach, które ze względu na swój charakter mogą budzić zainteresowanie pośród uczestników tego forum. Jeżeli chcesz mieć wpływ na rzeczywistość to najkrótszą drogą jest zrobienie tego od wewnątrz. Jeżeli uważasz, że możesz w jakimś stopniu pobrudzić sobie ręce, to z jednej strony jest w tym trochę racji, lecz z drugiej strony można przysłużyć się na rzecz bezpieczeństwa, ujawnić bądź leczyć patologie itd. Odwagi.
Cytat: |
# Firma: GRAFTON RECRUITMENT POLSKA SP. Z O.O.
# Lokalizacja: PL, maz. WARSZAWA
# Typ pracy: Część etatu
# Data dodania: 2009-07-13 (2 dni )
# Numer ogłoszenia: 28058084
Jeśli jesteś studentem medycyny (min. 3 rok), swobodnie posługujesz się językiem angielskim, a ponadto jesteś osobą zorganizowaną, dokładną, sumienną i chciałbyś zdobyć doświadczenie w międzynarodowej korporacji - nie zwlekaj - ta oferta jest skierowana do Ciebie!
Dla naszego Klienta - międzynarodowego koncernu farmaceutycznego poszukujemy kandydatów na stanowisko: Asystent/ka działu szczepionek.
Asystent/ka działu szczepionek
3-19-ADS/G
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
Praca z najnowszymi doniesieniami medycznymi (głównie w języku angielskim) - możliwość pogłębienia swojej wiedzy,
Analizowanie i przygotowywanie podsumowań artykułów medycznych,
Pomoc w organizowaniu i prowadzeniu spotkań dotyczących aspektów medycznych,
Organizowanie i prowadzenie wewnętrznych szkoleń medycznych,
Wsparcie działu marketingu w prowadzonych projektach medycznych.
Wymagamy od Ciebie:
Wykształcenie wyższego kierunkowego – Medycyna (mile widziani studenci ostatnich lat studiów),
Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
Bardzo dobrej organizacji pracy,
Skrupulatności, sumienności i dokładności,
Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole,
Umiejętności szybkiego uczenia się.
Oferujemy:
Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku,
Możliwość czerpania wiedzy z najnowszych doniesień medycznych,
Elastyczny czas pracy.
Zapraszamy – im szybciej otrzymamy Twoją aplikację, tym szybciej będziemy mogli skontaktować się z Tobą w celu ustalenia terminu rozmowy kwalifikacyjnej!
Jeśli spełniasz w/w wymagania i jesteś zainteresowany/a naszą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji na adres: temp@grafton.pl wraz z nr ref. 3-19-ADS/G w tytule maila.
Grafton Recruitment jest irlandzką firmą rekrutacyjną założoną w 1982 r. Od tego czasu Grafton notuje stały wzrost i posiada obecnie 76 oddziały w 19 krajach (m.in. Wielkiej Brytanii , Polsce, Czechach, na Węgrzech). Na Polskim rynku działamy już od 1997 roku. Grafton Recruitment Polska stale się rozwija. Poszukujemy specjalistów z wielu dziedzin (m.in. Sprzedaży, Marketingu, Inżynierii, IT, Finansów, Prawa, HR). Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej.
Grafton Katowice - NOWY ODDZIAŁ!
ul. Sokolska 65 40-087 Katowice
tel.: + 48 (0) 32 786 10 80 Fax: + 48 (0) 32 786 10 89
katowice@grafton.pl
Grafton Recruitment oddział w Warszawie Budynek Warsaw Tower
ul. Sienna 39 00-121 Warszawa
Tel.: +48 (0) 22 654 46 46 Fax.: +48 (0) 22 654 43 33
grafton@grafton.pl
Grafton Technologies Budynek Warsaw Tower
ul. Sienna 39 00-121 Warszawa
Tel.: +48 (0) 22 654 46 46 Fax.: +48 (0) 22 654 43 33
grafton@grafton.pl
Grafton Recruitment oddział w Poznaniu Budynek Andersia Tower
pl. Andersa 3 61-894 Poznań
Tel.: +48 (0) 61 655 97 00 Fax.: +48 (0) 61 655 97 01
poznan@grafton.pl
Grafton Recruitment oddział we Wrocławiu Budynek Ascopol
ul. J. Piłsudskiego 13 50-048 Wrocław
Tel.: +48 (0) 71 782 04 00 Fax.: +48 (0) 71 782 04 10
wroclaw@grafton.pl
Grafton Recruitment oddział w Krakowie
ul. Karmelicka 9 31-333 Kraków
Tel.: +48 (0) 12 430 08 09 Fax.: +48 (0) 12 430 08 29
krakow@grafton.pl
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97 (Dz. U. Nr 133 poz. 883)".
www.grafton.pl
ISO 9001:2001 Certified Company
Link |
Poniżej proszę zamieszczać oferty pracy przydatne ze względu na cel.
|
|
|
Powrót do góry
|
|
|
nomorenazi
Dołączył: 03 Lip 2008 Posty: 386
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
|
Wysłany: 10:50, 15 Lip '09
Temat postu: |
|
|
MŁODSZY ASYSTENT
# Firma: WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KATOWICACH
# Lokalizacja: PL, śląsk. KATOWICE
# Data dodania: 2009-07-13 (2 dni )
# Numer ogłoszenia: 28187844
Wojewódzka Stacja Sanitarno- Epidemiologiczna w Katowicach ogłasza nabór na stanowisko Młodszego Asystenta w Oddziale Epidemiologii. Wymagania: - wykształcenie wyższe, - dyplom pielęgniarki, - aktualne prawo wykonywania zawodu, - kurs specjalistyczny z zakresu szczepień ochronnych. Szczegółowe informacje można uzyskać do 31.07.2009r. pod numerem telefonu 032/ 351 23 14
Link
|
|
|
Powrót do góry
|
|
|
nomorenazi
Dołączył: 03 Lip 2008 Posty: 386
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
|
Wysłany: 15:54, 16 Lip '09
Temat postu: |
|
|
Gadu-Gadu
Cytat: | Praca we Wrocławiu
* Oferty pracy
Aktualnie poszukiwani:
ASYSTENT DZIAŁU PERSONALNEGO
GRAFIK
KEY ACCOUNT MANAGER – GADU SONDA
MŁODSZY SPECJALISTA DS. JAKOŚCI
OPERATOR NOC
PROGRAMISTA JAVA
PROGRAMISTA PHP
PROGRAMISTA PYTHON/ SPECJALISTA DS. JAKOŚCI
SENIOR ACCOUNT MANAGER
STARSZY PROGRAMISTA APLIKACJI SERWEROWYCH
STARSZY PROGRAMISTA J2ME
STARSZY PROGRAMISTA RUBY
Szczegóły http://info.gadu-gadu.pl/kariera
|
|
|
|
Powrót do góry
|
|
|
nomorenazi
Dołączył: 03 Lip 2008 Posty: 386
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
|
Wysłany: 14:52, 17 Lip '09
Temat postu: Cywilna kariera w wojsku |
|
|
Gdy się Polakowi cywilna kariera w wojsku zamarzy...
Cytat: |
Poszukujemy: pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych
Opis stanowiska:
Kariera.pl, Ogłoszenie z dnia 2009-06-30
Poszukujemy: pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych
pomorskie,Gdańsk
Podstawowe zadania:
zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym ochrony fizycznej,kontrola przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych,szkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych,prowadzenie postępowań sprawdzających zwykłych,zapewnienie ochrony systemów i sieci teleinformatycznych
Wymagania od kandydata:
poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli TAJNE wydane przez służbę ochrony państwa,szkolenie specjalistyczne pełnomocników ds. ochrony informacji niejawnych,dokładność, rzetelność, staranność i systematyczność
Wykształcenie: Szef poszukuje kandydatów na stanowisko: pełnomocnik do spraw ochrony informacji niejawnych
Forma kontaktu:
życiorys i list motywacyjny, oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, kopie świadectw pracy,kopia poświadczenia bezpieczeństwa,kopia ukończenia szkolenia specjalistycznego
10-07-2009 Wojewódzki Sztab Wojskowy Do Studzienki 45 80-206 Gdańsk Kancelaria jawna
Przewidywane zatrudnienie od dnia 20.07.2009 r.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Przewidywana kwota wynagrodzenia brutto ok. 2.150 zł (bez wysługi lat).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod tel. (0-5 348-21-69, (058) 348-21-60, (058) 348-21-62.
Lokalizacja: Gdańsk
Branża: Administracja Państwowa
Termin ważności: 2009-07-31
Link |
|
|
|
Powrót do góry
|
|
|
nomorenazi
Dołączył: 03 Lip 2008 Posty: 386
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
|
Wysłany: 15:02, 17 Lip '09
Temat postu: |
|
|
Cytat: | Nazwa firmy: URZĄD KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ
Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko:
Stanowisko: Konsultant ds. funkcjonowania PLI CBD
Opis stanowiska:
Główne obowiązki:
* przygotowywanie propozycji i dokumentów dotyczących zasad planowania /wykonywania/odbierania/rozliczania prac związanych z realizacją
(przez Wykonawcę) projektu Platforma Lokalizacyjno-Informacyjna z Centralną Bazą Danych (PLI CBD);
* uczestniczenie w testach i odbiorze Systemu PLI CBD oraz pracach towarzyszących;
* analizowanie i weryfikowanie dokumentów związanych z budową PLI CBD;
* przygotowywanie propozycji zasad i dokumentów związanych z organizacją eksploatacji Systemu PLI CBD.
Dodatkowe informacje:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
* kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
* kopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
* oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, niekaralności za umyślne przestępstwo oraz niekaralności za umyślne przestępstwo skarbowe;
* oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
* życiorys i list motywacyjny.
Wymagania:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
* wykształcenie wyższe techniczne w zakresie nauk ścisłych;
* wiedza z zakresu elektroniki i informatyki z praktycznymi aspektami działalności w zakresie rozwiązań informatycznych;
* wiedza na temat istniejących regulacji prawnych w zakresie sieci i usług telekomunikacyjnych;
* wiedza dotycząca rozwiązań bazodanowych oraz umiejętność jej praktycznego zastosowania;
* znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
* trzyletnie doświadczenie w obszarze technik informatycznych, ze szczególnym uwzględnieniem systemów teleinformatycznych;
* roczne doświadczenie związane z udziałem w realizacji projektów;
* umiejętność analitycznego myślenia.
dodatkowe
* wykształcenie wyższe techniczne z zakresu elektroniki lub informatyki;
* upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,poufne";
* doświadczenie w obszarze zagadnień związanych z funkcjami bazodanowymi
i zabezpieczania informacji.
Lokalizacja: mazowieckie
Branża: Usługi prawne
Administracja Państwowa
Zawód: Administracja Państwowa
Informatyka/Administracja
Termin ważności: 2009-07-27
Link |
|
|
|
Powrót do góry
|
|
|
shinobi
Dołączył: 23 Lis 2008 Posty: 450
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
|
Wysłany: 16:25, 17 Lip '09
Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry
|
|
|
nomorenazi
Dołączył: 03 Lip 2008 Posty: 386
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
|
Wysłany: 19:33, 19 Lip '09
Temat postu: |
|
|
Cytat: | Firma Novartis wytworzyla szczepionke na wirusa swinskiej grypy H1N1 na 2 miesiace przed wybuchem epidemi w Meksyku !
viewtopic.php?t=4690&start=400 |
Cytat: |
Od dnia 11 listopada 2005 roku zapraszamy wszystkich zainteresowanych pracą w Novartis do składania aplikacji za pośrednictwem systemu internetowego. Jest to nowy, globalny system rekrutacyjny, wprowadzony na całym świecie przez spółki należące do koncernu Novartis: Pharma, Consumer Health, Medical Nutrition, Ciba Vision, Novartis Infant&Baby, Animal Health i Sandoz.
Główne zalety składania aplikacji on-line:
* zyskujesz dostęp do informacji o wolnych stanowiskach w Novartis na całym świecie i możliwość aplikowania na nie,
* Twoja aplikacja szybciej dotrze do osób odpowiedzialnych za rekrutację w Novartis,
* możesz skorzystać z opcji powiadamiającej Cię, ilekroć pojawi się ogłoszenie spełniające Twoje kryteria.
Wszystkich zainteresowanych prosimy o złożenie swojej aplikacji za pośrednictwem internetowego systemu rekrutacyjnego:
Link do ofert pracy |
Cytat: |
Job ID 50238BR
Position Title Head of Scientific Affairs, Poland
Division Vaccines and Diagnostics
Business Unit Vaccines
Country Poland
Work Location Poland - Warsaw
Company/Legal Entity Switzerland Novartis Pharma AG, Basel
Functional Area Commercial Operations
Job Type Full Time
Employment Type Permanent
Job Description This position requires to define strategy for and execute scientific affairs activities in support of Poland Vaccines operations, supporting, major product launches and public health partnership at regional and national level.
Major accountabilities:
. Provide medical/scientific support to Commercial Operations (sales and marketing), Poland in strategic and policy decisions and other aspects of commercial operations.
. Assist Public Affairs team in influencing and shaping public health policy, socio-economic, market access, pricing and reimbursement and political environment in Poland
. Represent Novartis Vaccines Poland in external interactions with expert, recommending, and regulatory bodies, as well as Industry groups and vaccine experts in medical advisory boards or public forums
. Represent Poland in all relevant scientific/medical internal committees and cross-functional projects
. Serve as authoritative source of medical expertise on Novartis vaccines products
. Develop/adapt material for and deliver medical/scientific training to vaccines sales and marketing staff
. Provide medical information in response to requests from health professionals, patients, etc.
. As/when relevant, build and manage broader scientific/medical affairs team in the country
. Maintain close interactions with Integrity & Compliance, Pharmacovigilance, Clinical Development and Regulatory colleagues to provide consistent and informed medical opinions and local market/environment expertise on shared medical/scientific responsibilities
. Collaborate with Clinical Development, Marketing and Sales to design post-marketing research to have maximum marketplace credibility and enhance marketing efforts
Minimum requirements . MD, or PhD with equivalent experience/expertise, from accredited institution (US or Europe) with additional specialty training such as Pediatrics, Epidemiology, etc. Board certification (or eligible) desirable but not required
. Five years or more experience in senior/middle management medical affairs in the pharmaceutical or biotechnology industry
. Including experience in supporting a portfolio of brands and supporting major global launch preparation
. Experience in vaccines medical affairs highly desirable . experience/network in pediatrics, infectious disease area important
. Good commend of compliance and local regulations/environment
. Fluency in Polish and excellent ability to communicate and work in English (spoken/written) with ability to create and present data
. Must be an excellent communicator with proven leadership skills and the ability to interact with credibility in a matrix organization
https://xjobs.brassring.com/1045/asp/tg/cim_jobdetail.asp?SID=^rfbQpMYqBGe1W_slp_rhc_bUyFkTQPYuYFgTwoVag1gmlHE5X_slp_rhc_9TkCG/dTf4QgcXPJ9IL7HY6B/iZuEThwhr_C_R__L_F_TH8MEfxqAE3TGG7SX4vGg3OIl51/f8M=&jobId=821897&type=search&JobReqLang=140&recordstart=1&JobSiteId=5049&JobSiteInfo=821897_5049&GQId=0 |
|
|
|
Powrót do góry
|
|
|
nomorenazi
Dołączył: 03 Lip 2008 Posty: 386
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
|
Wysłany: 19:48, 19 Lip '09
Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry
|
|
|
nomorenazi
Dołączył: 03 Lip 2008 Posty: 386
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
|
Wysłany: 09:51, 31 Lip '09
Temat postu: |
|
|
Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych Rzeczpospolitej Polskiej
Cytat: | 1) Specjalisty ds. obsługi administracyjnej Sekretariatu Dyrektora ds. Administracyjno-Ekonomicznych w Wydziale Administracyjno-Ekonomicznym
2) Młodszego eksperta ds. produktów leczniczych w Dziale Oceny Dokumentacji Produktów Leczniczych Krwiopochodnych i Immunologicznych w Wydziale Oceny Dokumentacji w Pionie Produktów Leczniczych
3) Specjalisty ds. Rejestracji Produktów Biobójczych w Dziale Rejestracji Produktów Biobójczych w Procedurze Narodowej w Wydziale Rejestracji Produktów Biobójczych w Pionie Produktów Biobójczych
4) Młodszego eksperta ds. produktów biobójczych w Dziale Oceny Dokumentacji Ekotoksykologicznej w Wydziale Oceny Dokumentacji Produktów Biobójczych w Pionie Produktów Biobójczych
5) Młodszego eksperta ds. produktów leczniczych Dziale Rejestracji, Rerejestracji i Zmian Porejestracyjnych w Wydziale Produktów Leczniczych Weterynaryjnych w Pionie Produktów Leczniczych
6) Młodszego eksperta ds. produktów leczniczych Dziale Oceny Dokumentacji Produktów Leczniczych Krwiopochodnych i Immunologicznych w Wydziale Oceny Dokumentacji w Pionie Produktów Leczniczych
Link |
|
|
|
Powrót do góry
|
|
|
nomorenazi
Dołączył: 03 Lip 2008 Posty: 386
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
|
Wysłany: 15:07, 17 Lis '09
Temat postu: |
|
|
Cytat: | Praktyki w Biurze WHO w Polsce
Zapraszamy studentów zainteresowanych problematyką organizacji międzynarodowych do odbycia praktyk w Biurze WHO. Przy procesie rekrutacji niezbędne jest złożenie następujących dokumentów w języku angielskim:
1. CV
2. formularz aplikacyjny (do pobrania poniżej)
3. zaświadczenie z uczelni potwierdzające, że kandydat jest studentem danej uczelni
4. list polecający od opiekuna naukowego
5. wykaz stopni z uczelni
6. dowód ubezpieczenia medycznego (ten dokument może zostać złożony w jęz. polskim)
7. proponowane daty stażu (min. 6 tygodni, max. 3 miesiące)
8. lista zainteresowań
Praktyki odbywają się w pełnym wymiarze godzin od 9.00 do 17.00. Warunkiem koniecznym jest biegła znajomość języka angielskiego. Wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o rozmowie kwalifikacyjnej.
Źródło: http://www.who.un.org.pl/aktualnosci.php?news=429&wid=11 |
|
|
|
Powrót do góry
|
|
|
nomorenazi
Dołączył: 03 Lip 2008 Posty: 386
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
|
Wysłany: 12:32, 28 Lis '09
Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry
|
|
|
nomorenazi
Dołączył: 03 Lip 2008 Posty: 386
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
|
Wysłany: 12:49, 28 Lis '09
Temat postu: |
|
|
Albo Wy albo ktoś, nie wiadomo kto
Cytat: |
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko:
Główny specjalista w Wydziale Bezpieczeństwa Systemów i Infrastruktury Teleinformatycznej Departamentu Ewidencji Państwowych i Teleinformatyki
Ważne do 9.12.2009 r.
http://www.bip.mswia.gov.pl/portal/bip/1.....ia_25.html |
|
|
|
Powrót do góry
|
|
|
nomorenazi
Dołączył: 03 Lip 2008 Posty: 386
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
|
Wysłany: 22:57, 30 Lis '09
Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry
|
|
|
Opaq
Dołączył: 12 Wrz 2009 Posty: 175
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
|
Wysłany: 12:01, 04 Gru '09
Temat postu: |
|
|
Dla wywrotowców.
Cytat: | Wojsko szuka ich m.in. do walki w Internecie. Fachowcy są pilnie potrzebni w każdej jednostce
Polska armia potrzebuje coraz więcej informatyków. – Kształcenie i wykorzystanie najlepszych cybernetyków i informatyków ma w tej chwili fundamentalne znaczenie dla obronności państwa – podkreśla Sylwester Michalski, rzecznik prasowy Sztabu Generalnego Wojska Polskiego.
Fachowcy będą potrzebni przede wszystkim do pracy w specjalnym zespole zajmującym się ochroną wojskowych sieci i systemów teleinformatycznych. Ma zacząć działać już w połowie przyszłego roku. Powstaje w ramach reorganizacji tzw. Systemu Reagowania na Incydenty Komputerowe ("Rz" jako pierwsza kilka miesięcy temu poinformowała, że trwają prace nad tym projektem). Nieoficjalnie nasi rozmówcy zdradzają, że jednostkę pomagają nam budować Amerykanie, również przez szkoleniu informatyków. |
http://www.rp.pl/artykul/401026_MON_szuka_cyberzolnierzy.html
|
|
|
Powrót do góry
|
|
|
AQuatro
Dołączył: 24 Gru 2007 Posty: 3285
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
|
Wysłany: 00:10, 05 Gru '09
Temat postu: |
|
|
Ale trzeba wyrazić zgodę na wyjazd do Afganistanu,
inaczej kontraktu się nie dostanie.
|
|
|
Powrót do góry
|
|
|
nomorenazi
Dołączył: 03 Lip 2008 Posty: 386
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
|
Wysłany: 15:56, 20 Gru '09
Temat postu: |
|
|
Ministerstwo Edukacji Narodowej
1. Stanowisko: specjalisty w Wydziale Rządowo-Parlamentarnym, BO
Dokumenty należy przesłać lub składać do: 28 grudnia 2009 r.
2. Stanowisko: radcy ministra w Wydziale Inicjatyw Europejskich, DKZU
Dokumenty należy przesłać lub składać do: 28 grudnia 2009 r.
3. Stanowisko: specjalisty w Wydziale Nadzoru Pedagogicznego, DKOW
Dokumenty należy przesyłać lub składać do: 22.12.2009 r.
4. Stanowisko: głównego specjalisty w Wydziale Współpracy z JST, DKOW
Dokumenty należy przesyłać lub składać do: 22.12.2009 r.
5. Stanowisko: głównego specjalisty w Wydziale Wychowania i Wspierania Uzdolnień, DKOW
Dokumenty należy przesyłać lub składać do: 22.12.2009 r.
6. Stanowisko: radcy ministra w Wydziale Wychowania i Wspierania Uzdolnień Departamentu Kształcenia Ogólnego i Wychowania
Dokumenty należy przesyłać lub składać do: 22.12.2009 r.
Źródło: http://bip.men.gov.pl/index.php?option=c.....;Itemid=12
|
|
|
Powrót do góry
|
|
|
nomorenazi
Dołączył: 03 Lip 2008 Posty: 386
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
|
Wysłany: 20:40, 18 Lut '10
Temat postu: |
|
|
Ogłoszenie nr: 120398
Data ukazania się ogłoszenia: 13 lutego 2010 r.
Ministerstwo Finansów w Warszawie
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
radcy ministra
do spraw koordynacji wprowadzenia banknotów i monet euro na polski rynek
w Wydziale Systemów i Usług Płatniczych Departamentu Rozwoju Rynku Finansowego
Wymiar etatu: 0,5 etatu
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- współpraca z krajowymi urzędami i instytucjami (np. Narodowym Bankiem Polskim,
Komisją Nadzoru Finansowego i Bankowym Funduszem Gwarancyjnym), z
Przedstawicielstwem RP przy UE, z instytucjami z państw członkowskich UE, a także z
instytucjami UE (np. Komisją Europejską i Radą UE),
- udział w pracach Grupy PAN 2 (Public Administration Netrwork) ds. praktycznych
przygotowań do przyszłego wprowadzenia euro w nowych państwach członkowskich UE,
- uczestniczenie w pracach organów Unii Europejskiej, w tym w pracach grup roboczych
Rady UE i Komisji Europejskiej, przygotowywanie stosownych informacji dla przedstawicieli
Ministra Finansów w Komitecie Usług Finansowych (Financial Services Committee) i
Komitecie Ekonomiczno-Finansowym (Economic and Financial Committee),
- gromadzenie i analizowanie informacji dotyczących funkcjonowania sektora bankowego i
sytuacji gospodarczej w Polsce i UE,
- formułowanie stanowiska Ministra Finansów w celu prezentowania go na Komitecie
Prezesa Rady Ministrów oraz stanowiska rządu w celu prezentowania go na komisjach
sejmowych, ponadto opiniowanie projektów dokumentów rządowych i aktów prawnych, a
także opracowywanie opinii prawnych z zakresu integracji RP z Unią Gospodarczą i
Walutową,
- uczestniczenie w posiedzeniach Zespołu Roboczego ds. Wprowadzenia Banknotów i
Monet Euro,
- opracowywanie planów działań mających na celu przygotowanie do wprowadzenia euro do
obiegu gotówkowego w Rzeczypospolitej Polskiej i wycofania złotego z obiegu oraz
monitorowanie działań i zapewnienie ich koordynacji. Współpraca z Biurem Pełnomocnika
Rządu ds. Wprowadzenia Euro przez Rzeczpospolitą Polską, Narodowym Komitetem
Koordynacyjnym do Spraw Euro oraz Radą Koordynacyjną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
wykształcenie: wyższe magisterskie ekonomiczne,
pozostałe wymagania niezbędne:
- co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze instytucji finansowych,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- znajomość polskich przepisów dotyczących sektora bankowego i finansowego, a także
dyrektyw UE w tym zakresie,
- zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
- umiejętność argumentowania, przekonywania.
w y m a g a n i a d o d a t k o w e
- wykształcenie prawnicze,
- studia podyplomowe z zakresu bankowości, finansów, integracji europejskiej lub
zarządzania,
- umiejętność współpracy i koordynacji prac,
- umiejętność pracy pod presją czasu i dotrzymywania terminów,
- komunikatywność,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie wykonywania zadań związanych z procesem
integracji walutowej w sektorze finansowym,
- doświadczenie w zakresie przygotowania rynku finansowego do wprowadzenia banknotów i
monet euro do obiegu gotówkowego w Polsce.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów
rekrutacji,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o
posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo
lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych.
Termin składania dokumentów:
23-02-2010
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Finansów
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
z dopiskiem: "Oferta pracy - 2010 / 26 / FN"
Inne informacje:
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Źródło: http://www.mf.gov.pl/_files_/bip/bip_nab.....0,5_fn.pdf
|
|
|
Powrót do góry
|
|
|
nomorenazi
Dołączył: 03 Lip 2008 Posty: 386
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
|
Wysłany: 17:33, 23 Lip '10
Temat postu: |
|
|
oferta pracy nr 6
Starszy specjalista/główny specjalista informatyk do realizacji projektów w ramach POIG
http://www.csioz.gov.pl/file.php?s=cGE/Mzc=
Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
Dyrektor poszukuje kandydatów na stanowisko:
Starszy specjalista / główny specjalista do projektów realizowanych w ramach POIG
Główne obowiązki:
• udział w zespołach projektowych wypracowujących wymagania do systemów informatycznych w szczególności w zakresie przygotowania wymagań technicznych,
• opracowywanie standardów technologicznych wykorzystywanych i używanych w systemach informatycznych
• udział w projektowaniu architektury systemów informatycznych
• szacowanie pracochłonności związanych z wprowadzaniem zmian w systemach informatycznych
• udział w opracowaniu planów rozwoju oraz optymalizacji systemów informacyjnych
• udział w opracowaniu programów i koncepcji rozwoju systemów informatycznych
• udział w opiniowaniu projektów aktów prawnych z zakresu planowanych kierunków modernizacji systemów informacyjnych.
Wykształcenie: wyższe
Wymagania konieczne:
• minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe
• dobra znajomość relacyjnych baz danych (projektowanie baz, optymalizacja, zaawansowane analizy SQL),
• umiejętność projektowania architektury systemów informatycznych,
• znajomość standardów (XML, WebService),
• dobra znajomość problematyki relacyjnych baz danych
Wymagania pożądane:
• podstawowa znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie umiejętności czytania dokumentacji technicznej,
• mile widziana znajomość zarówno funkcjonalna jak i techniczna używanych systemów informatycznych w CSIOZ
• znajomość zagadnień systemu ochrony zdrowia
• znajomość podstawowych aktów prawnych mających zastosowanie w ochronie zdrowia,
• umiejętność pracy w zespole.
Wymagania konieczne:
- 5 letnie doświadczenie zawodowe
- znajomość struktur organizacyjnych, specyfiki działania oraz procedur funkcjonujących w jednostkach budżetowych
- zdolność analizy i syntezy informacji,
- umiejętność skutecznego komunikowania się,
- umiejętność organizacji pracy własnej.
Wymagania pożądane:
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
- znajomość języka angielskiego,
- umiejętność planowania strategicznego,
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kopia dowodu osobistego
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- życiorys i list motywacyjny.
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopie świadectw pracy lub zaświadczeń zatrudnieniu.
Aplikację należy przesyłać na adres: kadry@csioz.gov.pl lub
ul.St. Dubois 5A 00-184 Warszawa
CSIOZ zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmowy z wybranymi kandydatami
Kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
Dodatkowe informacje – tel. 0 22 597-09-45
Źródło: http://www.csioz.gov.pl/praca.php
A teraz krótko o projektach zdrowia w ramach POIG
http://www.mrr.gov.pl/aktualnosci/fundus.....y_2010.pdf
7-1
Elektroniczna Platforma Gromadzenia, Analizy i Udostępniania Zasobów Cyfrowych o Zdarzeniach Medycznych
Uzasadnienie realizacji projektu:
Projekt ma duże znaczenie dla realizacji celów PO IG w obszarze ochrony zdrowia. W wyniku projektu planowane jest:
udostępnienie zoz wymiany elektronicznych dokumentów medycznych, zapewnienie obywatelom i przedsiębiorcom dostępu on-line do historii zrealizowanych świadczeń zdrowotnych i dokumentów medycznych, integracja i wymiana danych z europejskimi platformami elektronicznymi, autoryzacja świadczeń zdrowotnych, umożliwienie analizy
przepływów finansowych i statystycznych w sektorze ochrony zdrowia, informowanie płatników świadczeń o zrealizowanych przez pacjentów zdarzeniach medycznych, gospodarowanie lekami i inne. Zadanie figuruje także w Planie Informatyzacji Państwa na lata 2007-2013 pod nr. 11.
Wartość projektu: 712,64 mln pln
Okres realizacji 2008-2013
7-12
Platforma udostępniania online przedsiębiorcom usług i zasobów cyfrowych rejestrów medycznych
Uzasadnienie realizacji projektu:
Projekt dotyczy budowy platformy zapewniającej wymianę informacji pomiędzy: zakładami opieki zdrowotnej, praktykami lekarskimi i pielęgniarskimi, aptekami, państwowymi placówkami świadczącymi usługi medyczne a podmiotami prowadzącymi rejestry medyczne (wpis do rejestru medycznego podmiotu działającego w ochronie zdrowia, aktualizacja danych rejestrowych, pobieranie zaświadczeń i wypisów). Zadanie figuruje w Planie Informatyzacji Państwa na lata 2007 - 2013 jako projekt sektorowy pod nr. 10.
Wartość projektu: 53,27 mln pl
Okres realizacji: 2008-2013
7-27
Systemy związane z przebudową, dostosowaniem, utrzymywaniem i monitorowaniem rejestrów i innych zasobów ochrony zdrowia przez organy publiczne, w tym administrację
państwową i samorządową - Platforma Rejestrów Ochrony Zdrowia (PROZ)
Uzasadnienie realizacji projektu:
Projekt dotyczy stworzenia warunków, mających na celu podniesienie jakości i poprawę funkcjonowania rejestrów i zasobów informacyjnych ochrony zdrowia. Projekt przewiduje dostosowanie użytkowanych rejestrów podmiotowych oraz udostępnienie jednolitego zestawu usług tych rejestrów
Wartość projektu: 64,11 mln pln
Okres realizacji: 2008-2010
|
|
|
Powrót do góry
|
|
|
jurek
Dołączył: 18 Sie 2009 Posty: 83
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
|
Wysłany: 11:15, 19 Sie '10
Temat postu: |
|
|
Cytat: | koordynator projektu - Poznań
Stowarzyszenie "Lepszy Świat" szuka osoby na stanowisko koordynator projektu
Wymagania:
- dyspozycyjność co najmniej 20 godz/tydzień
- umiejętność obsługi komputera, excela, internetu - dobra organizacja, umiejętność pracy z ludźmi, współpracy z mediami
Obowiązki:
- nabór i koordynacja pracy wolontariuszy
- współpraca z instytucjami miejskimi i szkołami
- podstawowe szkolenie wolontariuszy z zakresu praw i obowiązków
- przygotowanie umów wolontariackich, sprawozdań
Oferujemy:
- dużo satysfakcji z pracy - umowę zlecenie do końca 2010 roku - chociaż mamy nadzieję na rozwinięcie współpracy i chcemy oczywiście kontynuować projekt w przyszłości.
Cv i list motywacyjny ze zdjęciem proszę przesyłać na adres: lepszyswiat@gmail.com do 24.08.2010
|
http://ogloszenia.ngo.pl/x/580482
znajoma organizacja
_________________ Pisanie na forum często uświadamia, lecz do niczego konkretnego nie prowadzi.
Czas już się organizować.
Podlaskie, wyświetlanie filmów, spotkania, dyskusje- priv, gg 19041758
|
|
|
Powrót do góry
|
|
|
nomorenazi
Dołączył: 03 Lip 2008 Posty: 386
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
|
Wysłany: 22:29, 30 Sie '10
Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry
|
|
|
nomorenazi
Dołączył: 03 Lip 2008 Posty: 386
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
|
Wysłany: 14:07, 26 Gru '10
Temat postu: |
|
|
CSIOZ - Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
„ O Centrum
Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia (CSIOZ) powstało 1 sierpnia 2000 r. zarządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 31 lipca 2000 r. zmieniającym zarządzenie w sprawie Centrum Organizacji i Ekonomiki Ochrony Zdrowia (Dz. Urz. MZ Nr 1, poz. 25).
CSIOZ jest jednostką budżetową, której przedmiotem działalności jest realizacja zadań z zakresu budowy społeczeństwa informacyjnego, obejmujących organizację i ochronę zdrowia, harmonizację z Unią Europejską w ramach funduszy strukturalnych i programów e-zdrowie oraz wspomaganie decyzji zarządczych ministra właściwego do spraw zdrowia na podstawie prowadzonych analiz socjologicznych, statystycznych i ekonomicznych.
Zgodnie ze statutem CSIOZ (Dz. Urz. Min. Zdrow. z 2010 r. Nr 9, poz. 56), do działalności podstawowej należy:
1) realizacja zadań z zakresu budowy społeczeństwa informacyjnego, obejmujących organizację i ochronę zdrowia, harmonizację z przepisami Unii Europejskiej w ramach funduszy strukturalnych i programów e-zdrowie oraz wspomaganie decyzji zarządczych ministra właściwego do spraw zdrowia na podstawie prowadzonych analiz socjologicznych, statystycznych i ekonomicznych;
2) realizacja zadań wspierających rozwój systemów informacyjnych, w szczególności systemów ewidencyjno-informatycznych, umożliwiających podejmowanie działań optymalizujących wykorzystanie środków finansowych przeznaczonych na ochronę zdrowia, a ponadto projektowanie i monitorowanie funkcjonowania systemów informacyjnych w ochronie zdrowia, w tym dotyczących usług medycznych;
3) wypełnianie na rzecz ministra właściwego do spraw zdrowia zadań Instytucji Wdrażającej w ramach Priorytetu XII ,,Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013;
4) prowadzenie badań statystycznych w ochronie zdrowia, w tym w zakresie określonym w przepisach wydanych na podstawie art. 31 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. Nr 88, poz. 439, z późn. zm.);
5) dokonywanie analiz i ocen skutków przekształceń organizacyjnych i zmian finansowania, w aspekcie organizacyjnym, socjologicznym i ekonomiczno-finansowym.
Wykonując swoje zadania, Centrum ściśle współpracuje m.in. z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Zdrowia oraz innymi instytucjami administracji rządowej, wojewódzkimi wydziałami spraw społecznych oraz wojewódzkimi centrami zdrowia publicznego w zakresie statystyki medycznej, jednostkami samorządu terytorialnego oraz Narodowym Funduszem Zdrowia. CSIOZ utrzymuje również ścisłe kontakty z Głównym Urzędem Statystycznym, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Kasą Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, a także świadczeniodawcami i samorządami zawodów medycznych.”
Źródło: http://www.csioz.gov.pl/ocentrum.php
Systemy CSIOZ - http://www.csioz.gov.pl/systemy.php
Projekty realizowane przez CSIOZ w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (POIG) - http://www.csioz.gov.pl/poig.php
CSIOZ jako Instytucja Wdrażająca dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (
http://www.pois.gov.pl/ ) - http://www.csioz.gov.pl/wiw/
Aktualne oferty pracy:
1.
Główny specjalista – koordynator pracy Sekcji Informacji i Promocji w Wydziale Funduszy Europejskich
2.
Główny specjalista ds. prawnych w Wydziale Organizacyjno-Prawnym (POIG)
3.
Obsługa techniczna zadań związanych z prowadzeniem ewidencji finansowo-księgowej w Wydziale Finansowo-Księgowym w ramach umowy cywilno – prawnej
4.
Specjalista / Główny specjalista w Sekcji Finansowo-Księgowej w Wydziale Funduszy Europejskich - POIiŚ
5.
Młodszy specjalista w Sekcji Oceny, Monitoringu i Sprawozdawczości Wydziału Funduszy Europejskich - POIiŚ (umowa na zastępstwo)
6.
Referent / Specjalista w Wydziale Administracyjnym
7.
Praktyki w Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
Link: http://www.csioz.gov.pl/praca.php
|
|
|
Powrót do góry
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz moderować swoich tematów
|
|