W razie awarii sprawdź t.me/prawda2info

 
Teoria pięciu pytań  
Znalazłeś na naszym forum temat podobny do tego? Kliknij tutaj!
Ocena: Brak ocen
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Prawda2.Info -> Forum -> Wojny i terroryzm Odsłon: 2108
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DrabikPany




Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 177
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 17:32, 11 Gru '08   Temat postu: Teoria pięciu pytań Odpowiedz z cytatem

Od wielu lat zajmuję się sprawą 9/11 i poszukiwałem odpowiedniego sposobu prowadzenia śledztwa tak aby przyniosło ona wymierne skutki. W ten sposób stworzyłem Teorię pięciu pytań.

Jest to teoria głosząca że wspólna odpowiedz na 5 podstawowych pytań związanych z 9/11 pozwoli na poznanie ogólnej wersji wydarzeń na podstawie podanych wcześniej pytań. Jesli Każde pytanie na ten temat trzeba sklasyfikować do odpowiedniej kategorii np.
- Co biały samolot robił tuż po uderzeniu lotu 175 w WTC ??? Takie pytanie można sklasyfikować do kategorii lot 175.
- Dlaczego informowano o eksplozjach w Kapitolu ??? Takie pytanie można sklasyfikować do kategorii lot 77 (Pentagon).
Oto ten schemat:


Wg mnie teoria pięciu pytań jest jednym z niewielu skutecznych sposobów na poznanie prawdy nt. 9/11. Sprawa 11 września jest jak wielkie puzzle które ma miliony małych elementów, wiele z ważnych i kluczowych fragmentów utracono bez powrotne ale pozostałe możemy poskładać tylko działając razem. Stworzony przez moja osobę schemat ma pomóc we wspólnym działaniu na rzecz prawdy.

Teraz naszym celem jest zadanie wszystkich pytań związanych z 9/11 i sklasyfikowanie ich do odpowiedniej kategorii. Mam nadzieję że kiedyś nasze działania przyniosą pozytywne skutki Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Voltar




Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 5408
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 19:39, 11 Gru '08   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

absolutnie się z tym nie zgodzę, wszystkie cztery wątki można potraktowac jako całość bo gdzie ująć:

- niezgodności w bazie BTS
- niezgodności na listach pasażerów
- niezgodności na odczytach z transponderów i mapach radarowych
- niezgodności w zachowaniach porywaczy

Poza tym inne wątki są równie ważne, a te z "białym samolotem" to folkor pokroju wybuchających samolotów nad NYC

Dla mnie ten wykres wyglądałby inaczej:

9/11 PRAWDA:

- WYWIAD (działania wywiadów, finansowanie, filmowanie, mossad, ISI, cia, fbi, zacieranie śladów, wiedza o zamachach, put options, machinacje finansowe, angel is next)
- PORYWACZE (podwójne tożsamości, able danger, hamburg, porywacze nie pasujący do profilu - scapegoats, podrzucane dowody, rozmowy telefoniczne, inni porywacze poza 19. - dwaj hindusi deportowani ze stanów, izraelscy studenci sztuki etc)
- LOTY (niezgodności w bazach BTS i na wykresach lotów, rozmowy komórkowe, analiza uderzeń, drone planes, tv fakery, no-planes, missiles, pasażerowie, Raytheon)
- WYBURZENIA (WTC1, WTC2, WTC5, WTC6, WTC7, Pentagon, eksplozje w wieżach, Pentagonie, Departamencie Stanu, Kapitolu, analiza zniszczeń)
- PROPAGANDA (analiza zachowan i raportów medialnych, ustawodawstwo, zachowania administracji Busha, Patriot Act)

coś przeoczyłem?

DrapikPany, pomyśl w tych kategoriach
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
DrabikPany




Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 177
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 19:55, 11 Gru '08   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nazwa kategorii to szczegół, chodzi mi o przedstawienie idei stworzenia schematu dzięki któremu będziemy mogli poznać prawdę ws. 9/11.

Propozycja Voltara też jest bardzo dobra Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tomkiewicz




Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 989
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 14:32, 05 Kwi '09   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Widzieliście? Bo w 2001 9/11 sądzę, że nie widzieli, mimo, że dzwonili. Nie przeszkodziło to też Greengrasowi nakręcić film o locie 93, w którym roiło się od scen dzwoniących z komórek do bliskich. Ach, zapomniałem. Już tej wersji nie zobaczycie. Te rozmowy powycinano. Jaka szkoda. Nie wiem, czy tu o tej aferze pisałem. Zrobiłem to na innym forum i je zamknęli.

źródło:http://wiadomosci.onet.pl/1947404,18,item.html

Cytat:
"Komórki" w samolotach stają się faktem
27 europejskich samolotów zostało wyposażonych w rozwiązania techniczne pozwalające na korzystanie z telefonów komórkowych podczas lotów w europejskiej przestrzeni powietrznej. Do końca 2009 roku ma ich być dwa razy więcej.
W kwietniu 2008 r. Komisja Europejska wprowadziła przepisy dot. warunków świadczenia usług telefonii komórkowej na pokładzie samolotów w całej UE. Rok później rozpoczęło działalność w Europie dwóch dostawców usług telefonii komórkowej na pokładzie samolotu - OnAir (Genewa) i AeroMobile (Londyn).

Operatorzy komórkowi muszą podpisywać z dostawcami umowy, aby ich klienci mogli korzystać z telefonów komórkowych na pokładach samolotów. W 2008 r. takie umowy z firmą OnAir podpisała Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era, oraz P4, operator sieci Play. Umowy jak dotąd nie podpisał PTK Centertel, operator sieci Orange. W Polkomtelu PAP nie uzyskała informacji na ten temat.

Z kolei dostawcy podpisują umowy dot. świadczenia usług z przewoźnikami lotniczymi. OnAir podpisał takie umowy m.in. z irlandzkim Ryanair, portugalskim przewoźnikiem TAP, brytyjskim BMI, a także Qatar Airways i Royal Jordanian.

W lutym Ryanair poinformował, że w system OnAir umożliwiający korzystanie z telefonu komórkowego na pokładzie, wyposażonych jest 20 samolotów. Firma podała też, że docelowo chce w niego wyposażyć całą flotę - 170 samolotów - w ciągu następnych 18 miesięcy.

Z kolei OnAir również w lutym br. podał, że z firmą podpisało już umowę 50 europejskich operatorów komórkowych, a rozmowy prowadzone są m.in. z Orange i Vodafone.

Komisarz UE ds. telekomunikacji Viviane Reding uważa, że z telefonu komórkowego podczas lotu chcą korzystać przede wszystkim osoby podróżujące w interesach i młodsi pasażerowie. "Właśnie dlatego rok temu Komisja ustanowiła wspólne uregulowania prawne, umożliwiające przedsiębiorstwom oferowanie takich usług w europejskiej przestrzeni powietrznej w sposób bezpieczny" - zaznaczyła.

"Operatorzy powinni również zadbać o to, aby ceny pozostały przystępne. Jeśli tak się stanie, dostęp do telefonii komórkowej podczas lotu może zapewniać europejskim przedsiębiorstwom przewagę na konkurencyjnym rynku przewozów lotniczych na świecie" - dodała.

Jak informuje Komisja Europejska, obecnie trzy europejskie linie lotnicze - Ryanair (Irlandia), TAP (Portugalia) i BMI (Wielka Brytania) - wprowadzają usługę. W odpowiednie rozwiązania techniczne wyposażono już 27 samolotów i KE oczekuje, że liczba ta podwoi się do końca 2009 roku.

KE informuje też, że jednocześnie linie lotnicze analizują skalę zainteresowania usługą. Komisja informuje, że jej cena to ok. 1,60 euro za minutę połączenia głosowego i ok. 0,43 euro za wiadomość tekstową, w zależności od operatora naziemnej telefonii komórkowej, z którego usług korzysta pasażer.

Redaktor naczelny "Skrzydlatej Polski" Grzegorz Sobczak wyjaśnił PAP, że w samolotach montowane są stacje bazowe, bez których nie byłoby możliwe korzystanie z telefonów komórkowych z uwagi na zbyt mały zasięg tych urządzeń.

Stacje te łączą telefony komórkowe z naziemną siecią telefoniczną przez satelitę.

"To kolejna możliwość dla przewoźników lotniczych, żeby zarobić jakieś pieniądze. Może nie będą to wielkie kwoty, ale na pewno dochód, którym nikt nie pogardzi" - zaznaczył.

Dodał, że "prędzej czy później" tym rozwiązaniem zainteresuje się również LOT. "Obecnie LOT pod dostatkiem ma tyle własnych kłopotów, że pewnie nikt się specjalnie tym nie zajmuje" - dodał.

Rzecznik LOT-u Wojciech Kądziołka powiedział z kolei PAP, że spółka obserwuje rozwój tej technologii. "Pozostaje otwartym pytanie, jak wielu pasażerów będzie chciało skorzystać z tej usługi. Jeśli popyt będzie wysoki, na pewno ją wprowadzimy" - zaznaczył.

Dodał, że problemem usługi jest też to, czy klienci linii lotniczych będą czuli się komfortowo, jeśli współpasażerowie w czasie lotu będą korzystać z telefonów komórkowych.

"Niektórzy w czasie lotu chcą odpocząć, a rozmawiające przez telefon osoby mogą w tym przeszkadzać. Linie lotnicze muszą ten problem rozwiązać, wprowadzając np. wydzielone strefy na pokładach. Ale w niewielkich, krótkodystansowych samolotach jest to niemożliwe" - powiedział.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Bimi
Site Admin



Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 20407
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 14:45, 05 Kwi '09   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

DrabikPany, jeśli po tylu latach dochodzenia dalej jeszcze nie wiesz kto dokonał tych zamachów to najlepiej daj sobie już z tym spokój Laughing
ani 5, ani 10, ani nawet i 100 pytań już ci nie pomoże.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
DrabikPany




Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 177
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 20:47, 06 Kwi '09   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie chcę być nie miły ale jakimi ty możesz się pochwalić dokonaniami Laughing Bo jeśli tylko tym forum możesz się pochwalić no to powiem ci że jest to dość cienkie dokonanie

Prawda jest taka że śledztwo może potrwać jeszcze wiele lat a ja mam dużo czasu więc na pewno nie odpuszczę Cool
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Bimi
Site Admin



Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 20407
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 20:54, 06 Kwi '09   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie mówię o żadnych "dokonaniach".
Mówie o tym że myślisz tak wolno, iż jak dla mnie równie dobrze mógłbyś nie myśleć. Bo po co?

Po cholerę od ponad 7 lat analizujesz te wszystkie filmy skoro jeszcze nie doszedłeś do konkluzji? Teraz sobie wymyśliłeś teorię pięciu pytań - naprawdę myślisz, że z nią będzie ci łatwiej? Smile

To tak jakbym sobie zaplanował że dojde na pieszo do Pekin, po czym stracił 7 lat na zastanawianie się którymi uliczkami najłatwiej będzie opuścic miasto...

Szacujesz że ile lat to jeszcze potrwa nim się określisz: 9/11 - inside job czy nie? Mniej niż 50?
Pytam serio - bo 50 to tylko 7 razy więcej niż już straciłeś. A zobacz jak szybko zleciało Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
DrabikPany




Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 177
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 21:08, 06 Kwi '09   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kto powiedział ze do niczego nie doszedłem ?
Nie pisze na razie żadnych wyników ponieważ nie potraficie realistycznie popatrzyć na tą sprawę. Ciągle piszecie o tym że w ogóle nie było samolotów albo że za 9/11 stoi administracja Busha. Potarzacie hasła które ktoś gdzieś wymyślił zamiast samemu pomyśleć.
Potępiacie wszystkich którzy myślą inaczej niż wy. Skad to znacie prawda ?
Gdy dowiem się czegoś pewnego na pewno poinformuję wszystkich.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Bimi
Site Admin



Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 20407
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 21:10, 06 Kwi '09   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to proszę - podziel się z nami tym do czego doszedłeś.
Zamiast pięciu pytań spróbuj napisać 5 odpowiedzi. Najlepiej takich które cokolwiek rozjaśnią miast zaciemniać.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
DrabikPany




Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 177
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 20:02, 03 Maj '09   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zacznę od tego że aby zdobyć przewagę nad tymi którzy bronią oficjalną wersję wydarzeń 9/11 należy podważyć i negować podawane przez nich argumenty i fakty. W ten sposób pozbawimy ich prawa do uważania podawanych przez nich informacji jako prawdy.

Oczywiście nie jest to jedyna teoria i niczego nie
wykluczam:

Jeśli na pokładzie porwanych samolotów byli arabscy terroryści i je
porwali to musieli mieć związek z Palestyną i najprawdopodobniej z
Ludowym Frontem Wyzwolenia Palestyny (PFLP). Dlaczego tak uważam ?
Wpływa na to kilka faktów (pytajniki w nawiasach oznaczają
bezpośrednie podobieństwo z 9/11).

Cofnijmy się w przeszłość. 6 września 1970 ta właśnie terrorystyczna
organizacja dokonała jednego z najważniejszych ataków w historii
powietrznego terroryzmu. Zostały porwane cztery (?) samolotu
pasażerskie:El Al Flight 219, TWA Flight 741, Swissair Flight 100 i
Pan Am Flight 93 (?). 11 września (?) tego samego roku wszystkie
zostały skierowane przez porywaczy na pustynię, dokładniej w mieście
Zarka, Jordania. Łącznie przetrzymywano 310 zakładników. Prawie nikt
nie został ranny a wszystkie cztery maszyny zostały wysadzone (bez
zakładników) by pokazać siłę terrorystów.

PFLP specjalizował się w porywaniu samolotów pasażerskich. W 1968r. El
Al Flight 426 został porwany przez 3 porywaczy z tej właśnie
organizacji. Słynna operacja Entebbe związana z oswobodzeniem
zakładników z flight 139 Air France była również wymierzona przeciwko
terrorystom z PFLP którzy porwali ten lot. Było ich czterech: dwóch
Palestyńczyków i dwóch Niemców. Lufthansa Flight 181 w 1977r. również
został porwany przez Ludowy Front i 4 terrorystów (?). Podsumowując -
PFLP byli wyspecjalizowani w porywaniu samolotów pasażerskim i
posługiwali się taką samą liczbą porywaczy jak prawdopodobnie 11
września - 4 lub 5 terrorystów. Jeśli to arabscy porywacze porwali
loty 9/11 musieli mieć kontakt z Ludowym Frontem Wyzwolenia Palestyny.
Wielu ludzi związanym z historycznymi porwaniami być może nie żyje ale
żyją ich pomocnicy i oni przekazują ich wiedzę dalej.

Ale to wszystko jeszcze nie świadczy że PFLP zorganizował 9/11. Czas
na podstawowe dowody.

http://www.historycommons.org/entity.jsp?entity=odigo_inc.
Około godziny 6:00 am ET 11 września 2001 do
siedziby w nowym jorku firmy Odigo która mieści się kilka przecznic od
miejsca gdzie były WTC drogą elektroniczną dwa razy przychodzi
ostrzeżenie przed tym że tego dnia w mieście dojdzie do zamachów
terrorystycznych. FBI natychmiast zajęła się sprawą. Skontaktowałem
się z tą firmą i powiedziano mi tylko że główna działalność Odigo
została zaprzestana. Próbowałem się również czy kiedykolwiek arabscy
terroryści ostrzegali przed swoimi zamachami. Póki co nikt nie
odpowiedział. Główna siedziba tej firmy znajduje się w Izraelu.
Wniosek - Ktoś prawdopodobnie wiedział co się stanie i chciał coś z
tym zrobić. Ale dlaczego Odigo ?

Kolejna kwestia.
http://www.dziennik.pl/swiat/article6352/Atak_na_WTC_minuta_po_minucie.html
11 września 2001, 10.15 Do ataku przyznaje się Ludowy
Front Wyzwolenia Palestyny. W stan gotowości postawiona zostaje szósta
flota USA stacjonująca we Włoszech. Wtedy Palestyńczycy uświadamiają
sobie, że amerykańska odpowiedź na ich oświadczenie skończy się
zniszczeniem ich organizacji. Natychmiast dementują swoje
oświadczenie. Wniosek - Działania floty USA wskazują na to że PFLP
prawdopodobnie miał spory związek z 9/11 ponieważ ich reakcja była tak
zdecydowana.

Podsumowanie: PFLP z bardzo dużą prawdopodobnością można powiedzieć że
mieli związek z 9/11 a może nawet to oni zorganizowali te ataki na
zlecenie. Rządu USA ? a może kogoś innego ? Tego nie wiem a na pewno ten kto jest odpowiedzialny za 9/11 nie chce aby świat go poznał. Powtarzam - to jedna z teorii ale nie wykluczam ze bardzo prawdopodobną.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Prawda2.Info -> Forum -> Wojny i terroryzm Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz moderować swoich tematów


Teoria pięciu pytań
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.
Wymuś wyświetlanie w trybie Mobile