W razie awarii sprawdź t.me/prawda2info

 
Uwaga! Znajdujesz się w jednej z sekcji autorskich forum.
Administracja forum nie ponosi odpowiedzialności za ewentualną cenzurę w tym wątku.
Moderatorem tego tematu jest jego założyciel czyli autor pierwszego posta.

Zero  
Znalazłeś na naszym forum temat podobny do tego? Kliknij tutaj!
Ocena: Brak ocen
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Prawda2.Info -> Forum -> O nas Odsłon: 2137
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zero




Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 111
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 18:33, 10 Sty '09   Temat postu: Zero Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich użytkowników i dziękuje za pomyślne rozpatrzenie mojego podania.
Mam 16 lat, mieszkam w Łodzi i jestem uczniem 1 klasy LO, tematem NWO zainteresował mnie kolega, który stale męczył mnie "Zeitgeistem" i jak bardzo muszę go obejrzeć (jest to swoją drogą jedyny film o "teoriach spiskowych" jaki widziałem, nie licząc jakichś krótkich na YT, wolę bazować na moich własnych rozważaniach niż nad tym co mi mówią gadające głowy z TVN24/filmów o prawdzie). Zeitgeist niewiele zmienił w moim pojmowaniu świata, już od jakiegoś czasu byłem ateistą i wiedziałem, że 9.11 to "inside job", dowiedziałem się dzięki niemu tylko o jego prawdziwej przyczynie, dotychczas myślałem, że chodziło po prostu o ropę. Zamierzam zostać historykiem/dyplomatą, ewentualnie prawnikiem.
Mój nick pochodzi od bardzo nietuzinkowego bohatera anime "Code Geass", normalnie używam innego na różnego typu forach, ale pisząc na forum o takiej tematyce wolę zachować chociaż to minimum ostrożności ("jeżeli jakieś zabezpieczenie, nawet marne nic cię nie kosztuje, to użyj go").
Interesuje się anime (moje 2 ulubione tytuły to ww "Code Geass" oraz "Death Note"), grami, głownie RTS i RPG oraz literaturą SF i Fantasy.