W razie awarii sprawdź t.me/prawda2info

 
Jak SKW obciąga   
Znalazłeś na naszym forum temat podobny do tego? Kliknij tutaj!
Ocena:
9 głosów
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Prawda2.Info -> Forum -> Dyskusje ogólne Odsłon: 39215
Strona:  «   1, 2, 3 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55   »  Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolo




Dołączył: 18 Mar 2019
Posty: 1255
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 13:03, 29 Lis '22   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEBAĆ KURWE POLICJE
Conajmniej stu policjantów pod domem Jarosława Kaczyńskiego
https://www.youtube.com/watch?v=SYvGD6ct3g8
milicyjnei kurwy przestaniesz sie bac będziesz z niei sie śmiać ㋛

https://pastebin.com/8kmicpUH
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Goska




Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 3249
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 12:30, 30 Lis '22   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Policje zaczely obstawiac partie. Partie sa miedzynarodowe i prywatne przeciez. W kazdym kraju sa nielegalne ! Nielegalne sa tez wybory z ramienia tych partii !!!

Bylo w Policji pare etatow panstwowych, ale byli tez volontariusze. Policja stala sie potega. W Australii zaistniala jakas Policja z Moldawii. Przecwiczone jakies stare kolki, dzialajace zgodnie z z polskim prawem zaistnialym po 89-tym. Sa biale, ale niebezpieczne. W kazdym razie telefon do tego chujostwa to OOO.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
kolo




Dołączył: 18 Mar 2019
Posty: 1255
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 12:38, 30 Lis '22   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEBAĆ KURWE POLICJE
Policjanci rozbili gang narkotykowy. Wśród zatrzymanych są mundurowi z regionu koszalińskiego
https://gk24.pl/policjanci-rozbili-gang-.....1-17088099
milicyjnei kurwy przestaniesz sie bac będziesz z niei sie śmiać ㋛

https://pastebin.com/8kmicpUH
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kolo




Dołączył: 18 Mar 2019
Posty: 1255
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 12:39, 30 Lis '22   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak SKW obciąga (Tak polski kontrwywiad wojskowy obciąga kutasa)
Łukasz Maziewski
@jodynaa
16h
Musi być naprawdę kiepsko, skoro na R2a zaczęto kusić funków "balkonikowym" à la policja. 1500 zł (oczywiście brutto) za cofnięcie raportu o odejście ze służby po 25 latach.
https://nitter.caioalonso.com/jodynaa/status/1597656334110842880#m


Łukasz Maziewski
@jodynaa
1h
Ciekawe jak często w historii polskich służb zdarzało się, że f-sze szli do sądu ze skargą na decyzją szefa, dotyczącą podwyżek uposażenia?
https://nitter.caioalonso.com/jodynaa/status/1597889462783987712#m
https://coub.com/view/78rhrtfq

https://pastebin.com/8kmicpUH
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kolo




Dołączył: 18 Mar 2019
Posty: 1255
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 18:41, 30 Lis '22   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEBAĆ KURWE POLICJE
Michał D., były szef warszawskiej policji zatrzymany
https://www.rmf24.pl/regiony/warszawa/ne.....rp_state=1
milicyjnei kurwy przestaniesz sie bac będziesz z niei sie śmiać ㋛

https://pastebin.com/8kmicpUH
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kolo




Dołączył: 18 Mar 2019
Posty: 1255
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 17:54, 01 Gru '22   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEBAĆ KURWE POLICJE
cierpiacy-na-schizofrenie-mezczyzna-postrzelony-w-czasie-interwencji
https://www.pap.pl/aktualnosci/news,1495.....rwencji-sa
milicyjnei kurwy przestaniesz sie bac będziesz z niei sie śmiać ㋛

https://pastebin.com/8kmicpUH
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kolo




Dołączył: 18 Mar 2019
Posty: 1255
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 22:26, 01 Gru '22   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEBAĆ KURWE POLICJE
Pedofil, który zaatakował dziewczynkę w Sulechowie w końcu zatrzymany. Rozpoznali go ludzie, chociaż policja umorzyła postępowanie. 24-latek to niebezpieczny człowiek
https://poscigi.pl/pedofil-ktory-zaatako.....-czlowiek/
milicyjnei kurwy przestaniesz sie bac będziesz z niei sie śmiać ㋛

https://pastebin.com/8kmicpUH
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kolo




Dołączył: 18 Mar 2019
Posty: 1255
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 19:15, 02 Gru '22   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEBAĆ KURWE POLICJE
To był brutalny napad na kantor w Zielonej Górze. Policja do dziś nie zatrzymała sprawców
https://poscigi.pl/to-byl-brutalny-napad.....-sprawcow/

W Krakowie płoną kolejne auta. Miasto nie pierwszy raz żyje w strachu
https://gazetakrakowska.pl/w-krakowie-pl.....1-17096089

Zakuty w kajdanki przez bydgoskich policjantów i... wypuszczony. Czy to błąd narkotestera?
https://expressbydgoski.pl/zakuty-w-kajd.....1-17091517

44 lata i emerytura. Policjantka ujawniła zarobki
https://www.o2.pl/kobieta/44-lata-i-emer.....120810048a
milicyjnei kurwy przestaniesz sie bac będziesz z niei sie śmiać ㋛

https://pastebin.com/8kmicpUH
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kolo




Dołączył: 18 Mar 2019
Posty: 1255
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 19:16, 02 Gru '22   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak SKW obciąga (Tak polski kontrwywiad wojskowy obciąga kutasa)
PolskieRadio24.pl
@PR24_pl
1h
Makabryczne przesyłki do ukraińskich placówek. @StZaryn: widać wyraźnie, że takie zastraszające Ukrainę działania są w interesie Rosji
polskieradio24.pl/5/1223/art…
https://nitter.1d4.us/PR24_pl/status/1598707557454987264#m
https://coub.com/view/2ci363

https://pastebin.com/8kmicpUH
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kolo




Dołączył: 18 Mar 2019
Posty: 1255
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 22:07, 02 Gru '22   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kolizja-z-zona-wicekomendanta-w-radomiu-i-proba-wmuszenia-mandatu-jest-sledztwo-prokuratury/
https://www.brd24.pl/spoleczenstwo/koliz.....okuratury/
milicyjnei kurwy przestaniesz sie bac będziesz z niei sie śmiać ㋛

https://pastebin.com/8kmicpUH
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kolo




Dołączył: 18 Mar 2019
Posty: 1255
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 22:35, 02 Gru '22   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEBAĆ KURWE POLICJE
Pijany policjant spowodował wypadek i uciekł. Jego znajomi skonali na drodze. Nowe fakty
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/wa.....mp;utm_v=2
milicyjnei kurwy przestaniesz sie bac będziesz z niei sie śmiać ㋛

https://pastebin.com/8kmicpUH
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kolo




Dołączył: 18 Mar 2019
Posty: 1255
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 18:18, 03 Gru '22   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEBAĆ KURWE POLICJE
Włamanie do lombardu w centrum Zielonej Góry. – A dziesiątki policjantów zabezpiecza w tym czasie wizytę posła Kaczyńskiego – mówi radny Górski
https://poscigi.pl/wlamanie-do-lombardu-.....ny-gorski/
milicyjnei kurwy przestaniesz sie bac będziesz z niei sie śmiać ㋛

https://pastebin.com/8kmicpUH
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kolo




Dołączył: 18 Mar 2019
Posty: 1255
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 19:57, 04 Gru '22   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEBAĆ KURWE POLICJE
Niezła Beka 🤣 #dlaciebie #dc #foryou #piotrbiedka #chwdptv24 #chwdptv #pis #chwdp #wolność #prawo #jbcpis #policja #kaczor #me #standup #śpiew #kundelek
https://www.tiktok.com/@chwdp_tv24/video.....6959600901
Wirtualna Polska
@wirtualnapolska
22h
Policja rozwiązała zgromadzenie przeciwników rządów @pisorgpl w Zielonej Górze tuż przed przyjazdem Jarosława #Kaczyńskiego. Przed zielonogórskim Planetarium zebrało się ok. 200 osób.
wiadomosci.wp.pl/interwencja…
https://nitter.1d4.us/wirtualnapolska/status/1599116370037207040#m
Beata André 🇵🇱 🇪🇺 🏳️‍🌈 ⚡ 💙
@BeataAnton2
8h
#ZielonaGóra wizyta szeregowego posła Kaczyńskiego. Za czyje pieniądze ta obstawa? #PIS #ObronaKaczyńskiego
https://nitter.1d4.us/BeataAnton2/status/1599332125739978752#m
milicyjnei kurwy przestaniesz sie bac będziesz z niei sie śmiać ㋛
https://pastebin.com/8kmicpUH
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kolo




Dołączył: 18 Mar 2019
Posty: 1255
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 19:57, 04 Gru '22   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak SKW obciąga (Tak polski kontrwywiad wojskowy obciąga kutasa)
Kafir
@Kafir_PL
7h
1/N Nie jest kwestią czy 🇷🇺 agentura jest w PL bo to jest wręcz namacalne. Kwestią jest dlaczego w całej UE a w szczególności w państwach NATO w ostatnim czasie są zatrzymywani są ruscy agenci na wysokich stanowiskach a w PL nie? Moja ocena w nitce
https://nitter.1d4.us/Kafir_PL/status/1599357960123084800#m
https://coub.com/view/ry9ue
https://pastebin.com/8kmicpUH
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kolo




Dołączył: 18 Mar 2019
Posty: 1255
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 19:01, 05 Gru '22   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEBAĆ KURWE POLICJE
Morderstwo policjanta w Raciborzu. To nie Michał Kędzierski, a partner byłej kobiety Radosława Ś. miał zginąć? Mężczyźni byli w konflikcie
https://dziennikzachodni.pl/morderstwo-p.....1-17102593
1 kurwy mniei ㋛
https://pastebin.com/8kmicpUH
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kolo




Dołączył: 18 Mar 2019
Posty: 1255
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 19:01, 05 Gru '22   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEBAĆ KURWE POLICJE
Wyrok sądu w Piotrkowie w sprawie legitymowania na Rynku Trybunalskim podczas Strajku Kobiet, 10.11.2022. Miażdżący dla policji
https://piotrkowtrybunalski.naszemiasto......c1-9082685
milicyjnei kurwy przestaniesz sie bac będziesz z niei sie śmiać ㋛

https://pastebin.com/8kmicpUH
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kolo




Dołączył: 18 Mar 2019
Posty: 1255
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 19:01, 05 Gru '22   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak SKW obciąga (Tak polski kontrwywiad wojskowy obciąga kutasa)
Sławomir Mentzen: nie dam się żadnym gn**om szantażować.
https://www.facebook.com/slawomirmentzen/
https://coub.com/view/394n20

https://pastebin.com/8kmicpUH
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kolo




Dołączył: 18 Mar 2019
Posty: 1255
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 21:43, 05 Gru '22   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEBAĆ KURWE POLICJE
starogard-gdanski-zlodzieje-okradali-go-kilka-razy-co-robi-policja
https://uwaga.tvn.pl/reportaze,2671,n/st.....52843.html
milicyjnei kurwy przestaniesz sie bac będziesz z niei sie śmiać ㋛

https://pastebin.com/8kmicpUH
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kolo




Dołączył: 18 Mar 2019
Posty: 1255
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 22:51, 05 Gru '22   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEBAĆ KURWE POLICJE
Pobicie nastolatka przez policję w Sanoku. Sąd w Brzozowie: Zapis z kamery musi być lepiej odtworzony
https://nowiny24.pl/pobicie-nastolatka-p.....1-17103357
milicyjnei kurwy przestaniesz sie bac będziesz z niei sie śmiać ㋛

https://pastebin.com/8kmicpUH
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kolo




Dołączył: 18 Mar 2019
Posty: 1255
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 11:50, 06 Gru '22   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak SKW obciąga (Tak polski kontrwywiad wojskowy obciąga kutasa)
Dania. Samolot PLL LOT z Warszawy przeszukany po wylądowaniu w Kopenhadze
ref=aside_najnowszehttps://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2022-12-06/dania-samolot-ppl-lot-z-warszawy-przeszukany-po-wyladowaniu-w-kopenhadzeref=aside_najnowsze">https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2022-12-06/dania-samolot-ppl-lot-z-warszawy-przeszukany-po-wyladowaniu-w-kopenhadze/ref=aside_najnowszehttps://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2022-12-06/dania-samolot-ppl-lot-z-warszawy-przeszukany-po-wyladowaniu-w-kopenhadzeref=aside_najnowsze
https://coub.com/view/1b0lj8
https://pastebin.com/8kmicpUH
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kolo




Dołączył: 18 Mar 2019
Posty: 1255
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 20:47, 06 Gru '22   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEBAĆ KURWE POLICJE
Sąd umorzył sprawę b. policjanta oskarżonego o śmiertelne postrzelenie mężczyzny
https://www.rmf24.pl/regiony/olsztyn/new.....rp_state=1
1 kurwy mniei ㋛

https://pastebin.com/8kmicpUH
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kolo




Dołączył: 18 Mar 2019
Posty: 1255
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 20:43, 07 Gru '22   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak SKW obciąga (Tak polski kontrwywiad wojskowy obciąga kutasa)
Albert Rychard Official ®
@Albert301271
10h
Najemnicy traktowani jak weterani?
Komuś coś ciężkiego upadło na głowę
https://nitter.1d4.us/Zometa17/status/1600484950192652293#m
https://coub.com/view/1syf6i

https://pastebin.com/8kmicpUH
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kolo




Dołączył: 18 Mar 2019
Posty: 1255
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 22:18, 08 Gru '22   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak SKW obciąga (Tak polski kontrwywiad wojskowy obciąga kutasa)
Szarapolka Ewa
@szarapolka
7h
Pytaliście, dlaczego Ambasador Rosji nie został wydalony. Tymczasem pracownicy sami uciekają. cc: @tadeuszkr
https://nitter.lacontrevoie.fr/szarapolka/status/1600835836081160193#m
https://coub.com/view/33xv4c
https://pastebin.com/8kmicpUH
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kolo




Dołączył: 18 Mar 2019
Posty: 1255
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 21:37, 09 Gru '22   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak SKW obciąga (Tak polski kontrwywiad wojskowy obciąga kutasa)
Czy premier Morawiecki to niemiecki agent?
https://invidio.xamh.de/watch?v=fplN7U5vM9g
https://pastebin.com/8kmicpUH

https://coub.com/view/e75is
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kolo




Dołączył: 18 Mar 2019
Posty: 1255
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 18:05, 10 Gru '22   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEBAĆ KURWE POLICJE
Jarek Witkowski 📷😜🍏🐧⛺🚴‍♀️🚂🇵🇱🇪🇺☮😜
@JarekWitkowski7
8h
Atak policji na legalną demonstrację
jest twarz tego, który wydał rozkaz ataku
facebook.com/wolnemediapl/vi…
https://nitter.1d4.us/JarekWitkowski7/status/1601486469612572674#m
milicyjnei kurwy przestaniesz sie bac będziesz z niei sie śmiać ㋛

https://pastebin.com/8kmicpUH
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Prawda2.Info -> Forum -> Dyskusje ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona:  «   1, 2, 3 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55   » 
Strona 51 z 55

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz moderować swoich tematów


Jak SKW obciąga
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.
Wymuś wyświetlanie w trybie Mobile