W razie awarii sprawdź t.me/prawda2info

 
Uwaga! Znajdujesz się w jednej z sekcji autorskich forum.
Administracja forum nie ponosi odpowiedzialności za ewentualną cenzurę w tym wątku.
Moderatorem tego tematu jest jego założyciel czyli autor pierwszego posta.

Rivera - o mnie  
Znalazłeś na naszym forum temat podobny do tego? Kliknij tutaj!
Ocena: Brak ocen
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Prawda2.Info -> Forum -> O nas Odsłon: 1854
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rivera




Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 801
Post zebrał 5.200 mBTC

PostWysłany: 13:34, 20 Lip '08   Temat postu: Rivera - o mnie Odpowiedz z cytatem

Pozdrawiam wszystkich użytkowników forum - jestem nowy więc napiszę parę słów o sobie...

Mam 24 lata, studiuję logistykę w Poznaniu.

Moje zainteresowania to książka, film, muzyka, nowinki techniczne, motoryzacja, historia i oczywiscie szeroko rozumiane "conspiracy theories" chociaz nie lubie tego okreslenia, bo z gory zaklada ze to sa tylko teorie...

Moje poglądy polityczne... liberalne jeśli chodzi o gospodarke, wolnosci obywatelskie etc. Raczej konserwatywne jesli chodzi o obyczajowosc. Generalnie nie uznaję żadnych partii politycznych.
Wyznanie: brak. Jestem ateistą, aczkolwiek uważam Biblię za ciekawy obiekt badań. Interesuję się religiami, ich historia oraz ich wplywem na dzieje ludzkosci. Mam duży szacunek dla ruchów protestanckich, dla reformacji - choć dzisiejszy protestantyzm zbytnio podporządkowany jest Watykanowi (ekumenizm)

Tematami związanymi z tym forum zacząłem się interesować gdzieś około 2000 roku. Była taka gra komputerowa "Deus Ex" - kto grał zna fabułę... Fabuła ta dała mi inne spojrzenie na świat, choć to była oczywiście fikcja, ale jakże aktualna w obliczu wydarzeń choćby z września 2001, które w dużej mierze były dla mnie inspiracją by dalej szukać prawdy.

Liczę że przy pomocy tego forum poszerzę swoją wiedzę w tym zakresie oraz na to że wniosę tu także swój pierwiastek

Pozdrawiam