W razie awarii sprawdź t.me/prawda2info

 
WTC 1&2 - dlaczego runęły? #2  
Podobne tematy
9/11 i WTC - fizyka zbrodni dla uczniów gimnazium  
WTC 1&2 - dlaczego runęły?395
Znalazłeś na naszym forum inny podobny temat? Kliknij tutaj!
Ocena:
6 głosów
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Prawda2.Info -> Forum -> Wojny i terroryzm Odsłon: 35329
Strona:  «   1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23   »  Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aro_klb




Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 1484
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 17:38, 25 Mar '08   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

widze ,że masz rewelacje ktorymi sypiesz jak z rekawa aż mnie to śmieszy

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Adun




Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 665
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 22:51, 25 Mar '08   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No chyba cos Ci sie tak troche pomylilo Laughing Laughing Laughing

Przedstawie Ci to w postaci punktow, abys napewno zrozumial swoj blad.
1. Mowisz, ze nie bylo psow przed atakami na WTC.
2. Ja mowie, ze byly i ze nawet jeden zginal podczas ataku na WTC.
3. W odpowiedzi piszesz, ze opowiadam jakies "rewelacje" i wklejasz dwa filmy, ktore potwierdzaja moja wersje..

Po prostu pogratuluj sobie... Inaczej mowiac, w dwoch postach pod rzad sam sobie zaprzeczyles...
_________________
Bimi 7 lat po 9/11 nie wiedział, ze w Pentagonie zgineli jacyś pracownicy. Byl rownie zdziwiony, gdy odkryl, ze w siedzibie departamentu obrony USA pracują wojskowi. viewpost.php?p=47182
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
waha123




Dołączył: 01 Cze 2007
Posty: 1270
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 12:30, 04 Kwi '08   Temat postu: Analiza analizy... Odpowiedz z cytatem

Jest taki link, którego nie moge przeczytać http://www.rzeszow.mm.pl/~gd/usa911/usa911_09.html

Jak tylko na niego wchodzę, zaraz pojawiają się "analizy giełdowe"...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
aro_klb




Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 1484
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 13:02, 04 Kwi '08   Temat postu: Odpowiedz z cytatem


nie sprawdzałem obliczenia ale jeśli sie zgadzają to czy to możliwe by był to boeing?
ciekawe kto obserwował całe to zdarzenie...

_________________
Jestem pisowskim aparatczykiem z małym penisikiem.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
waha123




Dołączył: 01 Cze 2007
Posty: 1270
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 15:07, 04 Kwi '08   Temat postu: Re: Analiza analizy... Odpowiedz z cytatem

waha123 napisał:
Jest taki link, którego nie moge przeczytać http://www.rzeszow.mm.pl/~gd/usa911/usa911_09.html

Jak tylko na niego wchodzę, zaraz pojawiają się "analizy giełdowe"...


Mam prośbę...nie mogę obejrzeć tej strony, bo jakieś mendy ładują mi zaraz "analizy rynkowe"...jak ktoś sobie z tym poradzi, to niech wrzuci do tematu....na tej stronie jest omówiony jeden bardzo istotny szczegół...i jest tam pomyłka...ale bardzo ciekawa...związana z szybkością "samolotu"...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Bimi
Site Admin



Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 20416
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 15:15, 04 Kwi '08   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ta strona już nie działa
autor spieniał i zdjął teksty o 9/11 oraz lądowaniu na księżycu.
zostawił tylko analizy rynkowe.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PopS




Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 620
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 16:51, 04 Kwi '08   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tego co ja widzę do działa, tylko trzeba wystarczająco szybko nacisnąć 'Zatrzymaj' jak się ładuje :]
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
waha123




Dołączył: 01 Cze 2007
Posty: 1270
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 17:00, 04 Kwi '08   Temat postu: Mendy starotestamentowe.... Odpowiedz z cytatem

PopS napisał:
Z tego co ja widzę do działa, tylko trzeba wystarczająco szybko nacisnąć 'Zatrzymaj' jak się ładuje :]

Dzięki serdeczne...a to mendy starotestamentowe.... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
waha123




Dołączył: 01 Cze 2007
Posty: 1270
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 18:58, 04 Kwi '08   Temat postu: Nity..... Odpowiedz z cytatem



Na przykładzie samolotu uderzającego w południową wieżę WTC przyjrzyjmy się dokładniej sile, z jaką uderzył on w wieżę i postarajmy się odnieść ją do znanych nam już informacji o wewnętrznej budowie wież oraz do pewnego znanego z życia przykładu.
Do obliczeń przyjmiemy, że samoloty miały masę 150,000 kg (150 ton) oraz że poruszały się z prędkością 236,11 m/s (850 km/h) na wysokości 320 metrów.
Całkowita energia każdego z samolotów jest równa sumie ich energii kinetycznej (postępowej) oraz potencjalnej (związanej z wysokością).
Energię kinetyczną obliczymy ze wzoru Ek=(m*V^2)/2. Dla podanych wyżej danych Ek = (150,000*(236,11^2))/2 = 4,1811*10^9 [kg*(m2/s2)].
Energia potencjalna jest równa Ep = m*g*h = 150,000*9,81*320 = 4,7088*10^8 [kg*(m2/s2)], gdzie g - przyspieszenie ziemskie g=9,81 (m/s2).
Suma tych wartości wynosi 4,6520*10^9 [kg*(m2/s2)].
Żeby sobie móc wyobrazić równoważnik tej energii, przeliczmy to na energię samochodu ciężarowego o masie 25,000 kg (25 ton) poruszającego się po ziemi z prędkością 27,78 m/s (100 km/h). Ponieważ h=0, więc poruszająca się ciężarówka posiada tylko energię kinetyczną, która wynosi Ek = (25,000*(27,78^2))/2 = 9,6466*10^6 [kg*(m2/s2)].
Obliczmy teraz, ile razy energia samolotu jest większa od energii ciężarówki: (4,6520*10^9 / 9,6466*10^6) = 482,24, co po zaokrągleniu da wartość 483.
A zatem energia uderzenia każdego z Boeingów o zadanych parametrach jest równa energii równoczesnego uderzenia 483 ciężarówek o zadanych parametrach. Oczywiście istnieją pewne różnice w skutkach uderzenia każdego z tych obiektów, ponieważ ciężarówki mogłyby się poruszać jedynie po ziemi, a uderzenie w wieżę na powierzchni ziemi niesie ze sobą nieco inne skutki niż uderzenie na wysokości 320 metrów. Trzeba jednak stwierdzić, że siła uderzenia każdego z Boeingów byłaby ogromna. Zasadniczą różnicą pomiędzy uderzeniem samolotów a ciężarówek jest to, że w przypadku samolotów ta ogromna energia byłaby skoncentrowana przede wszystkim na powierzchni około 20 m2 przekroju poprzecznego kadłuba, ponieważ w tego typu samolotach masa kadłuba stanowi znaczną część masy całego samolotu. Kadłub byłby więc tą częścią samolotu, która spowodowałaby największe uszkodzenia wież. Prędkość około 236,11 m/s to 1/3 prędkości wylotowej kuli karabinowej wystrzelonej z karabinu Kałasznikowa. Biorąc pod uwagę sam kadłub Boeinga mielibyśmy do czynienia z ważącym około 100 - 120 ton pociskiem lecącym z prędkością 1/3 prędkości kuli karabinowej. Czy struktura wież WTC byłaby w stanie zatrzymać taki pocisk?
Jest dla mnie oczywiste, że żaden z Boeingów nie mógłby się bez szwanku dostać do wnętrza wież. Zewnętrzna elewacja wież WTC składała się z pomocniczych kolumn nośnych przedzielonych przestrzeniami okiennymi wpuszczonymi nieco do środka wież. W momencie uderzenia skrzydła samolotów zostałyby w znacznej części zniszczone, paliwo z uszkodzonych zbiorników skrzydłowych zapaliłoby się, a szczątki skrzydeł spadłyby na ulice pod wieże WTC. Z kolei kadłuba nie byłoby w stanie nic zatrzymać. Znajdujące się wokół głównej osi wież powierzchnie biurowe nie stanowiłyby dla kadłuba prawie żadnej przeszkody, podobnie jak ściany oddzielające środek wież od przestrzeni biurowych. Elementami mogącym nieco wyhamować i rozbić kadłub na mniejsze fragmenty byłyby stropy oraz główne kolumny nośne wież. Jak widzimy na animacji z drugim samolotem uderzającym w wieżę południową, stropy nie stanowiły dla samolotu żadnego problemu - samolot wszedł w wieżę jak w masło. Z kolei kolumny, jak łatwo obliczyć, musiałyby być tak wytrzymałe, że w przypadku pierwszego samolotu uderzającego w północną wieżę, wyhamowałyby samolot na odcinku zaledwie około 27 metrów (!) Tylko co się stało z całą tą energią którą miał samoloty, skoro wieże w momencie uderzenia w nie samolotów nawet nie drgnęły? A przypominam, że wiejący wiatr mógł je odchylać od pionu o prawie 1 metr. Skoro wieże nie drgnęły to znaczy że nie istniała żadna zewnętrzna energia, którą musiałyby zaabsorbować.
Gdyby drugi samolot uderzył w wieżę tak, jak to zostało pokazane na ilustracji, w najgorszym razie zahaczyłby o 3 narożne kolumny nośne, które z całą pewnością nie byłyby w stanie go zatrzymać - co najwyżej mogłyby nieco rozbić kadłub i nieco zmienić tor jego lotu - w każdym razie dalsza droga stałaby przed nim otworem.
Palące się szczątki obydwu samolotów wraz ze szczątkami pasażerów, bagaży i wyposażenia samolotów, jak również wież, powinny były wylecieć po drugiej stronie wież. Ale jak wiemy, tak się nie stało.
Oglądając zdjęcia wież po uderzeniu samolotów widać, że zewnętrzne zniszczenia są prawie identyczne pomimo tego, że pierwszy samolot musiałby zostać zatrzymany na znacznie krótszym odcinku niż drugi samolot ze względu na to, że pierwszy samolot uderzył w dłuższy bok strefy kolumn nośnych, a drugi w narożnik krótszego boku strefy kolumn nośnych. A to oznacza, że południowa wieża WTC stanowiłaby dla drugiego samolotu znacznie mniejszy opór niż wieża północna. Oczywiste staje się, że skutki uderzenia powinny się wyraźnie różnić przy założeniu, że samoloty uderzyłyby tak, jak to jest pokazane na ilustracji.
Przyjmując zupełnie abstrakcyjnie, że samoloty zostałyby zatrzymane przez kolumny nośne wież (a więc w środku wież) należy sobie zdać sprawę z tego, że prawie całe paliwo z głównego zbiornika zapaliłoby się i spłynęłoby w dół schodami oraz spadłoby w dół pustymi szybami windowymi, rozpraszając się na długości co najmniej kilkudziesięciu metrów. Nie mogłoby być kompletnie mowy o podgrzewaniu do temperatury plastyczności kolumn nośnych wież. Tymczasem oficjalna wersja wydarzeń mówi nam, że samoloty co prawda zostały zatrzymane w środku wież, ale paliwo rozlało się tylko po okolicznych piętrach. Bzdura.


Z tego wynika, że piętra biurowe powinny zacząć się walić OD RAZU bo "przecież nity nie wytrzymują".....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Adun




Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 665
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 00:10, 05 Kwi '08   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No i co z tego, ze sobie napiszesz referat (tak apropo bledny oczywiscie), skoro i tak fakty w postaci zdjec i nagran wyraznie wskazuja, ze temperatura oslabila stalowe kratownice, co spowodowalo zapadniecie sie budynku.
_________________
Bimi 7 lat po 9/11 nie wiedział, ze w Pentagonie zgineli jacyś pracownicy. Byl rownie zdziwiony, gdy odkryl, ze w siedzibie departamentu obrony USA pracują wojskowi. viewpost.php?p=47182
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
waha123




Dołączył: 01 Cze 2007
Posty: 1270
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 12:43, 05 Kwi '08   Temat postu: HOAX-WTC... Odpowiedz z cytatem

Adun napisał:
No i co z tego, ze sobie napiszesz referat (tak apropo bledny oczywiscie), skoro i tak fakty w postaci zdjec i nagran wyraznie wskazuja, ze temperatura oslabila stalowe kratownice, co spowodowalo zapadniecie sie budynku.

Ja to skopiowałem, żeby działało jak lep na muchy. Artykuł jest bardzo ciekawy. Kto się wczyta wywnioskuje z niego, że nie ważne, jak szybko leciałyby "samoloty", nie ważne ile by ważyły i jaką miały energię i choćby to było tylko "samolatające paliwo w ilości 150000 kg" to i tak to nic dla WTC...stałyby sobie dalej.....HOAX-WTC....
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
frasobliwy




Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 1595
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 20:53, 05 Kwi '08   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Adun napisał:
skoro i tak fakty w postaci zdjec i nagran wyraznie wskazuja, ze temperatura oslabila stalowe kratownice, co spowodowalo zapadniecie sie budynku.


To jest interpretacja faktów. Interpretacja, ktora z braku danych wymaga dopowiedzenia sobie kilku rzeczy (np. ukladu zniszcoznych kolumn, temperatury pozaru), a z powodu kilku luk (np. brak zewnetrznych oznak goracego pozaru, za to znaki lokalnnie wysokiej tempertaury - termit) jest mało sensowna. Staje sie mniej sensowna gdy do WTC1 i WTC2 dolozymy WTC7. Tutaj juz wyczyniacie cuda, np. snujac jakies naciagane teorie "newralgicznej kolumny". Nie dość, ze słaba, to jeszcze ciagnie równo caly budynek. W zasadzie cala konstrukcja trzyma się tylko na prostym założeniu: "to nie mógł być inside job" => "a jak nie, to oficjalna interpretacja musi byc poprawna". Nie jest to jednak założenie techniczne, a ideologiczne. W przeciwnienstwie do termitu, ktory mogli np. wnosić Arabowie. Choć ja obstawiam aszkenazyjskich pseudosemitów.

Adun. Mniejsza już o meritum sporu. Widziałem jak na tym forum w dowodzie tezy jako argumentu użyłeś de facto dowodzonej tezy. Masz za słabo szlifowany intelekt i być moze dlatego piszesz jak katarynka. podobnie pisze Tiesto12 np. o Unii Europejskiej. Razi mnie twoj brak poszanowania logiki i dyscypliny umysłowej. Razi jak obesrany i obrzygany kibel. Brzydzę się tym guanem co masz pod czaszką. Te guano to obelga dla homo sapiens.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
JackBlood




Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1071
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 22:19, 05 Kwi '08   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

250 amerykańskich architektów i inżynierów podpisało się pod petycją zawierającą następujące oświadczenie:

Cytat:
„W imieniu narodu Stanów Zjednoczonych Ameryki, niżej podpisani architekci i inżynierowie (…) apelują i żądają przeprowadzenia całkowicie niezależnego dochodzenia wraz pozwem sądowym w celu ujawnienia pełnej prawdy, dotyczącej wydarzeń 11 września 2001 r., w szczególności zniszczenia wież World Trade Center i Budynku 7. W naszym przekonaniu istnieją powody zmuszające do podważenia oficjalnej wersji wydarzeń i z tego względu wszczęcia dochodzenia, uwzględniającego pełne zbadanie możliwości użycia środków wybuchowych, które mogły być rzeczywistym powodem zniszczenia wieżowców WTC wraz z Budynkiem 7”.



Wyjaśnijcie nam towarzysze Adun/AndrzejH - dlaczego 250 amerykańskich architektów i inżynierów podpisuje się pod petycją powyższej treści skoro waszym zdaniem twierdzenie, że z zawaleniem się wież wyło coś nie tak to cytuję "debilizm". Może prześlecie im słynny "raport mariusha" z przełomowym odkryciem stulecia - "opór stali i betonu można pominąć tak jak opór krzesła na które spada samochód"? Może teorię Incognito77 - że "wystarczy" masa księżyca by poruszać się z przyśpieszeniem ziemskim niszcząc po drodze stalowo betonową konstrukcję? Laughing
_________________
"Jeden człowiek nie zmieni świata, ale jeden człowiek może przekazać informację która zmieni świat." David Icke
www.infowars.patrz.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
waha123




Dołączył: 01 Cze 2007
Posty: 1270
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 16:08, 06 Kwi '08   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

aro_klb napisał:

nie sprawdzałem obliczenia ale jeśli sie zgadzają to czy to możliwe by był to boeing?
ciekawe kto obserwował całe to zdarzenie...


Samolot pasażerski nie będzie leciał poziomo 1000 km/h (chyba ,że może pikowanie w dół)...200 czy 300 metrów nad Ziemią. Gęste powietrze, silniki nie pociągną...przy tym huk nie do zniesienia, myślę jakieś ponad 130 decybeli...dlatego "brak scieżek dzwięku"...."Kula " jest dla podpuchy, żeby zająć głowę...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
aro_klb




Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 1484
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 15:38, 09 Kwi '08   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czy ja przywidzenia czy oni mowią o EKSPLOZJACH W WTC!

Ładunki na jednym poziomie i zobaczcie jakie bum
http://video.google.com/videoplay?docid=7120997857834563991
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
mariush




Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 31
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 17:28, 09 Kwi '08   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam!
Wpadłem na chwilkę, bo ostatnio mam mało czasu na prowadzenie dłuższych polemik.

Kolego Jack Blood,
dlaczego przypisujesz mi stwierdzenia, których nie wypowiedziałem? W poniższym wyjątku z Twojej wypowiedzi umieściłeś w cudzysłowie słowa, których nie jestem autorem:

Jack Blood napisał:
Może prześlecie im słynny "raport mariusha" z przełomowym odkryciem stulecia - "opór stali i betonu można pominąć tak jak opór krzesła na które spada samochód"
Nie jest to ani mój dosłowny cytat, ani nawet stwierdzenie odzwierciedlające prezentowane przeze mnie poglądy.

Mam nadzieję, że nie jest to próba perfidnej manipulacji, która ma na celu dalsze dyskredytowanie mojej osoby. Chciałbym wierzyć, że jest to tylko skutek problemów w rozumieniu czytanego tekstu, ewentualnie kłopotów z samym czytaniem.

Pozdrawiam. Smile

P.S.: Aha, nie podszywam się pod żadnego marinho. Dzieckiem nie jestem i zabawy w multikontowość mnie nie kręcą. Rozumiem, że Wasze myślenie jest przesiąknięte wietrzeniem konspiracji i nieczystej gry na każdym kroku, a to już lekka przesada. To już podpada pod paranoję. Wink

P.S. 2: Widzę, że mój dobowy limit postów ograniczono z 20 do 8. Ciekawe, czym na to sobie zasłużyłem, skoro przez okrąglutkie 2 miesiące nawet na to forum nie zaglądałem? Rozumiem, że to takie prewencyjne działanie w imię "Prawdy" - "Prawdy" do kwadratu. Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Bimi
Site Admin



Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 20416
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 18:54, 09 Kwi '08   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mariush napisał:
P.S. 2: Widzę, że mój dobowy limit postów ograniczono z 20 do 8. Ciekawe, czym na to sobie zasłużyłem, skoro przez okrąglutkie 2 miesiące nawet na to forum nie zaglądałem? Rozumiem, że to takie prewencyjne działanie w imię "Prawdy" - "Prawdy" do kwadratu. Wink

owszem. z tego samego powodu spodziewaj się dalszych ograniczeń w najbliższej przyszłości Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Voltar




Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 5408
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 19:43, 09 Kwi '08   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Adun napisał:
No i co z tego, ze sobie napiszesz referat (tak apropo bledny oczywiscie), skoro i tak fakty w postaci zdjec i nagran wyraznie wskazuja, ze temperatura oslabila stalowe kratownice, co spowodowalo zapadniecie sie budynku.


masz rację, faktycznie wieże WTC zawaliły się od ognia. Przekonałeś mnie. Zdjęcia i filmy rzeczywiście pokazują że temperatura osłabiła stalowe kratownice. Jak mogłem być tak głupi? Laughing
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
frasobliwy




Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 1595
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 19:51, 09 Kwi '08   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może Adunowi chodzi o zdjęcia i filmy z wypowiedziami "ekspertów" w studio TV? Bo na filmach przedstawiajacyh katastrofę nie widać wysokiej temperatury. Był tu taki jeden, incognito chyba, i on lał gestym siurem na doniesienia o osobach stojacyh w dziurze. Znaczy sie osoby staly, a za plecami mialy tysiac stopni... Widzialem tez jak jakis koles nie zrazal się i zapodawał zdjecia przedstawiajace czerwony, niewielki ogien jako dowod na temp. 900 stopni. Tak to im na filmach i zdjęciach widać...Widzą co chcą. Nawet osobliwe defekty konstrukcyjne WTC7 opierajacego sie na jednej kolumnie...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
JackBlood




Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1071
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 00:49, 10 Kwi '08   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wybacz Mariush, że pozwoliłem sobie na streszczenie twojej teorii.
PS. To, że zamieściłem to w w cudzysłowu nie oznacza, że Cię cytuję.
Od tego na forum
Cytat:
jest inna funkcja
.

Tak dla formalności:

mariush napisał:
Chyba nietrudno sobie wyobrazić skrajnie beznadziejną sytuację taboretu, na który z wysokości 3,7 metra spada 1,5-tonowy samochód?Jego obecność w tym zdarzeniu można najzwyczajniej w świecie pominąć. Podobnie będzie w przypadku łączników kratownic z kolumnami – ze względu na znikomy opór stawiany zapadającym się piętrom można o ich istnieniu w tej sytuacji zapomnieć.

_________________
"Jeden człowiek nie zmieni świata, ale jeden człowiek może przekazać informację która zmieni świat." David Icke
www.infowars.patrz.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Voltar




Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 5408
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 10:43, 10 Kwi '08   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

łączniki rdzenia z kratownicami mogły puścić... i na skutek tego popuszczenia sam rdzeń również uległ zmiażdżeniu a 500 000 ton materiału i stali uległo zmieleniu i rozrzuceniu w promieniu 100 m ? wolne żarty
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
waha123




Dołączył: 01 Cze 2007
Posty: 1270
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 16:06, 10 Kwi '08   Temat postu: Nie... Odpowiedz z cytatem

mariush napisał:
Chyba nietrudno sobie wyobrazić skrajnie beznadziejną sytuację taboretu, na który z wysokości 3,7 metra spada 1,5-tonowy samochód?Jego obecność w tym zdarzeniu można najzwyczajniej w świecie pominąć. Podobnie będzie w przypadku łączników kratownic z kolumnami – ze względu na znikomy opór stawiany zapadającym się piętrom można o ich istnieniu w tej sytuacji zapomnieć.


Nie zgadzam się z tym.....Mariush, proszę bardzo, omów obrazek..



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
JackBlood




Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1071
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 16:41, 10 Kwi '08   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podejście NAUKOWE kontra podejście POLITYCZNE Smile


Przykład podejścia POLITYCZNEGO- animacje NOVA kontra rzeczywistość:
http://www.youtube.com/watch?v=JmCEtG2gUCI
http://www.youtube.com/watch?v=bdQh18kvpRU

I kilka przykładów podejścia NAUKOWEGO:
http://www.journalof911studies.com/volume/200704/JonesWTC911SciMethod.pdf
http://www.journalof911studies.com/volume/2007/LeggeVerticalCollapseWTC7_6.pdf
http://www.journalof911studies.com/volume/200703/GUrich/MassAndPeWtc.pdf
http://www.journalof911studies.com/volum.....lition.pdf
http://www.journalof911studies.com/volum.....lysis2.pdf


Scientific Method versus Political Method: The US administration and its interpretation of the events of 9/11
http://www.jonesreport.com/articles/281006_scientific_vs_political.html
_________________
"Jeden człowiek nie zmieni świata, ale jeden człowiek może przekazać informację która zmieni świat." David Icke
www.infowars.patrz.pl
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
mariush




Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 31
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 18:13, 10 Kwi '08   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam!

JackBlood napisał:
Wybacz Mariush, że pozwoliłem sobie na streszczenie twojej teorii.
Przyznam, że jestem pełen podziwu. Streścić bardzo obszerną, wielozagadnieniową wypowiedź w jednym zdaniu. Wink

JackBlood napisał:
To, że zamieściłem to w w cudzysłowu nie oznacza, że Cię cytuję.
Przecież wziąłem taką ewentualność pod uwagę. W końcu napisałem, że: Nie jest to ani mój dosłowny cytat, ani nawet stwierdzenie odzwierciedlające prezentowane przeze mnie poglądy.

A co do streszczania.
Uważasz, że sens tego co napisałeś...:
"opór stali i betonu można pominąć tak jak opór krzesła na które spada samochód"...

...jest rownoważny temu:
Chyba nietrudno sobie wyobrazić skrajnie beznadziejną sytuację taboretu, na który z wysokości 3,7 metra spada 1,5-tonowy samochód?Jego obecność w tym zdarzeniu można najzwyczajniej w świecie pominąć. Podobnie będzie w przypadku łączników kratownic z kolumnami – ze względu na znikomy opór stawiany zapadającym się piętrom można o ich istnieniu w tej sytuacji zapomnieć.
???

Ja z absolutną pewnością twierdzę, że nie.

waha123 napisał:
Nie zgadzam się z tym.....Mariush, proszę bardzo, omów obrazek..
Omówić obrazek? A co wiążącego na temat wytrzymałości łączników kratownic z kolumnami można wywnioskować z samego obrazka? Nic. Można co najwyżej zobaczyć, jak to łączenie wyglądało.

Ja nie opierałem się na zdjęciach, gdy formułowałem powyższy wniosek. Po prostu skorzystałem z danych pochodzących z dokumentacji wież WTC.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
waha123




Dołączył: 01 Cze 2007
Posty: 1270
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 19:31, 10 Kwi '08   Temat postu: To błąd... Odpowiedz z cytatem

mariush napisał:
Omówić obrazek? A co wiążącego na temat wytrzymałości łączników kratownic z kolumnami można wywnioskować z samego obrazka? Nic. Można co najwyżej zobaczyć, jak to łączenie wyglądało.
Ja nie opierałem się na zdjęciach, gdy formułowałem powyższy wniosek. Po prostu skorzystałem z danych pochodzących z dokumentacji wież WTC.


Jeżeli bierzemy pod uwagę wytrzymałość łączników, to musimy zawsze brać pod uwagę wytrzymałości samych elementów. Elementy tej kratownicy przenosiły siły wzdłużne, poprzeczne a również momenty zginające. Obciążony strop to wszystko "kumulował". Nawet w przypadku nagłego "oderwania się od rdzenia nie byłoby możliwe aby stropy "poleciały w dół". Stąd niemożliwe jest aby te "energię spadku" dodawać. To błąd.Zarówno rdzeń jak i boki były "niezależne" a "łączące je stropy były albo rozciągane albo zginane. Jeżeli jedna strona sie "rozciągała, druga się"kurczyła". Na tym polegał "majstersztyk WTC". "Lekka konstrukcja" wytrzymała na opór wiatru.Gdyby doszło do zawalenia się "jednej strony" druga "zostałaby naciągnięta"..czyli takie "sito", które mozna "pociąć nozyczkami" ale nie można "wyciąć z całości". Pręty jednej strony były rozciągane a drugiej ściskane. I to wszystko razy 4. Juz w momencie, jak zawalał się ten kloc, to powinien cały spaść na ziemię a reszta by sobie stała. Tylko pytanie...dlaczego ten kloc się oderwał od całości i przechylił...było to niemożliwe....ALE SIĘ STAŁO....AMERYKAŃSKI SEN...

Ten układ stropów, to tak jak układ cylindrów w silniku volkswagena garbusa..."gdy jeden się rozpręża, to drugi się spręża" Laughing i nie potrzeba łańcucha rozrządu...a to znaczy, że nie pęka.....a dlaczego pękł WTC...nie miał "łańcucha rozrządu"..
WTC TAK SIĘ MIAŁ DO BUDOWNICTWA, JAK GARBUS DO MOTORYZACJI-OBA NIEZAWODNE...Jak ktoś ma albo miał garbusa to wie "o czym piszę"..



Aha, to nie jest silnik garbusa...ale ładnie widać cylindry Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Prawda2.Info -> Forum -> Wojny i terroryzm Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona:  «   1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23   » 
Strona 19 z 23

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz moderować swoich tematów


WTC 1&2 - dlaczego runęły? #2
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.
Wymuś wyświetlanie w trybie Mobile