W razie awarii sprawdź t.me/prawda2info

 
Wartość opałowa VPower   
Znalazłeś na naszym forum temat podobny do tego? Kliknij tutaj!
Ocena:
4 głosy
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Prawda2.Info -> Forum -> Dyskusje ogólne Odsłon: 1874
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JerzyS




Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 4008
Post zebrał 0 sat

PostWysłany: 19:22, 14 Maj '09   Temat postu: Wartość opałowa VPower Odpowiedz z cytatem

Na stacjach benzynowych namawiają mnie do kupowania droższej benzyny V Power sugerując , że jest lepsza.
Ja sie pytam dla kogo lepsza i dlaczego?
Mnie interesuje wartość opałowa V Power i zwykłej. Tych danych nikt nie podaje!

Może ktoś zna dane
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
jabba




Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 1186
Post zebrał 0 sat

PostWysłany: 21:15, 14 Maj '09   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://secretservice.za.pl/95kontra98.pdf
_________________
http://republika.pl/blog_fa_550912/991430/sz/zwoliludu.gif
________________________________
A na drzewach zamiast liści wisieć będą komuniści
i LEWACY

Raz sierpem raz młotem w czerwoną hołotę
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Bimi
Site Admin



Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 20448
Post zebrał 0 sat

PostWysłany: 21:20, 14 Maj '09   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wydaje mi się, że pamietam że mój poldek lepiej na niej poginał niz na zwyklej 95. znaczy mnije się dławił Smile więc chyba jakoś tam działa ten vi power.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
etznab




Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 372
Post zebrał 0 sat

PostWysłany: 21:48, 14 Maj '09   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na żadnej stacji benzynowej nie uzyskałem jeszcze ani razu odpowiedzi na pytanie dotyczące wartości liczby cetanowej przeznaczonej dla ON (diesel)w owej paliwiarni - prawidłowo powinna być w granicach 49/50 - ile jest w zwyklym dieslu a ile w vi pauerze?
tego nie wie nikt...
Ktoś wie?

Jedno jest pewne przy zatankowaniu całego zbiornika ON (diesel V pauer) przejeżdżam więcej kilometrów przy ekonomicznej jeździe o około czasem 100 - jest różnica w porównaniu z klasycznym Olejem Napędowym.
Czyli wychodziło by statystycznie,że zwykły dizel jest ciulany a ten V lub Ultimate (na BP) jest w prawidłowej liczbie CETANOWEJ.
_________________
www.youtube.com/user/WszystkoJestWporzadQ
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
DarkTech




Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 1218
Post zebrał 0 sat

PostWysłany: 22:09, 14 Maj '09   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zabrzmi jak kryptoreklama, ale cóż...
Unikalne właściwości paliwa Shell V-Power Diesel nowej generacji to efekt wykorzystania technologii GTL - Gas to Liquid. Technologia ta pozwala na przetworzenie gazu ziemnego do postaci paliwa diesel o niezwykłej czystości chemicznej i dużo lepszych parametrach użytkowych. Shell V-Power Diesel to pierwszy olej napędowy oferowany klientom stacji, który wykorzystuje technologię paliw syntetycznych. Osiągnięta dzięki tej technologii jakość, w tym wysoka liczba cetanowa, sprawia, że paliwo GTL spala się bardziej wydajnie w porównaniu z konwencjonalnym dieslem. Generalnie cały patent polega na obniżeniu temperatury zapłonu tego oleju. To tak, jakbyś dodał 1 litr acetonu do 100 litrów ropy.
_________________
Prawda nieraz jest bardzo trudna do ustalenia, ale nigdy nie jest tak niedostępna jak wówczas kiedy jest niewygodna.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Bimi
Site Admin



Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 20448
Post zebrał 0 sat

PostWysłany: 22:12, 14 Maj '09   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja mowilem o benzynie v power, nie o ropie
tak czy owak, wszystkie te silniki działają na tej samej zasadzie.
zapewne można wymyślić dodatek do benzyny który wzmocni jej siłę o kilka procent, przy takiej forsie jaką dysponują koncerny typu shell można wymyślić wiele rzeczy - choćby darmową energię Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Raynold




Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 339
Post zebrał 0 sat

PostWysłany: 22:41, 14 Maj '09   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może niech już lepiej nie wynajdują nic nowego tylko pozwolą na zaistnienie starego, jak choćby gaźnika Pogue'a z lat 40-50, który pozwalał na przejechanie 200 mil na 1 galonie paliwa (320 km / 3,78 l) Laughing
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
JA




Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 1549
Post zebrał 0 sat

PostWysłany: 21:29, 15 Maj '09   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Heh. Nie ważne jest ile paliwa wlatuje do komory spalania. Czy jego skład będzie bardziej, czy mniej oktanowy. Ważne jest ile powietrza wlatuje do tej komory, jak dobrze jest mieszanka wymieszana i jaka jest siła iskry w świecy. Ewentualnie paliwo moze mieć większą wybuchowość (gwałtowniej i szybciej się spala) i to może niewiele podnieść moc. Jak widać w przypadku 99+ być może jest tam coś dodawane co pozwala na gwałtowniejsze spalanie mieszanki.

Raynold nie tylko to by mogli udostępnić. Polak wymyślił za komuny takie proste urządzonko co dokładniej mieszanke mieszało przed wlotem do komory i powodowało, że auto miało więcej mocy i mniej paliło.

Cytat:
wydaje mi się, że pamietam że mój poldek lepiej na niej poginał niz na zwyklej 95. znaczy mnije się dławił więc chyba jakoś tam działa ten vi power.


Przyczyną dławienia się (mam to obecnie w swoim autku) mogą być 4 rzeczy:
- flitr paliwa
- pompa paliwa
- świecie
- kable wysokiego napięcia

Ostatnie 3 jeśli nie działają sprawnie to nie ma wyjątku czy tankujesz 95 czy 98. Jeśli jest prawdą, że 98 jest czystszym paliwem (mniej zanieczyszczeń) to być może miałeś zapchany filtr paliwa i przez to troszkę mniej się dławił.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
DarkTech




Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 1218
Post zebrał 0 sat

PostWysłany: 06:28, 18 Maj '09   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przeczytajcie sobie bardzo ciekawy artykuł: http://www.moto.gda.pl/index.php?option=.....;Itemid=79
_________________
Prawda nieraz jest bardzo trudna do ustalenia, ale nigdy nie jest tak niedostępna jak wówczas kiedy jest niewygodna.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Prawda2.Info -> Forum -> Dyskusje ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz moderować swoich tematów


Wartość opałowa VPower
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.
Wymuś wyświetlanie w trybie Mobile