W razie awarii sprawdź t.me/prawda2info

 
Uber - co myślicie?  
Znalazłeś na naszym forum temat podobny do tego? Kliknij tutaj!
Ocena:
13 głosów
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Prawda2.Info -> Forum -> Dyskusje ogólne Odsłon: 16435
Strona:  «   1, 2, 3, 4, 5   »  Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy uważasz, że władze powinny zlikwidowac serwisy typu Uber?
Tak
6%
 6%  [ 2 ]
Nie
90%
 90%  [ 27 ]
Nie mam zdania
3%
 3%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 30

Autor Wiadomość
Bimi
Site Admin



Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 20416
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 15:17, 25 Lut '17   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

de93ial napisał:
Myślisz, że "rząd" jest po to aby chronić i dbać o twój interes?

Naiwniak jesteś czy co?


myślę że rząd jest po to aby dbać o czyjś interes i że zawsze robi to z jakiegoś określonego powodu.
dlatego zastanawiam się z jakiego powodu rząd dba o interes jebanych taksówkowych mafii, represjonując kierowców ubera.

jeśli masz cos do dodania w tym temacie, albo generalnie potrafisz napisać cokolwiek wnoszącego do jakikolwiek tematu, to nie krępuj się. a jak nie, to nie zawracaj ludziom dupy swoimi złotymi myślami z pamiętnika szóstoklasisty.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
czekan




Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 1411
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 21:41, 25 Lut '17   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bimi napisał:
.jeśli masz cos do dodania w tym temacie, albo generalnie potrafisz napisać cokolwiek wnoszącego do jakikolwiek tematu, to nie krępuj się. a jak nie, to nie zawracaj ludziom dupy swoimi złotymi myślami z pamiętnika szóstoklasisty.
Co to Piotrusia dzisiaj taka humorzasta ? imprezka gej-że-hej nie wypaliła? sukienka nie pasuje,bo dupsko się urosło?kurwa ,a było tyle tego botoksu nie szprycować ? aaa?
_________________
bankierska lichwa - nowoczesne niewolnictwo -złudzenia na raty /
NIE WIERZĘ POLITYKOM -NIE . / bo to sprzedajne marionetki i cyniczni psychopaci /
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Bimi
Site Admin



Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 20416
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 22:10, 25 Lut '17   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ty szczekan jak szukasz towarzysza do rozmowy w sieci, to polecam ci de93ial.
oboje emanujcie bardzo podobnym poziomem pierdolenia od rzeczy, z tym że on w stylu nadpobudliwego małolata, a ty znowu znudzonego życiem dziada.
myślę, że idealnie by się wam ze sobą nawzajem pierdoliło i dziwię się że jeszcze nie zostaliście przyjaciółmi.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
thecombo




Dołączył: 02 Paź 2013
Posty: 374
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 00:49, 26 Lut '17   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bimi napisał:
ty szczekan jak szukasz towarzysza do rozmowy w sieci, to polecam ci de93ial.
oboje emanujcie bardzo podobnym poziomem pierdolenia od rzeczy, z tym że on w stylu nadpobudliwego małolata, a ty znowu znudzonego życiem dziada.
myślę, że idealnie by się wam ze sobą nawzajem pierdoliło i dziwię się że jeszcze nie zostaliście przyjaciółmi.


Zapomnij, wygląda, że nie jest w stanie poradzić sobie z własnymi zachciankami, znane z psychologii - projekcja własnych zakazanych potrzeb na inną osobę.
Ilość odniesień do prezentu Boga dla gejów Wink w jego twórczości wskazuje, że moja hipoteza jest słuszna.

Może gdyby zaczął dbać nieco bardziej o higienę własnej dupy [subversion] rozwiązałby ten problem wcześniej.
Póki co niech szuka pocieszenia w buddzie czy innym krysznie Wink
_________________
a uzyskane w ten sposob fundusze przeznaczyc na zaszczytny cel edukowania plaskoziemcow.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
de93ial




Dołączył: 17 Lip 2013
Posty: 2989
Post zebrał 0.200 mBTC

PostWysłany: 23:01, 26 Lut '17   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

@Bimi
Rozmowa z tobą przypomina rozmowę z człekiem z uszkodzoną pamięcią krótkotrwałą. Nie pamiętasz o czym wcześniej rozmawiałeś i nieustannie wracasz do tych samych pętli.
_________________
http://www.triviumeducation.com/
Punkt startowy dla wszystkich.
http://trivium.wybudzeni.com/trivium/
Wersja PL
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Ordel




Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 8568
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 10:23, 27 Mar '17   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I kolejna sprawa o której trzeba pamiętać Uber to amerykańska korporacja .

Cytat:
Nie taki Uber ładny, jak go malują? "Realne zarobki to 5 zł/h, jeżdżąc całymi dniami i nocami"


Zarobki 8 tys. zł miesięcznie i nielimitowany czas pracy? Takimi ofertami Uber przyciąga kolejnych kierowców. Ci, którzy pracują już dla amerykańskiego giganta coraz częściej się buntują.

W kolejnym wyroku, sąd skazał kierowcę Ubera na grzywnę. Jak to zwykle bywa media problem opisały, a wiadomość rozprowadziły po serwisach społecznościowych. I jak to zwykle bywa, w tychże zawrzało. Tym razem tylko na słowa starli się taksówkarze i uberowcy. Jedni nie oszczędzali drugich i w gorzkich słowach rozprawiali się z biznesowymi przeciwnikami. Zaczęłam się zastanawiać, dlaczego – skoro Uber wkracza do kolejnych miast, rozszerza działalność o Uber EATS, gwarantuje wysokie zarobki – taksówkarze po prostu nie zmienią pracodawcy, tylko posuwają się do ataków – w realu nie tylko słownych –na kierowców pracujących dla amerykańskiej korporacji. Skontaktowałam się więc z warszawskimi taksówkarzami, żeby wytłumaczyli mi o co chodzi w tej wojnie.

Kiedy nie wiadomo o co chodzi, chodzi o pieniądze. Prawda stara jak świat, ale taksówkarze ją potwierdzają. W Warszawie po uruchomieniu Ubera, zarobki taksówkarzy spadły o 30 proc. Niektórzy mówią nawet o 50 proc. Ale – jak tłumaczą – Uber to nie wyjście. – Żeby zarobić obiecywane przez Uber 8 tysięcy złotych trzeba jeździć dniami i nocami, a i to nie gwarantuje sukcesu – mówią.

W swoich statystykach Uber dzieli kierowców na dwie grupy. Pierwszą stanowią kierowcy „okazjonalni", którzy traktują współpracę dodatkowo, mają inne źródła dochodów i jeżdżą do 40 godzin tygodniowo. Większość z nich jest zatrudniona na umowę o pracę w innych firmach bądź ma działalność gospodarczą na potrzeby innej aktywności gospodarczej. Dlatego w większości nie ponoszą kosztów ZUS w przypadku umowy o pracę lub żadnych dodatkowych kosztów ZUS w przypadku posiadania działalności gospodarczej. Średni miesięczny przychód kierowców jeżdżących do 20 godzin tygodniowo to zdaniem Ubera 1801 zł w skali całego kraju. Najwięcej wpływów mają kierowcy w Krakowie – 1836 zł, a najmniej we Wrocławiu – 1667 zł. Jeżdżąc do 40 godzin tygodniowo średni przychód zwiększa się do 4855 zł. Kierowcy dla których Uber jest podstawowym źródłem utrzymania i jeżdżą ponad 40 godzin tygodniowo (i przejeżdżają ponad 4 tys. kilometrów) w oficjalnych statystykach notują przychody rzędu 8247 zł.

Kiedy pokazuję te statystyki kierowcom Ubera i taksówkarzom reagują jednakowo i mówią:
niech pani nie wierzy w te liczby.

- Realny zarobek na Uberze to 40 gr/km. Więc żeby uzbierać na sam leasing trzeba przejechać w miesiącu 6 tysięcy kilometrów, co daje 200 kilometrów dziennie. Żeby jeszcze zarobić do tego chociaż 2 tysiące trzeba pokonać dodatkowe 5 tysięcy kilometrów w miesiącu co daje 166 kilometrów dziennie. Sumując żeby zarobić 2 tysiące miesięcznie trzeba dziennie przejechać 366 km – tłumaczy jeden z kierowców. Drugi dodaje: Mnie po odliczeniu paliwa, amortyzacji i pozostałych kosztów zostało niecałe 5zł/h. I to jeżdżąc w nocy z piątku na sobotę i z soboty na niedzielę po 10-12h. Porażka.

Rozczarowani kierowcy trafiają na Ubera zazwyczaj w ten sam sposób: trudna sytuacja życiowa i przedłużające się bezrobocie każą szukać dodatkowego zajęcia. Dodatkowym atutem są nieregularne godziny pracy. Często wśród kierowców są osoby, które po prostu lubią jeździć samochodem. – Na początku wybrałem pracę na taksówce. Zrobiłem kurs i zapisałem się na egzamin myśląc, że zaraz zdam. Przy nauce 1500 ulic w Krakowie, które trzeba znać na egzaminie- zrezygnowałem. Przez dwa tygodnie nauczyłem się może dwustu. Do tego kilkaset obiektów, placów. skwerów, lasków i jakichś głupot, które nawet w sieci trudno znaleźć – opowiada jeden z kierowców. – Wtedy właśnie w sieci znalazłem ogłoszenia Ubera: "Od 6 000 do 10 000 brutto bez licencji" – opowiada. Kierowca podszedł do Ubera ostrożnie. Jak opowiada sprawdził opinie o firmie, przeczytał wiele artykułów, w tym testów prowadzonych przez uznanych dziennikarzy. Jak mówi wszystkie były bardzo pozytywne. Kolejnym krokiem było pójście na spotkanie informacyjne. – Usłyszałem: średnio 2,5 kursu na godzinę, pomoc prawna, dobre wynagrodzenie. Zdecydowałem się podjąć współpracę. Specjalnie założyłem działalność gospodarcza, kupiłem auto pod Ubera, założyłem gaz. Wykorzystałem wszystkie oszczędności i jeszcze się trochę zapożyczyłem – opowiada dalej.


Koniec tej historii wygląda tak: „Po paromiesięcznej pracy w Uber mogę powiedzieć, że nic ale to nic nie jest takie jak to przedstawiają w mediach i na spotkaniach z przedstawicielami firmy. Wyłożyłem sporo kasy na początek i zarabiam średnio 12 zł netto na godzinę. Średnio, bo w weekend wychodzi koło 16 zł a w powszednie dni koło 10 zł na godz. Przecież to najniższa krajowa. Dla mnie szok i frustracja, że dałem się tak wkręcić i omamić wizją wielkich zarobków”. Jak dodaje nie tylko on jest w takiej sytuacji. – Ludzie są rozgoryczeni. Wzięli leasingi i muszą jeździć, bo nie mają wyjścia. A Uber nadal podrzuca linki na maile z pochlebnymi artykułami zaklinającymi rzeczywistość – mówi.

- Uberowi można przyznać jedno: zmienił rynek przewozów pasażerskich w Polsce i nikt tego nie cofnie – podsumowuje.

Dlatego taksówkarze mówią wprost: takie stawki za przejazd, jakie obowiązują w Uberze nigdy nie wygenerują zysku, o jakim mówi firma. Tymczasem na świecie Uber pozostaje „najlepiej wycenianym start-upem”. Co innego mówią wyniki finansowe firmy. Wynika z nich, że Uber wciąż nie zarabia, ale ciągle traci. W ciągu siedmiu lat funkcjonowania aż 4 mld dol.

- Czasami wychodzi taniej pić piwo przed telewizorem niż jeździć jako kierowca Ubera – podsumowuje jeden z kierowców.

Co na to Uber? Zdaniem firmy zdecydowana większość kierowców korzystających z aplikacji jest zadowolona z rozwiązania. Potwierdzają to dane: według badania Millward Brown z 2016 roku, blisko 75% kierowców jest zadowolona lub bardzo zadowolona z korzystania z aplikacji, a 70% podkreśla, że ich sytuacja materialna poprawiła się odkąd korzystają z Ubera. Ważne, by pamiętać, że korzystanie z przejazdów ma zawsze charakter sezonowy - są okresy, kiedy użytkownicy korzystają z aplikacji częściej i chętniej, jak w okresach gorszej pogody, są takie kiedy korzystają mniej, np w wakacje czy w miesiącach, w których zdarzają się długie weekendy. - Dla wielu kierowców współpraca z partnerem flotowym to często szansa, by w szybki sposób wyjść z bezrobocia, np. umożliwiają im jazdę samochodem spełniającym warunki odpowiedniego wieku i stanu technicznego. To szczególnie ważne w przypadku kierowców oferujących swoje usługi za pośrednictwem aplikacji - jak wynika z badań zrealizowanych przez MB w 2016 r. aż 20% kierowców korzystających z Ubera nie miało pracy przed przystąpieniem do platformy – mówi Magdalena Szulc z biura prasowego Uber.
http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/1030420,wynagrodzenia-w-uberze.html


Co to za korporacja która od początku swojego istnienia ( 7 lat ) przynosi wciąż straty - 4 miliardy dolarów . Ja tam z ekonomii orłem nie jestem , i rozumiem że USA na długu jedzie .
I w związku z tym tak sobie myślę że za całym tym Uberem może stać jakaś amerykańska agencja rządowa typu CIA . Nikt normalny o zdrowych zmysłach nie ciągnie interesu kiedy on przynosi straty , oczywiście , jest okres kiedy firma się rozkręca , ale jak na zachodnie standardy 7 lat , 4 mld $ długu to długo , no chyba że Uber to program ( jeden z wielu ) który jest testowany i ma służyć kontroli społeczeństw .
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=0K4J90s1A2M
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Bimi
Site Admin



Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 20416
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 14:59, 28 Mar '17   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Uber kończy działalność w Danii. Za trzy tygodnie, 18 kwietnia, firma przewiezie tam ostatniego pasażera. Przyczyną zamknięcia duńskiego oddziału są nowe regulacje prawne wprowadzone przez rząd w Kopenhadze. To niekoniecznie jest ostateczne pożegnanie z Danią, ale to sygnał do polityków, że musimy wyciągnąć konsekwencje z proponowanych uregulowań prawnych. Nie możemy działać w takim stanie prawnym, jaki jest proponowany – mówił rzecznik prasowy Ubera. Nowe przepisy wymagają, by wszystkie taksówki – a pojazdy Ubera są za takie uważane – były wyposażone w czujniki nacisku na siedzenie, kamery wideo oraz taksometry.

Czytaj: http://kopalniawiedzy.pl/Dania-Uber-prawo-taksowka,26199
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
WZBG




Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 3598
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 17:00, 04 Kwi '17   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
NYT: Uber stosuje wobec kierowców psychologiczne sztuczki, żeby zatrzymać ich w pracy 4 kwietnia 2017

Sztab socjologów i analityków wprowadza sztuczki znane z gier, które sprawiają, że kierowcy Ubera pracują więcej – pisze dziennik „New York Times”.

Kierowcy Ubera mają całkowitą swobodę w wybieraniu godzin i czasu pracy dla przewozowego giganta. Nie znaczy to jednak, że firma nie stara się za wszelką cenę zachęcić ich do tego, żeby pracowali dłużej mimo spadających zarobków.

„New York Times” na podstawie rozmów z dziesiątkami byłych i obecnych kierowców Ubera, a także socjologami i behawiorystami, odkrył, że firma opracowała i wprowadziła szereg sztuczek psychologicznych, pozwalających im wpływać na decyzje pracowników, jednocześnie zachowując formalnie ich całkowitą autonomię.

Żeby zachęcić kierowcę do pozostania w pracy, wykorzystywane są ustalane przez nich cele dotyczące zarobków. Kiedy kierowca chce się wylogować, może w aplikacji zobaczyć komunikat, że jest bardzo bliski osiągnięcia jakiegoś celu. Istnieje też rozwiązanie, które przesyła kierowcy informację o kolejnym dostępnym kursie jeszcze zanim zakończy on poprzedni – pisze NYT.

Rzecznik firmy Michael Amodeo mówi, że chodzi tylko o zachętę. „Każdy kierowca może skończyć pracę dosłownie jednym przyciskiem – decyzja należy w 100 procentach do niego” – mówi w rozmowie z dziennikiem.

Uber robi to, ponieważ dąży do osiągnięcia „doskonałej wydajności systemu”, pisze NYT. Chodzi o równowagę pomiędzy popytem pasażerów i dostępnością kierowców przy zachowaniu najniższych możliwie kosztów dla klientów oraz dla firmy. Dla kierowcy wadą dużej dostępności jest konkurencja – więcej samochodów Ubera na ulicach oznacza krótszy czas oczekiwania dla klientów, ale więcej czasu spędzonego bezczynnie dla kierowców.

Psychologiczne triki nie są niczym nowym na rynku pracy, ale w firmach zatrudniających ludzi na etatach są one ograniczone prawnie.

Pracownicy firmy starali się zachęcać kierowców do jeżdżenia w obszary, gdzie jest duże zapotrzebowanie, wysyłając uporczywe wiadomości. Niektórzy managerowie-mężczyźni podpisywali się jako kobiety, bo zauważyli, że wtedy kierowcy – z których znaczna większość to mężczyźni – częściej odpowiadali na ich sugestie.

Mechanizmy wydają się proste, ale są bardzo dokładnie opracowywane i często wykorzystują rozwiązania znane z gier komputerowych – pisze NYT. Przykładem jest zachęcanie do osiągania konkretnych pułapów. „To sprawia, że kierowca internalizuje cele firmy” – mówi Chelsea Howe, uznana projektantka gier.

Specjaliści komentują, że cała aplikacja dla kierowców jest jak gra komputerowa. Widać w niej liczbę odbytych w danym tygodniu podróży, liczbę aktywnych godzin, zarobki, ocenę od pasażerów. Nawet jeśli nie ustawili oni celów zarobkowych, aplikacja przed wylogowaniem pokaże im jakąś okrągłą kwotę, do której się zbliżają, ilustrując wiadomość licznikiem, którego igła prawie dosięga symbolu dolara.

„NYT” zaznacza, że taka strategia może być wykorzystana do zneutralizowania w kierowcach frustracji niskimi zarobkami. Co więcej, ciągłe stosowanie tego rodzaju sztuczek obniża samokontrolę kierowców.
http://forsal.pl/transport/aktualnosci/a.....pracy.html
_________________
Dzieje się krzywda dokonywana przez jednych na drugich.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Bimi
Site Admin



Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 20416
Post zebrał 0.200 mBTC

PostWysłany: 18:46, 04 Kwi '17   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie ma na świecie korporacji, ani nawet większej firmy, która nie stosowała by "psychologicznych sztuczek" z celu "zatrzymania w pracy" swoich "zasobów ludzkich".

Skandaliczne artykuły sugerujące jakoby Uber był tu jakoś wyjątkowy, to tania propaganda dla mało inteligentnych czytelników.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Bimi
Site Admin



Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 20416
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 15:48, 09 Kwi '17   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Italy just banned Uber in favor of taxis

A court just banned Uber from using its apps in Italy — yes, all of Italy.

The court ruled in favor of the country’s taxi drivers — who filed the suit — claiming Uber was “unfair competition.” Now Uber can’t use it’s apps — including UberBlack, Uber LUX, X, and Select — and it can’t promote or advertise itself at all within the country.


https://thenextweb.com/apps/2017/04/07/italy-just-banned-uber-favor-taxis/
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Bimi
Site Admin



Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 20416
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 10:01, 21 Kwi '17   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Uber ma milion użytkowników w Polsce

Pomimo krytyki Uber w Polsce ma się świetnie. Jak mówi jego dyrektor: „użytkownicy zwracają uwagę na bezpieczeństwo, wygodę i przystępną cenę”.

Mijają trzy lata, odkąd Uber wjechał do naszego kraju. Tyle wystarczyło tej kontrowersyjnej firmie, by zgromadzić bazę liczącą milion użytkowników.

Uber pochwalił się, że liczba zarejestrowanych użytkowników w Polsce przekroczyła już magiczny milion. – „Dziękujemy milionowi polskich użytkowników za zaufanie, którym nas obdarzyli (…). Użytkownicy Ubera zwracają uwagę na bezpieczeństwo, wygodę i przystępną cenę, a nas cieszy, że ponad 95% z nich jest zadowolonych z korzystania z aplikacji” – napisał Kacper Winiarczyk, dowodzący firmą w Polsce.

Z pewnością jest to niemały sukces Ubera, ale trzeba przyznać, że na to zapracował. W ciągu tych trzech lat liczba obsługiwanych lokalizacji zwiększyła się z jednej (Warszawa) do siedmiu: doszły Kraków, Wrocław, Poznań, Łódź, Trójmiasto i Górny Śląsk. Starał się też o odpowiednią promocję i akcje, dzięki którym zyskiwał kolejnych kierowców i użytkowników.

Aby uczcić swój sukces, Uber przygotował kolejną akcję, o której możecie przeczytać na stronie firmy.

Jak więc widać, choć Uber boryka się z ogromnymi problemami, Polacy coraz chętniej stawiają na to rozwiązanie. Firma zapowiada, że pewnie idzie po drugi milion, ale to może być trudne, jeśli w życie wejdą proponowane przez Ministerstwo Infrastruktury zmiany, polegające między innymi na obowiązku posiadania licencji.

Źródło: Uber Newsroom


http://www.benchmark.pl/aktualnosci/uber-ma-milion-uzytkownikow-w-polsce.html
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Bimi
Site Admin



Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 20416
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 18:25, 05 Cze '17   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Być może już niedługo Polacy będą pierwszymi odbiorcami wchodzącej właśnie na rynek aplikacji mobilnej "Uber Underground". Smile


Nadchodzi blokada na Ubera?

Ministerstwo Infrastruktury chce wprowadzenia blokowania „programów komputerowych, numerów telefonów, aplikacji mobilnych, platform teleinformatycznych albo innych środków przekazu informacji służących zlecaniu przewozów” – przez podmioty nieposiadające licencji na przewóz osób. Wniosek o umieszczenie prac nad takimi zmianami w przepisach dotyczących przewozu osób ministerstwo skierowało do Rady Ministrów. Wniosek jest datowany na 10 kwietnia 2017 r., jednakże taki projekt nie trafił jeszcze do Wykazu prac legislacyjnych i programowych Rady Ministrów – jego założenia znamy tylko z pisma, do którego dotarł Panoptykon.

Pomysł Ministerstwa wydaje się nie tylko niewykonalny technicznie, ale też niebezpieczny dla prywatności i wolności Internetu. I potwierdza naszą tezę o apetycie państwa na blokowanie Internetu. Tym razem mamy jednak do czynienia z blokowaniem w wersji über: skoro ma ono objąć też aplikacje mobilne czy numery telefonów.

https://panoptykon.org/wiadomosc/nadchodzi-blokada-na-ubera
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Bielak




Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 37
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 09:31, 08 Cze '17   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ordel napisał:


Co to za korporacja która od początku swojego istnienia ( 7 lat ) przynosi wciąż straty - 4 miliardy dolarów . Ja tam z ekonomii orłem nie jestem , i rozumiem że USA na długu jedzie .
I w związku z tym tak sobie myślę że za całym tym Uberem może stać jakaś amerykańska agencja rządowa typu CIA . Nikt normalny o zdrowych zmysłach nie ciągnie interesu kiedy on przynosi straty , oczywiście , jest okres kiedy firma się rozkręca , ale jak na zachodnie standardy 7 lat , 4 mld $ długu to długo , no chyba że Uber to program ( jeden z wielu ) który jest testowany i ma służyć kontroli społeczeństw .


W USA inwestorzy szczególnie ci instytucjonalni, ale również indywidualni którzy inwestują długoterminowo często finansują biznesy, które przez kilka lat są nierentowne, jeżeli są perspektywiczne. Takim biznesem jest Uber tak samo jak Tesla.

Uber tworzy sobie obecnie markę, inwestuje w reklamę, zdobywa nowe rynki i kosi nieprzystosowaną do XXI wieku konkurencje. Obecnie ludzie zamawiają sobie kursy i często wożą je osoby, które dorabiają sobie do pensji, a nie jeżdżą na "pełny etat".

Obecnie na rynku przewozu osób Uber to nowa jakość. Nie oszukują na przejazdach i klient wie od razu ile zapłaci (nie ma zwiedzania miasta jak w taxi, szczególnie jak ktoś nie zna miasta). Jest jasny system oceny kierowców i łatwo eliminuje się niekulturalnych i nieprofesjonalnych kierowców. Mają także często nowsze samochody i czystsze w środku niż tradycyjne taxi.


Po pewnym czasie możliwe, że kierowców Ubera zastąpią samochody autonomiczne. Wtedy Uber będzie ogromną korporacją i bardzo dochodową z całą siatką klientów przyzwyczajonych do marki.
Będzie jedną z firm która "opodatkowuje" świat i przesyła kasę z całego świata do USA (już teraz są takie firmy i m.in Mastercard i Visa, Microsoft, Intel czy Google). Tak tworzy się imperium gospodarcze które ściąga kasę z całego świata dlatego, że w odpowiednim czasie postawili na innowacje.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Ordel




Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 8568
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 16:58, 06 Lip '17   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie taki Uber tani jak go malują

Cytat:
W miniony weekend podczas Opene'ra za podróż z centrum Gdyni do Oksywia trzeba było zapłacić w aplikacji Uber nawet 120 zł. Zwykłą taryfą przejazd ten kosztował 50 zł. Użytkownicy narzekali na tak duży wzrost opłat. Uber tłumaczy, że wysokie stawki były spowodowane dużym zainteresowaniem na przewozy.

W sobotę firma Uber, która proponuje odpłatny przewozy samochodem za pomocą swojej aplikacji w telefonach, mocno podniosła opłaty za przejazd. Wszystko przez festiwal Open'er, który odbywał się na lotnisku w Kosakowie.

Firma z uwagi na ogromne zainteresowanie przewozami zwiększyła tzw. mnożnik za kurs z 1, aż do 4,6. To zaskoczyło wiele osób udających się na koncert. Do tej pory mnożnik sięgał maksymalnie liczby 2 lub 3, ale nie aż 4,6. W efekcie przy tak dużym przeliczniku przejazd z centrum na Open'er zamiast 40 zł kosztował od 100 do 120 zł.

Czytaj więcej na:
http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Drog.....7.html#tri

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=0K4J90s1A2M
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Bielak




Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 37
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 10:16, 12 Lip '17   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Uber pokazał swoją prawdziwą twarz. Jest on nowoczesną korporacją i wiele rzeczy robione jest tam przez system więc jak wzrasta zainteresowanie przejazdem to i zwiększają mnożnik. Korporacje taksówkarskie mają sztywne cenniki, więc czy impreza jest w mieście czy nie, cena jest taka sama więc często taksówki mogą okazywać się podczas imprez masowych tańsze.

A te zmieniające się stawki mają miejsce podczas gdy uber ma ogromną konkurencje. Jeżeli uber stałby się monopolistom to przejazdy nim, na pewno będą droższe.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
wkurwiony




Dołączył: 05 Sty 2013
Posty: 609
Post zebrał 0.100 mBTC

PostWysłany: 11:42, 16 Lip '17   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podoba mi sie pomysl, ze Uber moze byc programem rzadowym. Wlasciwie czasem nawet mi sie wydaje, ze wszelkie tego typu aplikacje po to sa wlasnie aby kontrolowac ludzi. Kazdy ruch rejestrowany, nagrywany, pelna kontrola.

Biorac pod lupe 'pojedynek' taxi vs uber to wydaje mi sie, ze gdyby taksowkarze nie lecieli tak czesto w kulki, to nie byloby calego zamieszania. A sporo ludzi zwyczajnie nie ma do nich zaufania i woli opcje, w ktorej zna cene przejazdu i git.

Zmieniajace sie stawki ubera to nie nowosc, caly czas tak bylo z tego co wiem. U mnie nie ma tej formy przejazdow takze nie mialem okazji korzystac aczkolwiek kolezka z Warszawy traktuje to jako dodatkowe zrodlo dochodu i jest zadowolony.
_________________
www.youtube.com/channel/UCI3vDM6Hf57cufFRgHA76-w/videos
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Bimi
Site Admin



Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 20416
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 20:28, 31 Lip '17   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Rząd rozpoczął prace nad nowelizacją ustawy o transporcie drogowym, która ma m.in. uregulować działalność Ubera. Nowe przepisy zakładają zablokowanie aplikacji w przypadku braku wymaganej licencji.

czytaj: http://next.gazeta.pl/next/7,151243,2217.....zewoz.html
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
WZBG




Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 3598
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 11:50, 22 Lis '17   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Po roku Uber przyznaje: wykradziono dane 57 mln naszych użytkowników 22.11.2017 PAP

Siedziba firmy Uber w San Franciscoźródło: Bloomberg autor zdjęcia: David Paul Morris

W październiku 2016 roku hakerzy wykradli dane 57 mln użytkowników Ubera - głównie pasażerów, ale także kierowców - ujawnił we wtorek, ponad rok po kradzieży, nowy szef amerykańskiej firmy Dara Khosrowshahi.

"Chodzi o nazwiska, adresy e-mailowe i numery telefonów użytkowników na całym świecie" - podał w komunikacie Uber. Hakerzy zdobyli dane 50 mln pasażerów i siedmiu milionów kierowców, w tym numery praw jazdy 600 tys. kierowców w USA.

Uber przyznał, że o kradzieży nie poinformował wcześniej ani władz, ani też osób, których dane zostały wykradzione.

"Coś takiego nie powinno się w ogóle wydarzyć" - powiedział szef Ubera o ataku hakerów i utrzymywaniu przez ponad rok w tajemnicy informacji o kradzieży danych. Khosrowshahi, który od września jest szefem Ubera, zapewnił, że o zdarzeniu dowiedział się niedawno.

Jednocześnie wyraził przekonanie, że w ręce hakerów nie dostały się tak ważne dane jak numery kart kredytowych, rachunków bankowych i ubezpieczenia społecznego, a także dane dotyczące historii przejazdów.

Dara Khosrowshahi poinformował, że na razie nic nie wskazuje na to, że skradzione dane zostały wykorzystane niezgodnie z przeznaczeniem.
"W momencie incydentu natychmiast podjęliśmy kroki w celu zabezpieczenia danych i położenia kresu nieuprawnionemu dostępowi. Zidentyfikowaliśmy też osoby, które dokonały włamania i uzyskaliśmy zapewnienie, że zebrane dane zostaną zniszczone" - stwierdził Khosrowshahi.

Agencja Bloomberg podała, że firma zapłaciła hakerom 100 tys. dolarów za zniszczenie skradzionych danych.

Uber przyznał także, że hakerzy dostali się do bazy danych, gdyż była ona słabo zabezpieczona.

"Wprowadziliśmy również środki bezpieczeństwa w celu ograniczenia dostępu i wzmocnienia kontroli naszej bazy danych" - dodał Khosrowshahi. W tym tygodniu, jak podał przewoźnik, posadę stracił Joe Sullivan, który był odpowiedzialny w firmie za bezpieczeństwo.

"Chociaż nie mogę wymazać tego, co się stało, to mogę zobowiązać się w imieniu każdego pracownika Ubera, że nauczymy się na własnych błędach" - zapewnił Khosrowshahi.

Uber to popularna mobilna aplikacja, która służy do zamawiania usług transportu samochodowego poprzez kojarzenie pasażerów z kierowcami korzystającymi z aplikacji. Usługi Ubera są dostępne w wielu miastach świata, w tym także w Polsce.
http://forsal.pl/transport/aktualnosci/a.....nikow.html
_________________
Dzieje się krzywda dokonywana przez jednych na drugich.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
WZBG




Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 3598
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 01:14, 30 Gru '17   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Softbank kupuje znaczną część akcji Ubera. Startup przejdzie głęboką reformę 29.12.2017 Bloomberg

Siedziba firmy Uber w San Francisco źródło: Bloomberg autor zdjęcia: David Paul Morris

Akcjonariusze Uber Technologies Inc. wyrazili zgodę na sprzedaż znacznej części udziałów w firmie inwestorskiej grupie, w której skład wchodzi m. in. Softbank Group Corp.

Japoński konglomerat pozyska tym samym akcje przewoźnika po bardzo niskich cenach, biorąc pod uwagę jego ostatnią wycenę. Wartość transakcji sugeruje wycenę Ubera na poziomie 48 mld dol. Grupa, w której skład wchodzą także Dragoneer Investment Group, TPG, Tencent Holdings Ltd. and Sequoia Capital wniesie także do amerykańskiej spółki 1,25 mld dol. kapitału.

- Z niecierpliwością czekamy na współpracę z nabywcami, aby zamknąć całą transakcję, która wesprze nasze technologiczne inwestycje, pobudzić wzrost i wzmocnić naszą korporacyjną strukturę – napisał w oświadczeniu rzecznik Ubera.

Konglomerat będzie posiadał około 17,5 proc. startupu, a jego najważniejsza część – Softbank będzie posiadał 15 proc. akcji spółki. Japoński bank będzie jednym z największych udziałowców Ubera i otrzyma dwa miejsca w zarządzie firmy. Transakcja spowoduje także zmiany w zarządzie amerykańskiego startupa, który rozszerzy się do 17 osób, co osłabi pozycję starszych inwestorów.

Za przeprowadzenie transakcji odpowiada w dużej mierze dyrektor generalny Ubera Dara Khosrowshahi. Jego głównym zadaniem będą teraz negocjacje z akcjonariuszami, którzy nie będą zainteresowani zatrzymaniem swoich udziałów w firmie do 2019 roku, gdy Uber przeprowadzi najprawdopodobniej pierwszą ofertę publiczną. Dzięki niej firma uzykałaby dodatkowe finansowanie, które zwiększyłoby jej szanse na skuteczną rywalizację z rynkowymi rywalami, którzy w ostatnim czasie skorzystali na niepowodzeniach Amerykanów.

Transakcja wzmocni także pozycję w branży ekonomii współpracy (transportowej) założyciela Softbanku Masayoshi Sona, który będzie posiadaczem udziałów w 5 największych startupach na świecie i zarazem rynkowych liderach w Chinach, Indiach, południowo-wschodniej Azji, Brazylii i USA.
http://forsal.pl/biznes/aktualnosci/arty.....ogies.html
_________________
Dzieje się krzywda dokonywana przez jednych na drugich.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
thecombo




Dołączył: 02 Paź 2013
Posty: 374
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 01:44, 30 Gru '17   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po roku Uber przyznaje: wykradziono dane 57 mln naszych użytkowników[/b][/size] 22.11.2017 PAP

Siedziba firmy Uber w San Franciscoźródło: Bloomberg autor zdjęcia: David Paul Morris

W październiku 2016 roku hakerzy wykradli dane 57 mln użytkowników Ubera - głównie pasażerów, ale także kierowców - ujawnił we wtorek, ponad rok po kradzieży, nowy szef amerykańskiej firmy Dara Khosrowshahi.

"Chodzi o nazwiska, adresy e-mailowe i numery telefonów użytkowników na całym świecie" - podał w komunikacie Uber. Hakerzy zdobyli dane 50 mln pasażerów i siedmiu milionów kierowców, w tym numery praw jazdy 600 tys. kierowców w USA.

Uber przyznał, że o kradzieży nie poinformował wcześniej ani władz, ani też osób, których dane zostały wykradzione.

"Coś takiego nie powinno się w ogóle wydarzyć" - powiedział szef Ubera o ataku hakerów i utrzymywaniu przez ponad rok w tajemnicy informacji o kradzieży danych. Khosrowshahi, który od września jest szefem Ubera, zapewnił, że o zdarzeniu dowiedział się niedawno.

Jednocześnie wyraził przekonanie, że w ręce hakerów nie dostały się tak ważne dane jak numery kart kredytowych, rachunków bankowych i ubezpieczenia społecznego, a także dane dotyczące historii przejazdów.

Dara Khosrowshahi poinformował, że na razie nic nie wskazuje na to, że skradzione dane zostały wykorzystane niezgodnie z przeznaczeniem.
"W momencie incydentu natychmiast podjęliśmy kroki w celu zabezpieczenia danych i położenia kresu nieuprawnionemu dostępowi. Zidentyfikowaliśmy też osoby, które dokonały włamania i uzyskaliśmy zapewnienie, że zebrane dane zostaną zniszczone" - stwierdził Khosrowshahi.

Agencja Bloomberg podała, że firma zapłaciła hakerom 100 tys. dolarów za zniszczenie skradzionych danych.

Uber przyznał także, że hakerzy dostali się do bazy danych, gdyż była ona słabo zabezpieczona.

"Wprowadziliśmy również środki bezpieczeństwa w celu ograniczenia dostępu i wzmocnienia kontroli naszej bazy danych" - dodał Khosrowshahi. W tym tygodniu, jak podał przewoźnik, posadę stracił Joe Sullivan, który był odpowiedzialny w firmie za bezpieczeństwo.

"Chociaż nie mogę wymazać tego, co się stało, to mogę zobowiązać się w imieniu każdego pracownika Ubera, że nauczymy się na własnych błędach" - zapewnił Khosrowshahi.

Uber to popularna mobilna aplikacja, która służy do zamawiania usług transportu samochodowego poprzez kojarzenie pasażerów z kierowcami korzystającymi z aplikacji. Usługi Ubera są dostępne w wielu miastach świata, w tym także w Polsce.[/quote] http://forsal.pl/transport/aktualnosci/a.....nikow.html
-edycja 203456-
hash 6r56ed42jh326sdur478d
send=[yes]y=Y
_________________
a uzyskane w ten sposob fundusze przeznaczyc na zaszczytny cel edukowania plaskoziemcow.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Bimi
Site Admin



Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 20416
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 00:43, 24 Lut '18   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oto jaki stosunek do klienta mają "licencjonowani taksówkarze".
I dlatego właśnie 100 razy wolę Uber niż tą jebaną mafię.
A pały jak zwykle chowają głowę w piasek, bo z mafią wiadomo że lepiej nie zadzierać.

Swoją drogą nie wiem czy słyszeliście, ale Minsterstwo Infrastruktury przygotowuje ustawę, która ma dać rządowi możliwość blokowania serwisów internetowych które "świadczą usługi transportowe bez licencji".
Bo licencja na okradnie to kwestia zbyt delikatna, żeby rząd - ten czy inny - miał jej nie bronić wszystkimi możliwymi środkami.


Turyści z Cypru wraz z trójką dzieci weszli do taksówki w centrum Warszawy. Chcieli pojechać na Okęcie i byli przekonani, że za kurs zapłacą maksymalnie 35 zł. Przy wyjściu rachunek opiewał jednak na niebotyczną sumę. Gdy Cypryjczycy odmówili zapłaty, kierowca zaczął im wygrażać.

Blokada zamków, groźba powrotu do Śródmieścia – to spotkało parę z Cypru, która opuszczała stolicę razem z małymi dziećmi. Piekło zgotował im taksówkarz, który skasował ich na 660 zł. "Córka znajomych dostała ataku paniki, dwójka innych dzieci zaczęła płakać" – opisuje na Facebooku pani Monika, zaprzyjaźniona z Cypryjczykami. Obcokrajowcy bali się, że zostaną okradzeni i skrzywdzeni przez taksówkarza czy jego kolegów. Wszystko stało się w biały dzień. Policja miała nie zareagować.

"W końcu znajomy zapytał, czy może zapłacić w euro. Kierowca łaskawie się zgodził. I odstawił ich z powrotem przed terminal"


https://wiadomosci.wp.pl/mafia-taksowkow.....370896001a
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Ordel




Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 8568
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 10:10, 25 Lut '18   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bimi napisał:



[i]Turyści z Cypru wraz z trójką dzieci weszli do taksówki w centrum Warszawy. Chcieli pojechać na Okęcie i byli przekonani, że za kurs zapłacą maksymalnie 35 zł. Przy wyjściu rachunek opiewał jednak na niebotyczną sumę. Gdy Cypryjczycy odmówili zapłaty, kierowca zaczął im wygrażać.


Faktem jest że "największa mafia" okupuje lotniska , dworce , centra . Natomiast jeśli chodzi o to że goście z Cypru byli "przekonani" , wręcz mnie rozbawiła . Gdziekolwiek jestem czy u Arabów , czy w cywilizowanym Londynie , nawet jeśli jest cennik zawsze się pytam ile kosztuje kurs w dane miejsce . Nie ma czegoś takiego jak "przekonanie" . Rozumiem że ów rachunek otrzymali w postaci paragonu , faktury , bo jeśli gość powiedział tylko że mają do zapłacenia 660 zł , to mogli sobie wyjść i sami wezwać policję . Natomiast taksiarze mają jakieś te taryfikatory pojebane , na różne okazje , sam pamiętam jak jechałem raz taksówką w zimę do pracy bo mi auto nie odpaliło , a gość mówi mi że zapomniał włączyć nocnej taryfy ( w sumie było przed 6 rano więc noc Wink ) czy może doliczy ileś tam . Ja się uśmiechnąłem i powiedziałem ; to nie moja wina , ale i tak mu dałem te kilka złotych napiwku , bo przynajmniej mnie rozbawił z rana Smile .
W Egipcie wsiadając do taksówki cenę ustaliliśmy jeszcze jak drzwi nie nie zostały zatrzaśnięte , ale po dojeździe do punktu celu gość chciał dodatkowe dolary i szczerzy te kły w wymuszonym uśmiechu . Więc my też się uśmiechamy , a ja to nawet szyderczo sztuczny uśmiech odpierdoliłem niczym bym go przedrzeźniał i wysiedliśmy .
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=0K4J90s1A2M
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Bimi
Site Admin



Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 20416
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 00:41, 26 Lut '18   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W Polsce się nie ustala ceny bo każda taksówka ma obowiązek posiadać atestowany taryfikator a licencjonowany taksówkarz ma obowiązek znać miasto i jechać najtańszą trasą. Ale nie ma obowiązku znać odległości ani umawiać się na cenę. Pomyliło ci się może z Meksykiem.

Też byłbym przekonany, że taryfa z centrum Warszawy na lotnisko, w licencjonowanej taksowce, według atestowanego taryfikatota, to na pewno nie 660zl. Jeśli myślisz że to normalna cena za te durne <10km to masz chyba coś nie tak z głową.

Warszawski cennik to (maksymalnie) 8zł za start + 2.5 zł za kilometr + 40zł za godzinę.
Czyli na tej trasie 35zł to jak najbardziej racjonalna cena. Góra dał bym chujowi 50 zł - wszystko powyżej to zdzierstwo i nie trzeba być mistrzem matematyki ani nawet stałym klientem warszawskich taksówek żeby to wiedzieć.

Nie "licencjonowany" Uber by w życiu tyle nie skasował, a nawet jakby jakimś cudem skasował, to na pewno by uwzględnił reklamację. Ciekawe gdzie ci cypryjczycy maja teraz wysłać reklamację na tego jebnego licencjonowanego złodzieja? Bo już wiemy że nie na policję - taksówkarze oszukujacy klientów to bynajmniej nie ich problem. Oni są od lapania dzieciaków palących zioło i strzelania do samochodów za jazdę bez opony - na to dziś idą nasze podatki. Plus jeszcze oczywiście na walkę z taksowkami bez licencji. Licencji na co, ja się kurwa pytam? Na co ta jebana mafia ma właściwie licencje? Z tego co mi wiadomo, poza okradaniem ludzi, to mają jeszcze licencję na niezapinanie pasów.... Ale na pewno nie na uczciwość w podejściu do klienta!

660zl (200 USD) za kurs pod miasto, to rozbój w biały dzień - choćby w najdroższym kraju świata. Więc mi tu nie pierdol o jakimś Egipcie i gościu co chciał dwa dolary więcej, ale mu nie dałeś bo jesteś twardym facetem z miasta. Chyba że chcesz coś dodać w temacie tego jak licencjonowani taksówkarze na legalu ojebują klientów, a rząd im tylko w tym pomaga, utrzymując monopol na ich pierdoloną mafię, tak samo w Egipcie jak i u nas.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
thecombo




Dołączył: 02 Paź 2013
Posty: 374
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 05:32, 26 Lut '18   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Spójrz na to w ten sposób: bycie taksówkarzem to stan umysłu - praca wbrew pozorom niezwykle monotonna niczym wpierdalanie trawy przez cały dzień. Szukają urozmaicenia - a ciekawe na ile uda mi się wyjebać tego klienta?


Uber jest w istocie przekazaniem kontroli nad uczciwością transakcji stronie trzeciej.
Jest to niezwykle wygodne i użyteczne dla obydwu stron transakcji - to nie my między sobą ustalamy jej warunki, ale każde z nas osobno zaakceptowało warunki strony trzeciej. Kupujący i sprzedający usługę.

Dlatego oczywiście, jja też preferuję Ubera, ale są miejsca gdzie go nie ma.

I tam gdzie go nie ma ,masz dwa wyjścia :
Albo godzisz się na bycie jebanym w sposób ustalony przez sprzedającego usługę (taksówkarza) albo zaczynasz pełnić rolę kontrolującego oficjalne warunki transakcji.

W miejscu w którym przebywam od kilku miesięcy nie ma Ubera, przyzwyczajony do jego londyńskich standardów cenowych miałem nadzieję, że choć zapewne drożej to TAXI jednak wedle obowiązującego jebanego prawa. Niestety, zaczęto próbować mnie ruchać na 20, 50 a czasem 100%. Stosującnajczęściej trik na numer taryfy - tu są 4, plus np gratyfikację
Dlatego przy wsiadaniu do taksówki zaczałem robić zdjęcie taksometru. Wtedy sytuacja się zmieniła. Po dwóch tygodniach, jako, że to mala pipidówa wieść się rozniosła i żaden skurwysyn nie próbował mnie już dymać I żaden chuj nie próbował zrobić mnie choćby na 10 centów, oczywiście ciągle mają wachlarz zagrywek jak choćby szybkośc jazdy i czerwone światła ale na to już niewiele można poradzić.

.Cała nadzieja że Uber dotrze i tu.
_________________
a uzyskane w ten sposob fundusze przeznaczyc na zaszczytny cel edukowania plaskoziemcow.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Ordel




Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 8568
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 09:22, 27 Lut '18   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Masz rację administratorze , turyści z Cypru zostali oszukani i naciągnięci .
Natomiast ja na ich miejscu poprosiłbym o wystawienie faktury . Może mają kogoś znajomego w Polsce kto by w ich imieniu złożył reklamacje w UOKiK , a jak nie to przynajmniej będą mieli co pokazywać znajomym na imprezach opowiadając o tym "dzikim" kraju Wink .

Mi też się zdarzyło że mnie naciągnęli , szczególnie że byłem wtedy zmęczony i przysnąłem . Ta dodatkowa opłata którą musiałem uiścić to zapewne za to że mogłem się kimnąć i za budzenie Wink .
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=0K4J90s1A2M
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Prawda2.Info -> Forum -> Dyskusje ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona:  «   1, 2, 3, 4, 5   » 
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz moderować swoich tematów


Uber - co myślicie?
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.
Wymuś wyświetlanie w trybie Mobile