a ściślej dla jego dwu wariantów Boeing Classic i Boeing NG (to te eksploatowane przez tanie linie lotnicze)
http://www.interfax.ru/business/477636
Rosaviacja oświadczyła że to nie oznacza jeszcze zakazu lotów tych modeli.
http://vz.ru/news/2015/11/6/776565.html
Być może.Natomiast oznacza że w Rosji zaczęła się śmiertelna walka postu rozsądnej ekonomiki z liberalnym karnawałem.
Wzmiankowane samoloty są kiepskie a ilość czy to wypadków czy tzw incydentów jest zatrważająca.Na szczęści nie o wszystkich zaraz bębnią media dzięki czemu pasażerowie tanich lini lotniczych zachowują jaki taki spokój.Dotyczy to sytuacji w całym (znaczy się na świecie) cywilnym lotnictwie ale dzięki unikalnej historycznej chwili Rosja może pozwolić sobie na artykułowanie przykrej prawdy.
O fatalnej kondycji cywilnego lotnictwa mówi się od kilku ładnych lat a nie od tragicznego wydarzenia sprzed kilku dni.
http://www.ato.ru/content/pochemu-v-ross.....-samoletov
Przypomina o tym żw w apogeum liberalnej orgii lat 90-tych zatrzymano produkcję nowego rosyjskiego samolotu pasażerskiego.Że niby drogi w eksploatacji bo żre dużo paliwa.A już utrzymywanie całego zaplecza czyli instytutów konstrukcyjnych,naukowych,z ekonomicznego punktu widzenia nie do przyjęcia.
_________________
sasza.mild.60@mail.ru