Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 504
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 10:33, 06 Sty '11
Temat postu: Prywatyzacja PKP?
komentarz pod filmem:
prawda jest taka, że te wagony stoją tam celowo, wyjadą jak kolej zostanie sprywatyzowana, wtedy pójdzie tvn-owska propaganda, jak to pięknie rząd poradził sobie z PKP i jakie to wspaniałe pociągi teraz jeżdżą
Obecnie prowadzona nagonka na PKP jest podobna do dopalaczy. Pare świń podlozonych przez rządzących (wtedy fałszywe zatrucia, teraz umyslne ograniczenie ilosci wagonow). Wtedy beneficjentem byla mafia narkotykowa, teraz pewnie DB. Sprzedajne kurwy z wiejskiej nie maja juz zadnych oporow...
Dołączył: 31 Gru 2010 Posty: 45
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 11:31, 06 Sty '11
Temat postu:
też tak mysle, że chodzi o obiżenie wartości spółek pkp, przez obniżenie prestiżu jakości, zysków...
a te świnki to podkładają zarządy same sobie...
patrz te wagony, patrz u mnie regularne spóźnienie pociągu do zakopanego, zamknięcie wszystkich kas biletowych na całym podhalu, i dziwna polityka cenowa, bilet do nowego targu 6 zeta a do zakopanego które jest 2 razy dalej 5 zeta...
po prostu ludzie na pozycjach dostali w łape od arriva/db whoever... coby obniżyli wartość coby a) taniej kupić, b) zniechęcić innych chętnych do zakupu, c) przekonać niechętną prywatyzacji ludzność że z xxx bedzie lepiej...
_________________ ŚLEBODA ABO ŚMIERĆ
Dołączył: 04 Lip 2009 Posty: 255
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 13:43, 06 Sty '11
Temat postu:
dokładnie tak. zgadzam się z Wami w pełni.
komuś po prostu zależy na tym żeby dokonać z PKP tego czego dokonano np z Telekomunikacją. celowo degraduje się PKP od środka aby nie dość że sprywatyzować to sprywatyzować(przejąć) za śmieszne pieniądze - zauważcie ze jest straszliwa nagonka na polskie państwowe przedsiębiorstwa a to skutkuje potem tym że fala niezadowolonych baranów widzi w PKP zło i dziadostwo którego należy się pozbyć. tylko nikt nie pomysli o tym że to celowe działanie i że wyzbywając się polskiego rodzimego kapitału zakładamy sobie My jako Polacy pętle na szyje.
a tak apropo kolei to Polska ma jedna z najlepszych sieci torów w Europie. chodzi o gęstość/siatkę torów. duża część naszego kraju jest bardzo dobrze skomunikowana/pokryta torami. ale oczywiście nie wykorzystuje się tego ani nie modernizuje. wiadomo że tory nie są niezniszczalne z biegiem czasu ulegaja zniekształceniom i ubytkom
Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 1466
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 15:09, 06 Sty '11
Temat postu:
Na forum był kiedyś link do filmu o tym jak w Austrii chyba w Insbrucku sprywatyzowano tramwaje również za bezcen a wręcz dopłacając do tego więc to praktyka powszechna ..
Ma ktoś ten link ??? niech wstawi tutaj proszę ...
_________________ Gaza Strefa śmierci
Dołączył: 12 Sie 2008 Posty: 1936
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 16:15, 06 Sty '11
Temat postu:
heh , niedawno po prywatyzacji elektrowni i stoczni śmiałem się że w Polsce nie ma już nic do sprzedania poza PKP którego nikt by nie chciał ale PO jest cwańsze niż myślałem. mają ludzi naprawdę mądrych tylko szkoda że nie służą nam jak to powinno być bo dostają od nas kasę za to myślenie tylko jeszcze nas golą jak bezbronne owce
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 61
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 18:59, 06 Sty '11
Temat postu:
privilege napisał:
Na forum był kiedyś link do filmu o tym jak w Austrii chyba w Insbrucku sprywatyzowano tramwaje również za bezcen a wręcz dopłacając do tego więc to praktyka powszechna ..
Ma ktoś ten link ??? niech wstawi tutaj proszę ...
Dołączył: 10 Mar 2010 Posty: 541
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 19:52, 06 Sty '11
Temat postu:
Akcja wygląda tak..: Robimy syf i totalną degrengolade Jak wszyscy już są zmęczeni to wkładamy trochę kasy i przejmujemy interes:) Wyrzucamy mieszaczy i dajemy ludzikom normalnie pracować. Wszyscy się cieszą Kurtyna zapada mamy Deutsche Bahn Piękne i proste
Dołączył: 16 Paź 2009 Posty: 386
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 21:25, 06 Sty '11
Temat postu:
Caramba napisał:
Akcja wygląda tak..: Robimy syf i totalną degrengolade Jak wszyscy już są zmęczeni to wkładamy trochę kasy i przejmujemy interes:) Wyrzucamy mieszaczy i dajemy ludzikom normalnie pracować. Wszyscy się cieszą Kurtyna zapada mamy Deutsche Bahn Piękne i proste
Dołączył: 21 Gru 2007 Posty: 487
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 21:46, 06 Sty '11
Temat postu:
W zdrowym społeczeństwie, gdzie niemal wszystko jest w prywatnych rękach nikt by nie wpadł na pomysł zaniżania wartości posiadanego dobra przed sprzedażą. To a wypadek gdyby post wyżej nie był sarkazmem.
Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 504
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 21:30, 26 Sty '11
Temat postu:
No proszę, zdaje sie ze przewidzielismy cel dzialan wokol pkp:) Niedawno dodatkowo zabrali im ok. 5mld zł przeznaczone na inwestycje, co juz totalnie pogrąży koleje, a w mass-mediach rozpoczela sie agitka...
Cytat:
Wszystkie aktywa wchodzące w skład PKP SA niezwiązane z utrzymaniem infrastruktury muszą zostać sprzedane.
W prywatne ręce powinny więc trafić takie spółki, jak przewoźnicy PKP Cargo i LHS (Linia Hutnicza Szerokotorowa), PKP InterCity, biuro podróży Natura Tour czy Kolejowy Szpital Uzdrowiskowy.
Widac ze DB* nie jest wcale takie chetne na całość, bedzie wykupywać tylko lepsze aktywa, te powodujace straty pewnie dalej pozostana na naszym utrzymaniu
* - Newsweek = Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o. = DEUTSCHLAND, DEUTSCHLAND UBER ALLES = Deutsche Bahn
Robert Polewczak dojeżdża do pracy pociągiem relacji Braniewo- Olsztyn ponad 20 lat. Po kolejnej zmianie rozkładu jazdy mężczyzna ma 23 minuty na dojście do miejsca pracy i powrót. Mężczyzna uważa, że taki rozkład jazdy zupełnie mija się z celem. Nasz Czytelnik przekonuje, że zmiany te spowodują, iż wielu pasażerów zrezygnuje z usług kolei, a pociągi będą jeździły puste. To z kolei doprowadzi do zamknięcia linii.
Cytat:
— Ktoś chyba zapomniał, że pociągi są dla ludzi, którzy pracują poza gmachem dworca PKP w Olsztynie! — mówi zdegustowany pan Robert. — Po zmianie rozkładu jazdy pociąg relacji Braniewo — Olsztyn, którym dojeżdżam do pracy będzie przyjeżdżał 3 minuty później, a odjedzie 16 minut wcześniej. Czas pomiędzy przyjazdem, a odjazdem to 8 godzin i 23 minuty. Jeżeli odjąć 8 godzin pracy — pozostaje mi 23 minuty na dojście do i z pracy. Niech ktoś z Urzędu Marszałkowskiego odpowiedzialny za akceptację rozkładów jazdy spróbuje przejść lub przejechać środkami komunikacji miejskiej dystans Dworzec-UM-Dworzec w 23 minuty... A dla utrudnienia — dodatkowo dotrzeć 2-krotnie na IV peron (dotyczy pociągu z/do Braniewa)
Nie zapomniał, tylko dokładnie zaplanował i wyliczył. Gdyby to były jakieś pojedyncze przypadki, można by ich posądzać o nieudolność, a tak to jest to kolejny przykład korupcyjnego układu, jakim jest "nasze" państwo.
Ale najciekawsze są komentarze pod artykułem:
Cytat:
Na kolei chyba o to chodzi, żeby wygaszać popyt, czyli w białych rękawiczkach zamykać bądź zawieszać linie a wcześniej połączenia na nich. Najpierw się nie modernizuje linii, ustawia się rozkład jazdy tak aby nie był wygodny , po latach zaniedbań na danej linii spada prędkość rozkładowa a więc i czas przejazdu i po dłuższym czasie ogłasza się , że frekwencja jest zbyt niska aby po linii jeździły pociągi lub też PKP PLK ogłasza, że przewoźnicy nie zgłaszają zapotrzebowania na tą linię. Tak niestety jest...
Cytat:
To jest stara metoda przed likwidacyjna PKP. Ustawić rozkład "dla nikogo", a potem zlikwidować połączenie "z braku frekwencji". Lata mijają, ustroje się zmieniają, a przyzwyczajenia pozostają.
Cytat:
Doprowadzić kolej do bankrucji, wtedy przyjdą dobrzy wujkowie z PO albo PSL wupią ją za złotówke i będą robić biznes, dokładnie tak jak robią teraz z kopalniami.
Cytat:
Tak zrobili z linią Szczytno -Wielbark. Ludzie z Ikei się cieszyli, że będzie szybko i tanio. Było - drogo i do chrzanu. Zakład pracuje na trzy zmiany, a kolej dała dwie pary pociągów. Po zarzutach, że nikt nie jeżdzi, bo i po co, zmienili rozkłąd na takie godziny, że już nikt totalnie tym pociągiem nie jezdził. Linia po trzech miesiącach ponownie została zamknięta. Bo kolej ma jeden problem - pasażer. Nie ma pasażera, nie będzie problemu. Ot co. A kasa z budzetu państwa i tak poleci.
A najlepsze jest to, że:
Cytat:
W holu Dworca w Olsztynie wisi projekt przyszłego Dworca za ileś milionów - ciekawe tylko dla kogo, skoro teraz już tam nawet gołębie nie srają.
KoLiberki z PO i PSL nie próżnują w grabieży majątku narodowego. Chociaż prywatyzacja kolei od dawna była oczywistością i właśnie w tym celu stworzono irracjonalny pierdylion spółeczek, to dopiero teraz zaczyna się mówić o tym głośno. Po PKP Intercity przyjdzie czas na kolejne.
Czego nie oddadzą kapitałowi za przysłowiową złotówkę, to rozbiorą. W ciągu ostatnich 25 lat łączna długość sieci kolejowej zmalała prawie o 1/4.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz moderować swoich tematów