Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 1198
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 16:46, 24 Lut '09
Temat postu: ?
zainspirowany "billboardami prawdy" Aqualinespirit wpadlem na - jak zwykle genialny - pomysl artystyczno-semantycznego sabotazu miejskiego. plan jest oszalamiajaco prosty i oszczedny - tak w kosztach jak i w nakladzie wymaganej pracy. rzecz sprowadza sie do przelecenia sie po miescie i do kazdego billboardowego hasla reklamowego dopisanie sprayem znaku zapytania. za cholere nie mam pamieci do tych plakatow i widniejacych na nich haselek, wiec podam tylko jeden przyklad jak zmienia sie znaczenie przez ten jeden znak - "media markt - nie dla idiotow?"
Dołączył: 04 Lis 2008 Posty: 611
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 17:03, 24 Lut '09
Temat postu:
Ale slaby pomysl. Tak w ogole to on jest tak 'oryginalny' ze jakos dziwnym trafem juz mi sie gdzies rzucil na oczy... Al Kohol ty plagiatorze
chyba, ze to tylko przypadek
piosenka komercyjna, ale ma bardzo pozytywny przekaz tak na marginesie, chyba ja wrzuce do naszego dzialu z muzyka, tylko posluchajcie tekstu.. hehe podoba mi sie ich van- jezdzenie takim po miescie uswiadamiajac ludzi to dopiero bylaby akcja
Przyklad w tym linku, ktory podajesz jest inny, bo niesie w sobie jakas tresc, jakis trybik zmuszajacy do zastanowienia- i to jest dobry pomysl.. A znaki zapytania? w dzisiejszym swiecie nikt nie zwroci nawet na nie uwagi, chyba ze byloby to na tak wielka skale jak w powyzszym teledysku.. Juz bardziej jakies ciekawe slogany bylyby skuteczniejsze wg. mnie..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz moderować swoich tematów