W razie awarii sprawdź t.me/prawda2info

 
Przyszli sranauci apollo w nasa   
Znalazłeś na naszym forum temat podobny do tego? Kliknij tutaj!
Ocena:
1 głos
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Prawda2.Info -> Forum -> Polska i Polacy Odsłon: 2203
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
waha123




Dołączył: 01 Cze 2007
Posty: 1270
Post zebrał 0 sat

PostWysłany: 21:57, 31 Sty '09   Temat postu: Przyszli sranauci apollo w nasa Odpowiedz z cytatem

wątek wycięty stąd: viewtopic.php?t=5662

AndrzejH napisał:
Bimi napisał:


One są bronią, która przetrwa atak atomowy wroga. Tak samo jak rakiety zainstalowane na Księżycu.
Każde atomowe mocarstwo chciałoby to mieć.

Plus: która tarcza antyrakietowa zatrzyma rakietę spadającą z Księżyca? Który radar wykryje ją na czas?
System musiałby być chyba zaprojektowany przez tych samych gości którzy wysłali Apollo na Księżyc 40 lat temu - prawdziwych, niedoścignionych po dziś dzień, geniuszy astronautyki Laughing


Że co ? A Ty wiesz ile by taka rakieta z księżyca leciała na ziemię ? Ruch obiektów w kosmosie oczywiście da się śledzić, a w tym przypadku czasu na wyśledzenie lecącej rakiety byłoby mnóstwo. Tarcza antyrakietowa to na razie mrzonki. Jej skuteczność przeciwko nowoczesnym rakietom balistycznym zwłaszcza tym wielogłowicowym jest znikoma i to nawet sami amerykanie przyznają. Jak już by mocarstwa zerwały traktaty o nierozmieszczaniu broni atomowej w kosmosie to by ją zamontowanoo na satelitach. To by było skuteczne, nieporównywalnie tańsze a czas dotarcia ładunku do celu byłby błyskawiczny.

Podsumowując to ciężko jest mi sobie wyobrazić bardziej bezsensowną inicjatywę wojskową niż rozmieszczenie broni atomowej na księżycu.


Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Niestety wyobrażnia płata też figle indywiduom z "ministerstwa edukacji"...niedługo prawdy Nasa staną się objawione...bydło hodowlane nie zliczy do 100..tak jak w amerykańskiej szkole...w 3 klasie podstawówki do 100 umie liczyć 10% klasy.....

O to co na pewnym portalu napisał przyszły maturzysta...(i k...a potem się dziwić, że debilstwa wokół pełno..."lądują na księżycu" WTC wali sie od dwóch kanistrów benzyny)...

Poczytajcie o programie " Przyszli sranauci apollo w nasa"

.....Do tej pory uważałem maturę rozszerzoną z matematyki jako prosty egzamin, mimo iż niektórzy z mojej klasy strasznie się go obawiają. Szok przyszedł niespodziewanie na dzisiejszej lekcji matematyki. Otóż moja nauczycielka przeczytała w klasie najnowsze ogłoszenie ministerstwa edukacji narodowej. Dostaliśmy wyjątkowo długą listę tematów, które NIE BĘDĄ wykorzystywane na maturze rozszerzonej. Ta lista to:

a)dla poziomy podstawowego:
Podstawowe pojęcia rachunku zdań.
Potęgi o wykładniku niewymiernym.
Logarytmy; podstawowe własności logarytmów.
Dzielenie wielomianów, twierdzenie Bézouta.
Definicja ogólna funkcji homograficznej i jej własności.
Sposoby rozwiązywania nierówności z funkcją homograficzną.
Przekształcenia wykresów funkcji liczbowych: y=-f(x), y= f(-x).
Twierdzenie o okręgu wpisanym w czworokąt i okręgu opisanym na czworokącie.
Opis półpłaszczyzny za pomocą nierówności.
Miara łukowa kąta.
Definicje funkcji trygonometrycznych dowolnego kąta.
Wykresy funkcji trygonometrycznych.
Funkcja wykładnicza.
Równania trygonometryczne; sin x=a, cos x=a, tg x= a,
dla 0o < x <90o.
Równanie okręgu (x-a)2 + (y-b)2= r2 .
Wzory dotyczące permutacji, kombinacji, wariacji z powtórzeniami i bez powtórzeń.

A oto drugi (większy szok)
b)dla poziomu rozszerzonego:
Twierdzenie o rozkładzie liczby naturalnej na czynniki pierwsze.
Wzór (a – 1)(1 + a +...+ an-1) = an -1.
Indukcja matematyczna.
Różnowartościowość funkcji.
Funkcje parzyste, nieparzyste, okresowe.
Dwumian Newtona.
Równania i nierówności wykładnicze i logarytmiczne.
Nierówności trygonometryczne.
Wzory redukcyjne.
Przykłady ciągów zdefiniowanych rekurencyjnie.
Pojęcie granicy ciągu.
Obliczanie granic ciągów.
Suma szeregu geometrycznego.
Pojęcie funkcji ciągłej.
Pojęcie pochodnej.
Interpretacja geometryczna i fizyczna pochodnej.
Obliczanie pochodnych wielomianów i funkcji wymiernych.
Związek pochodnej z istnieniem ekstremów i z monotonicznością funkcji.
Zastosowanie pochodnej do rozwiązywania problemów praktycznych.
Przykłady przekształceń geometrycznych: obrót.
Twierdzenie o związkach miarowych między odcinkami stycznych i siecznych.
Wielościany foremne.
Rzut prostokątny na płaszczyznę.
Prawdopodobieństwo warunkowe.
Wzór na prawdopodobieństwo całkowite.
Niezależność zdarzeń. Schemat Bernoullego.
Twierdzenie o trzech prostych prostopadłych.

Jeszcze raz przypominam, że to lista tych tematów, które zostały wykluczone z matury na rok 2008. Żeby jak jeszcze na ironię zacytuję parę zdań ze strony centralnej komisji egzaminacyjnej:
"4. Ograniczenie zakresu treści nie oznacza obniżenia wymagań egzaminacyjnych. Przeciwnie – ma służyć zwiększeniu efektywności kształcenia matematycznego w szkole, ukazywanej m.in. poprzez wyniki egzaminów zewnętrznych. Szerzej o tym pisze w swoim komentarzu prof. Zbigniew Marciniak, przewodniczący zespołu ekspertów, który przygotował propozycje zmian w podstawie programowej i standardach wymagań egzaminacyjnych."
Jednego nie można im chyba odmówić, wybitnego poczucia humoru
Wracając już do samej listy tematów, jest tu kilka bardzo intrygujących rzeczy. Otóż na maturze rozszerzonej nie trzeba będzie wiedzieć nic z prawdopodobieństwa. Nie ma dwumianu Newtona, nie ma schematu Bernoulliego, nie będzie niczego, jak w wizji Kononowicza
Najbardziej jednak mnie ciekawi w tej liście dumnie brzmiący temat Wielościany foremne. Co to ma właściwie znaczyć? Że nie będzie sześcianu na maturze
Można być w zasadzie pewnym, że jest to krok przygotowujący do ponownego wprowadzenia matury z matematyki jako egzaminu obowiązkowego na koniec liceum, ale jak dla mnie, to i tak nie usprawiedliwia np. tego, że wychodząc z liceum ludzie nie będą wiedzieć po maturze rozszezonej co to jest indukcja, albo jak się liczy podstawowe granice ??:
_________________
Piłeś...nie jedź!
Nie piłeś...napij się!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Bimi
Site Admin



Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 20448
Post zebrał 0 sat

PostWysłany: 22:10, 31 Sty '09   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

waha123 napisał:
Dostaliśmy wyjątkowo długą listę tematów, które NIE BĘDĄ wykorzystywane na maturze rozszerzonej. Ta lista to:

a)dla poziomy podstawowego:
Podstawowe pojęcia rachunku zdań.
Potęgi o wykładniku niewymiernym.
Logarytmy; podstawowe własności logarytmów.
Dzielenie wielomianów, twierdzenie Bézouta.
Definicja ogólna funkcji homograficznej i jej własności.
Sposoby rozwiązywania nierówności z funkcją homograficzną.
Przekształcenia wykresów funkcji liczbowych: y=-f(x), y= f(-x).
Twierdzenie o okręgu wpisanym w czworokąt i okręgu opisanym na czworokącie.
Opis półpłaszczyzny za pomocą nierówności.
Miara łukowa kąta.
Definicje funkcji trygonometrycznych dowolnego kąta.
Wykresy funkcji trygonometrycznych.
Funkcja wykładnicza.
Równania trygonometryczne; sin x=a, cos x=a, tg x= a,
dla 0o < x <90o.
Równanie okręgu (x-a)2 + (y-b)2= r2 .
Wzory dotyczące permutacji, kombinacji, wariacji z powtórzeniami i bez powtórzeń.

A oto drugi (większy szok)
b)dla poziomu rozszerzonego:
Twierdzenie o rozkładzie liczby naturalnej na czynniki pierwsze.
Wzór (a – 1)(1 + a +...+ an-1) = an -1.
Indukcja matematyczna.
Różnowartościowość funkcji.
Funkcje parzyste, nieparzyste, okresowe.
Dwumian Newtona.
Równania i nierówności wykładnicze i logarytmiczne.
Nierówności trygonometryczne.
Wzory redukcyjne.
Przykłady ciągów zdefiniowanych rekurencyjnie.
Pojęcie granicy ciągu.
Obliczanie granic ciągów.
Suma szeregu geometrycznego.
Pojęcie funkcji ciągłej.
Pojęcie pochodnej.
Interpretacja geometryczna i fizyczna pochodnej.
Obliczanie pochodnych wielomianów i funkcji wymiernych.
Związek pochodnej z istnieniem ekstremów i z monotonicznością funkcji.
Zastosowanie pochodnej do rozwiązywania problemów praktycznych.
Przykłady przekształceń geometrycznych: obrót.
Twierdzenie o związkach miarowych między odcinkami stycznych i siecznych.
Wielościany foremne.
Rzut prostokątny na płaszczyznę.
Prawdopodobieństwo warunkowe.
Wzór na prawdopodobieństwo całkowite.
Niezależność zdarzeń. Schemat Bernoullego.


O kurde, to trochę przycięli Laughing Strach się bać.

Ja generalnie uważam, że zdjęcie obowiązkowej matury z matmy to porażka. A usuwanie z niej takich dziedzin uznałbym za skandal.
Już lepiej jakby zdjęli obowiązkową z polskiego. Polski to w sporej części propaganda.. Znaczy sorry: patriotyzm Very Happy
A używać języka który się zna od urodzenia każdy się nauczy tak czy owak - lekcje i egzaminy niewiele tu zmienią. Zresztą, po co komu język polski gdy po studiach i tak wyjedzie na zachód Laughing

p.s.
Ze względu na offtop przeniosę tą dyskusje do osobnego wątku.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Easy_Rider




Dołączył: 18 Sty 2007
Posty: 1884
Post zebrał 0 sat

PostWysłany: 00:31, 01 Lut '09   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

O ile dobrze zrozumiałem - będą uczyć, ale nie będą tej wiedzy egzekwować na maturze? No to po co będą uczyć - aby tylko zapewnić pracę nauczycielom z matematyki? Może lepiej od razu pójść za ciosem i zlikwidować te tematy w programach nauczania? Tylko, że wtedy można by zakończyć edukację z matematyki na gimnazjum. W końcu, bez znajomości dwumianu Newtona czy funkcji trygonometrycznych też można jakoś żyć. Bydłu roboczemu nie jest to do niczego potrzebne.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
zibi123




Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 207
Post zebrał 0 sat

PostWysłany: 09:45, 01 Lut '09   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To jakie będą zdania D: dodaj, pomnóż i podziel dwie liczby ??
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
waha123




Dołączył: 01 Cze 2007
Posty: 1270
Post zebrał 0 sat

PostWysłany: 16:54, 04 Lut '09   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zibi123 napisał:
To jakie będą zdania D: dodaj, pomnóż i podziel dwie liczby ??


hall+boni=?


Zaczną wysyłać "po wykształcenie 3 latków", żeby już jako 14 latkowie na nich zapier.....i.
Pokaże im się kawałek badziewia z jakiegoś studia, ze to "żyto na marsie"...łykną to jak świeże bułki...
_________________
Piłeś...nie jedź!
Nie piłeś...napij się!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Prawda2.Info -> Forum -> Polska i Polacy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz moderować swoich tematów


Przyszli sranauci apollo w nasa
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.
Wymuś wyświetlanie w trybie Mobile