Bofain napisał: |
suspenser napisał: |
Tak na powaznie to najlepsza gwarancją jest zakup dobrej jakości towaru, a nie to, co wciska marketing. |
Nie ma już takich towarów. Zresztą jak rozpoznasz dobrą jakość od złej? Bo duża różnica w cenie już nie daje tej gwarancji zakupu dobrego towaru |
Jasne, że są poczytaj w sieci opinie produktów zanim coś kupisz bo nawet cena nic nie znaczy tzn. trafiają się modele trefne, no i oczywiście liczy się marka, mam wiele rzeczy philipsa, sony, panasonic i są to bardzo dobre rzeczy... Śmieszne jest tylko to, że teraz nie opłaca się naprawiać, zepsuł mi się telefon to wymieniono prawie cały na nowy oprócz obudowy, spadł mi aparat cyfrowy i oczywiście nie było widać więc oddałem i dostałem za małą dopłatą nowszy bo tamtych już nie było... Spalił mi się zasilacz od kompa więc przysłali nowy to samo z dyskiem. Odnośnie baterii to miałem też problem, kupiłem i urwała się taka rączka (pękł wewnętrzny element z tworzywa), zaniosłem dali mi nową, po dwóch miesiącach stało się to samo więc znowu poszedłem i chcieli mi dać nową, ale dopłaciłem i wziąłem prawie taką samą, ale droższą - minął ponad rok i nic jej nie jest... Żarówki energooszczędne (te nielubiane ostatnio) też mi jedną wymienili jak poprzednia się za wcześniej spaliła... Więc jak wymieniają to nie narzekam.
Co do kart gwarancyjnych i paragonów to mogą wyblaknąć więc polecam skanować i wrzucać sobie na płyty bo nie liczy się tak bardzo ten papierowy paragon co numer na nim, ale wydrukować też można chyba, że sprzedawca was oszuka.