fotka została zrobiona 18 marca ,także 10 do od zaginięcia samolotu, dobrzy ci porywacze skoro ,dali panu Wood'owi ładowarkę do Iphona żeby to sobie mógł zdjęcia pstrykać kiedy mu się zachce.
Dołączył: 06 Lip 2013 Posty: 263
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 22:44, 31 Mar '14
Temat postu:
@outlaw87
muszę Cię zmartwić, ale używam Samsung Galaxy S3 (co prawda nie iPhone, ale podobno podobna klasa) i bateria spokojnie wytrzymuje 10 dni na czuwaniu (jak się nic nie robi), przypuszczam, że typ wyłączył telefon, żeby mu w tej dupie nie zadzonił, więc jak miał naładowaną baterię to tym bardziej mu dało radę.
Mam drugi telefon, którego nie używam i naładowałem baterię, żeby nie odkładać pustej, a jak po 2 miesiącach wyjąłęm telefon z szuflady, żeby zobaczyć jak tam bateria, to aż się zdziwiłem, że po włączeniu była jeszcze połowa.
Niepokoi mnie fakt, że urządzenie o wymiarach 123,8 × 58,6 × 7,6 mm koleś przechował w dupie przez 10 dni, no chyba że był pedałem i codziennie walił w się dupę że miał takie wiadro. Przez ten czas musiał się wysrać, a nie sądze żeby go spece z USA zostawili samego.
Zdjęcie udostępnione na stronie jest wykonane w skrajnie chujowej rozdzielczości (240x320). Aparaty z telefonów sprzed 5 lat robiły lepsze zdjęcia.
Po edycji tego obrazka i rozciągnięciu histogramu na cały zakres widzialny też chuja widać.
Jak dla mnie to fake, chociaż baza Diego Garcia, znajduje się w obszarze, w który podobno zmierzał samolot widziany na wojskowym radarze, metatagi zdjęcia są dobrze wykonane i przekonujące.
Dołączył: 04 Lis 2013 Posty: 115
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 07:23, 01 Kwi '14
Temat postu:
fake jak nic
juz to widze jak w czasie lotu, w pelnym samolocie ludzi facet sciaga gatki i wklada w dupe iphone, nie dosc ze musialby miec odbyt jak szafe, to jeszcze po 10 dniach nie dosc ze musialby jakos sie wysrac i to kilka razy a jak nawet to jakis cyborg to juz lezalby w szpitalu z zapaleniem albo czyms gorszym
_________________ BTC: 12TUcYoA2im8sgd4d2pKLZE3r9NFTRjG6b
Dołączył: 18 Wrz 2007 Posty: 3535
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 11:43, 02 Kwi '14
Temat postu:
Opracowal Sydjac
Jeśli cię jeszcze nie znużył temat "WIELKIEJ ZGUBY"
to może zainteresuje Cię ten analityczny artykuł.
Media głównego nurtu i ludzi na całym świecie nadal
ekscytują się "Wild Goose Chase" Malaysia Airlines
Flight 370.
Znikający samolot - Widmo ?
Jest niemożliwe, by Boeing 777 – lecąc przez siedem
godzin, przekraczając korytarze powietrzne między
Europą a Azją, a także obszary monitorowane przez
radary wojskowe i cywilne – nie zostawił żadnych śladów
(przy okazji ryzykując kolizją).
(..chyba, że został uprowadzony
do innej czaso-przestrzeni.)
Na podstawie cząstkowo ujawnionych danych satelitarnych,
samolot podążał w kierunku Oceanu Indyjskiego.
O ile radary kontroli ruchu powietrznego mogły go
nie zauważyć, choć to wysoce mało prawdopodobne,
o tyle nie umknął by wojskowej ochronie powietrznej
większości krajów, szczególnie Australii i Indonezji
mającej rozbudowany i nowoczesny system już
"dalekiego (into the deep) wykrywania".
Media światowe wprowadzają w błąd twierdzeniem,
że samolot znikł z ekranów radarów, gdyż transpondery
zostały wyłączone.
Radar wykrywa samolot niezależnie od tego czy ma
transponder czy nie, gdyż to radar wysyła sygnał
mikrofalowy, by na podstawie odbicia stwierdzić
obecność obiektu w atmosferze.
„Nadajnik radaru emituje wiązkę promieniowania
oświetlającą badany obszar, sygnał odbija się od
obiektu i odbierany jest w odbiorniku znajdującym się
zazwyczaj w tym samym miejscu co nadajnik.”
Transponder natomiast :
“W lotnictwie transpondery użyte są w celu
lokalizacji, identyfikacji (system friend or foe)
oraz w systemach zarządzania ruchem lotniczym
(ATC – Air Traffic Control) i w systemie TCAS
(Traffic Collision Avoidance System), który
ostrzega pilotów o możliwości kolizji z
innymi samolotami."
Transponder służy tylko do identyfikacji
samolotu widzianego już przez radar aktywny
Niemożliwe było również wyłączenie transponderów
dokonane przez ludzi obecnych na pokładzie samolotu
gdyż model 777 Boeinga jest jednym z tych, które mają
zabezpieczenia całego systemu elektroniki przed
wyłączeniem od wewnątrz.
Co więc się stało, że samolot znikł z radarów?
Pierwszy, najlogiczniejsze wytłumaczenie podał
znany reporter śledczy Jim Stone (jego hipotezę,
później rozpowszechniali inni).
MH 370 Cyber-highjacked?
Wg. jego opinii samolot został uprowadzony przy
wykorzystaniu technologii antyporwaniowej [sic!],
umożliwiającej zdalne sterowanie samolotem, które
modele Boeinga serii 700 mają wbudowane standardowo.
Zniknął z radarów z powodu świadomego sabotażu
elektronicznego, czyli wojny elektronicznej w postaci
samolotu AWACs, zagłuszającego i/lub udającego
[spoofing] sygnały kontrolne, a pasażerowie po
wylądowaniu zostali porwani.
Latający radar - AWACS
Armia malezyjska śledziła radarem samolot jeszcze
przez kilka godzinę po tym jak znikł on z radarów
służb cywilnych.
Sygnał AWACS zakłócił na tyle słaby sygnał odbicia
z radarów cywilnych, że samolot dla nich znikł.
Lecąc dalej, przez pewien czas mógł być śledzony
przez radary armii malezyjskiej, do momentu
gdy znalazł się on w punkcie gdzie AWACS był już
w stanie zakłócić zarówno radar cywilny jak i wojskowy.
To zniknięcie nastąpiło na wysokości 29,500 stóp,
a więc na nic tłumaczenie, że było to zbyt nisko
dla detekcji radarowej.
Stone argumentuje to w sposób następujący:
Nie ma innej możliwości by sygnał z tak dużego
aluminiowego samolotu znikł z ekranów radarów,
niż zniwelowanie go innym sygnałem o odwrotnej
fazie, wysłanym z zewnętrznego źródła.
Tylko AWACS, posiadają system zakłócania
każdego sygnału.
Potwierdza to fakt, że najpierw znikł z ekranów
radarów cywilnych, a dopiero później wojskowych,
które są bardziej czułe.
No i te telefony komórkowe, które się odezwały !
Why Are Passengers’ Cell Phones Ringing?
Komórki działały jeszcze przynajmniej po 2 dniach
od zaginięcia, więc się nie utopiły.
Jedyną organizacją, która mogła je dokładnie
zlokalizować jest amerykańska agencja NSA
(Nationa Security Agency).
Dlaczego nie podano do publicznej wiadomości
skąd odezwały się sygnały?
Dlaczego samolot został porwany?
Na pokładzie była cała czołówka (20 pracowników)
the US technological company Freescale
Semiconductors , z centralą w Teksasie.
Freescale Semiconductors zajmuje się rozwojem
najbardziej wyrafinowanych technologi "Aerospace
and Defense" np. stealth (ukrywania).
Projektuje i produkuje układy scalone, najbardziej
zaawansowane na świecie.
Inne produkty firmy to m.in. całkowicie
elektryczny samochód, infrastruktura
bezprzewodowa, zarządzanie energią, przenośne
urządzenia medyczne, itp.
Firma ma na swoim koncie kilka tysięcy patentów i
tak się składa, że jej chińscy wynalazcy złożyli
kilka miesięcy temu, wniosek o rejestrację patentu
na maksymalizację upakowania matryc na monokrysztale
krzemu dająca min. wymierną przewagę militarną.
Wchodzą w grę nie tylko przełomowe technologie,
ale także wielkie pieniądze.
Nb. Polak prof. Jan Czochralski jeszcze w latach '50
wynalazł sposobu ciągnięcia monokryształów krzemu,
bez czego nie byłoby niczego elektronicznego,
co na krzemowych micro tranzystorach bazuje !
Całkiem "przypadkowo" trzy dni, po zaginięciu
Flight MH370 (8, march) zarejestrowano przełomowy
patent.
Utusan sees truth in theory blaming CIA for MH370’;s disappearance
Umno mouthpiece Utusan Malaysia today said there may be truth to a conspiracy theory blaming the Central Intelligence Agency, or CIA, for the disappearance of the Malaysia Airlines flight MH370.
The daily's assistant editor Ku Seman Ku Hussein said it was time "to think outside the box" about the biggest tragedy to affect Malaysia and the world aviation history, saying the incident could be a ploy to tarnish the good relations between Malaysia and China.
"If the CIA could arrange for the attack on the World Trade Center in New York on September 11, 2001, it is not improbable to link MH370 with the intelligence agency," he wrote, referring to speculations on the involvement of American intelligence in the 9/11 attacks.
"What if the MH370 tragedy had been arranged by certain parties to put Malaysia's relationship with China in jeopardy?" Ku Seman asked in an opinion piece in the paper’s weekend edition Mingguan Malaysia.
He said conspiracies at the highest levels involving the CIA with the September 11 tragedy were not something new, adding that facts and convincing arguments had been put forward to support this claim.
"Many parties have accepted that the September 11 incident was a plan by the United States to get a free ticket to attack Afghanistan and Iraq," Ku Seman said.
A month after the 9/11 attacks which were blamed on al-Qaeda's Osama Bin Laden, President George Bush launched an attack on Afghanistan, hoping to remove the Taliban which had been providing Osama a safe haven.
Ku Seman said Malaysia ought to have its suspicion of outside parties with "wild past", which it said wanted to disrupt the country's bilateral ties with China.
"The September 11 conspiracy which had been previously treated as nonsense was now a fact, and Putrajaya must look at it from a different point of view."
Utusan, citing news broadcaster CNN's coverage of the MH370 saga, said the station was "emotional when Malaysia did not allow the CIA to head the search and rescue operations for MH370".
"The network then fanned the anger of families and relatives in China until it has begun to threaten the relationship between both countries," said Ku Seman.
Saying not all views should be dismissed as nonsense or conspiracy theories, Ku Seman expressed confidence that Putrajaya was "smarter than CNN" and "did not think everything is nonsense".
He also questioned how CNN managed to record the World Trade Center tower collapse within several seconds after the planes flew into them.
"In a poll prior to the United States elections in 2006, one in three Americans believed the tragedy had been planned by former President George W. Bush and senior CIA leaders," he added.
Describing the news network as as Washington's psychological weapon to achieve its agenda of world domination, the paper asked:
"Just ask yourself, how did the CNN cameramen get shots from various angles as the aircraft crashed into the World Trade Center?
"The attack occurred in seconds but CNN still managed to record the incident from various angles. Wow, that is extraordinary.
"The question that should be asked is were the CNN cameramen already on standby around the World Trade Center?"
"If yes, how did they know that the attack was imminent?" Ku Seman asked.
Both towers of the World Trade Center collapsed about an hour after two passenger jets hit into them during the morning rush hour.
The South Tower collapsed at 9:59 am, followed by the North Tower about half-an-hour later. – April 6, 2014.
Dołączył: 27 Gru 2007 Posty: 267
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 17:40, 24 Kwi '14
Temat postu:
Cytat:
Zagadka lotu MH 370.
Film dokumentalny „Zagadka lotu MH 370” postara się odpowiedzieć na najbardziej naglące pytania dotyczące kwestii bezpieczeństwa lotów cywilnych. Czy tajemnicze zniknięcia samolotów pasażerskich będą się pojawiać w przyszłości?
Dołączył: 01 Mar 2011 Posty: 2837
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 20:53, 24 Kwi '14
Temat postu:
Bimi, ale wszystko wskazuje na to, że Chińczycy tego nie wiedzą, bo mieli tam sporo swoich ludzi, więc gdyby wiedzieli to by się zachowywali trochę inaczej. W związku z tym coś wiedzieć mogą jedynie ruscy i jankesi.
Jankesi znając ich to pewnie to wiedzą, ale pewnie byli w tym umoczeni, więc nie na rękę im cokolwiek mówić.
Ruscy, zaś jak to ruscy. Jeśli nawet wiedzą to nie powiedzą, ale w odpowiednim czasie znów włączą się do akcji wykorzystując ową posiadaną wiedzę.
Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 409
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 13:49, 04 Maj '14
Temat postu:
Eleven terrorists with links to Al Qaeda have been arrested
on suspicion of being involved in the disappearance of MH370
A group of 11 terrorists with links to Al Qaeda were yesterday being interrogated on whether they are behind the disappearance of Malaysia Airlines flight MH370.
The suspects were arrested in the capital Kuala Lumpur and in the state of Kedah last week and are members of a violent new terror group said to be planning bomb attacks in Muslim countries.
The interrogations come after international investigators, including the FBI and MI6, asked for the militants, whose ages range from 22 to 55 and include students, odd-job workers, a young widow and business professionals, to be questioned intensively about Flight MH370.
Nearly two months after the Beijing-bound plane vanished soon after take-off from Kuala Lumpur, no trace has been found despite a huge sea search costing hundreds of millions of pounds. It is thought to have crashed into the Indian Ocean with 239 people on board.
An officer with the Counter Terrorism Division of Malaysian Special Branch said yesterday the arrests had heightened suspicion that the flight’s disappearance may have been an act of terrorism.
The possibility that the plane was diverted by militants is still high on the list and international investigators have asked for a comprehensive report on this new terror group,’ the officer said.
In interviews conducted so far, some suspects have admitted planning ‘sustained terror campaigns’ in Malaysia but denied being involved in the disappearance of the airliner, he added.
During the trial of Sulaiman Abu Ghaith Osama Bin Laden's son-in-law, Saajid Badat, a British-born Muslim from Gloucester, said he had been instructed at a terrorist training camp in Afghanistan to give a shoe bomb to the Malaysians.
He said: 'I gave one of my shoes to the Malaysians. I think it was to access the cockpit.'
Badat, who spoke via video link and is in hiding in the UK, told the New York court the Malaysian plot was being masterminded by Khalid Sheikh Mohammed, the principal architect of 9/11.
A mystery surrounding the cargo being carried by the missing Malaysian Airlines plane emerged on Friday when it was discovered that it had been loaded with items not specified on the manifest.
The aircraft was carrying 4.566 tonnes of mangosteens - an exotic fruit - and a shipment of lithium batteries, which were part of a separate consignment.
The batteries weighed 200kg, but that separate consignment totalled 2.453 tonnes. So what was being carried to make up the 2.253 tonnes in that separate shipment?
Questions have been raised as Malaysia Airlines said it will close assistance centres in Beijing and Kuala Lumpur for the families of the 239 passengers and crew on board the Boeing 777-200ER jet.
Tajemniczy ładunek na pokładzie zaginionego MH370. Tajna broń?
Informacje o tajemniczym ładunku lotu MH370 pojawiają się praktycznie od momentu zaginięcia samolotu. Początkowo sądzono, że był to duży ładunek złota. Później okazało się, że samolot przewoził baterie litowo-jonowe, które już niejednokrotnie były przyczyna pożaru samolotów je transportujących. Teraz okazało się, że stanowiły one jedynie "niewielką część" większego tajemniczego ładunku. Ładunek ten nadała firma NNR Global Logistics. Jej przedstawiciel, jak informuje thestar.com.my, poinformował, że baterie ważyły zaledwie 200 kg. Reszta ładunku, to jak stwierdził, "wyposażenie radiowe i ładowarki". Łącznie 2453 kg. Odmówił jednak informacji na temat producenta tego sprzętu.
Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 881
Post zebrał 40000 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 13:37, 10 Maj '14
Temat postu:
NSA Classifies MH370 Material
Cytat:
Apparently, the NSA has material on the MH370 disappearance which has been classified as a matter "to be kept secret in the interest of national defense or foreign relations...."
Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 449
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 22:41, 15 Maj '14
Temat postu:
http://www.youtube.com/watch?v=zo4wcLzbtZM
Co prawda Michalkiewicz mówi o Kwachu i Ukrainie, ale też wspomina samolot dziwnie nam zaginiony bo dwa razy: raz z radarów, drugi raz z pierwszych stron gazet!
Dołączył: 18 Wrz 2007 Posty: 3535
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 11:30, 16 Maj '14
Temat postu:
Malezyjski samolot 370
Tajemniczy ładunek na pokładzie zaginionego MH370. Tajna broń?
Malezyjski samolot, który zaginął 8 marca, przewoził nie tylko pasażerów. W jego ładowniach były ponad 4,5 tony owoców - smaczeliny oraz 2453 kg tajemniczego ładunku, który nie został wyszczególniony w dokumentach przewozowych. Według teorii spiskowych mogły to być elementy tajnej elektronicznej broni - informuje dailymail.co.uk.
Informacje o tajemniczym ładunku lotu MH370 pojawiają się praktycznie od momentu zaginięcia samolotu. Początkowo sądzono, że był to duży ładunek złota. Później okazało się, że samolot przewoził baterie litowo-jonowe, które już niejednokrotnie były przyczyna pożaru samolotów je transportujących. Teraz okazało się, że stanowiły one jedynie "niewielką część" większego tajemniczego ładunku.
Ładunek ten nadała firma NNR Global Logistics. Jej przedstawiciel, jak informuje thestar.com.my, poinformował, że baterie ważyły zaledwie 200 kg. Reszta ładunku, to jak stwierdził, "wyposażenie radiowe i ładowarki". Łącznie 2453 kg. Odmówił jednak informacji na temat producenta tego sprzętu.
Na pokładzie zaginionego samolotu leciało 20 pracowników firmy zajmującej się produkcją półprzewodników. Firma ta opracowuje części do nowoczesnych systemów uzbrojenia oraz urządzeń służących do nawigacji w samolotach. Według jednej z teorii spiskowych Boeing zniknął z radarów dzięki urządzeniu produkowanemu przez tę firmę.
Co się stało z samolotem i pasażerami? Nadal nie wiadomo. Owiany tajemnicą ładunek sprzyja jednak powstawaniu kolejnych spiskowych teorii.
Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 881
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 16:11, 20 Maj '14
Temat postu:
First book on MH370 mystery blames US war games
na stronie także trailer do filmu.
Cytat:
Seventy-one days after Malaysia Airlines flight MH370 disappeared, the first book about the disaster will go on sale on Monday with a theory about what might have happened.
And as the international search continues for the aircraft Irene Burrows, the Queensland mother who lost her son and daughter-in-law on the flight, said it was too soon for a book.
Dołączył: 20 Sie 2005 Posty: 20483
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 09:54, 22 Maj '14
Temat postu:
'Planes don't just disappear': Former Malaysian Prime Minister accuses CIA of covering up what really happened to flight MH370
Missing Flight MH370 did not crash and its current whereabouts may be know to the Central Intelligence Agency and the Boeing aircraft company, Malaysia's influential former prime minister Mahathir Mohamad has claimed.
Dr Mahathir said the plane could have been switched onto autopilot remotely by the CIA if it had been hijacked.
'Remotely by radio or satellite links by government agencies like the Central Intelligence Agency, if terrorists attempt to gain control of the flight deck,' he wrote in an entry entitled 'What goes up must come down' on his blog, chedet.
Dołączył: 20 Sie 2005 Posty: 20483
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 13:21, 07 Cze '14
Temat postu:
Flight MH370 families start fund to uncover truth about vanished jet
Not satisfied with the lack of progress being made on locating Malaysia Airlines Flight 370, relatives of passengers are planning to launch a $5 million fundraising campaign aimed at triggering another investigation.
According to a report by USA Today, the campaign will seek $3 million to reward a whistleblower for coming forward with new information and $2 million for private investigators to look into any other leads that emerge.
The campaign has been dubbed “Reward MH370: The Search for the Truth,” and will officially launch on Monday through the crowd-funding website Indiegogo. Composed of families from the United States, Australia, France, India, and New Zealand, the campaign does not include the participation of Chinese or Malaysian families, whose relatives were the primary travelers on the plane.
Jak donosi tvn24.pl, od piątego do dziesiątego czerwca w krajach Europy Środkowej (głównie w Austrii), z radarów zniknęło około 50 samolotów. Przedstawiciele słowackich organów kontroli ruchu lotniczego o wystąpienie sytuacji obwiniają NATO. Sojusz w tym czasie, w różnych miejscach Europy testował sprzęt do walki elektronicznej.
Problem "znikających" samolotów dotyczył Słowacji, Austrii, Czech i Niemiec. Maszyny znikały z ekranów radarowych na czas od 5 do 25 minut. Co ciekawe, maszyny cały czas pozostawały w kontakcie radiowym z kontrolerami lotów.
REKLAMA
Maszyny były również widoczne na ekranach wojskowych radarów, aktywnie przeszukujących niebo i na podstawie odbitych fal radarowych podających ich lokalizację na niebie. Samoloty znikały z radarów kontroli lotów, które wychwytują jedynie sygnał transponderów znajdujących się na pokładzie samolotów odpowiadających na wysyłane sygnały radarowe.
NATO w oficjalnym komunikacie przyznało się do ćwiczeń, jednak stwierdzono, że były one prowadzone lokalnie i nie mogły zakłócić działania radarów kontroli lotów. Przedstawiciele austriackich i słowackich służb twierdzą inaczej i zapowiadają wszczęcie postępowania w tej sprawie. Jak donosi Guardian, Słowacy zgłosili problemy prowadzącemu ćwiczenia po stronie NATO. Manewry zostały wstrzymane, a problemy zniknęły.
Rzecznik austriackich kontrolerów stwierdził, że sytuacja była "bezprecedensowa". Jednak jak donosi Reuters, "zaginione" samoloty znajdowały się na dużej wysokości i nie było bezpośredniego zagrożenia, tym bardziej że utrzymano kontakt radiowy. Oczywiście sytuacja mogła być niebezpieczna, ponieważ nad samą tylko Austrią, w każdym momencie dnia, czy nocy znajduje się minimum 50 samolotów, w sumie dziennie przelatuje ich około 4000.
_________________ JerzyS
"Prawdziwa wiedza to znajomość przyczyn."
Arystoteles
Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 1468
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 16:03, 20 Gru '14
Temat postu:
"Samolot został zestrzelony przez Amerykanów". Szokująca teoria w sprawie zaginięcia MH370
- Samolot malezyjskich linii lotniczych został porwany, a potem zestrzelony przez amerykańską armię - twierdzi Marc Dugain, znany francuski pisarz i były szef linii lotniczych Proteus Airlines. Ta szokująca teoria odnosi się do sprawy Boeinga 777 malezyjskich linii lotniczych, który zaginął w marcu z 239 osobami na pokładzie. Do dziś nie wiadomo, co stało się z samolotem.
Zdaniem Marca Dugaina Boeing 777 został uprowadzony, a następnie zestrzelony przez armię amerykańską. Według pisarza, władze USA miały się obawiać, że porwany samolot zostanie wykorzystany do ataku podobnego do tych z 11 września 2001 r.Marc Dugain twierdzi, że samolot został zestrzelony w okolicach wyspy Diego Garcia na Oceanie Indyjskim, a jego szczątki zostały starannie ukryte. Pisarz przypomina też, że na wyspie Diego Garcia znajduje się jedna z najważniejszych baz wojsk amerykańskich na świecie.
Mimo że władze USA zaprzeczają, że samolot znalazł się w pobliżu wyspy Diego Garcia, Dugain twierdzi, że rozmawiał mieszkańcami wyspy, którzy 8 marca widzieli "wielki, lecący nisko samolot", który miał wymalowane na burtach charakterystyczne dla Malaysian Airlines czerwone i niebieskie pasy.
O swojej teorii Marc Dugain opowiedział w wywiadzie dla magazynu "Paris Match".
Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 477
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 09:59, 28 Gru '14
Temat postu:
malezyjczycy znowu zgubili samolot - kurde, rozrzutni są, albo co?
a taka krótka trasa.. dzielna marynarka już rozlokowuje siły, tfu sry, wszczeła poszukiwania.
Dołączył: 25 Cze 2009 Posty: 532
Post zebrał 40000 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 12:06, 28 Gru '14
Temat postu:
Taka oto opinia inż. Andrew Chronowski z Miissisagua w Kanadzie. Chronowski jest specjalistą od tych "zamarzających rurek" Pitota, którymi mierzy się szybkość samolotu. Podobny wypadek był - też z Airbusem, jak pamiętam - lecącym z Brazylii do Paryża który kilka lat temu rozbił się w trakcie wielkiej burzy na Oceanem Atlantyckim:
Cytat:
AIRBUS 320 QZ 8501 - KATASTROFA CZTERY GODZINY TEMU.
No i mamy nastepny problem. Byl samolot i nie ma samolotu.... Zniknal....
Bardzo skape informacje, praktycznie zadne....Ale dla nas, fachowcow, wystarczajace, by, po czterech godzinach od zgubienia kontaktu z zaloga postawic diagnoze :
1.AIRBUS A - 320 200 QZ 8501, w drodze z Indonezji do Signapuru niestety, rozbil sie w oceanie. Wszyscy pasazerewie i zaloga zgineli. ( Jest godz, 11:51 p.m. 27 Grudzien 2014, czas torontonski, zadna agencja w tej chwili tego nie podaje, ale my juz wiemy. )
2. AIR ASIA jest popularnym i tanim przewoznikiem.. Linie probowaly oszczedzac na paliwie i opracowaly najkrotsza trase , na ktorej jednak wystapila turbulencja ( to mozna bylo przewidziec wczesniej i opracowac dluzsza trase).. Gdy juz zaczelo dobrze wibrowac samolotem, pilot staral sie zmienic trase. Niestety, bylo juz za pozno....
3. AIRBUS A-320 - 200 jest jednym z najlepszych na swiecie samolotow tego typu. Aczkolwiek nie wykluczamy zamrozenia PITOTA i mylne pokazywanie predkosci na instrumentach w kokpicie. W takim ukladzie jest automatyczna, dosc skomplikowana procedura, by utrzymac predkosc maszyny ( predkosc nie moze byc za mala ani za duza, bo wtedy samolot rozbija sie o masy zawirowanego powietrza lub traci statecznosc ). Pilot mogl tej procedury nie znac. Moglo dosc do uszkodzenia silnika, dzisiaj producenci walcza o lekkosc maszyny i nie wszyskie silniki sa na turbulecje odporne.
4. W ktora strone by nie patrzec, przyczyna tragedii jest turbulencja. Przewoznik o tym wiedzial i powinien zaprojektowac trase okrezna.
.
Z powazaniem :
Andrzej T. Chronowski ( ONTARIO )
Ale dlaczego piloci nie informowali, że coś niedobrego się dzieje z samolotem? Przecież ciśnieniowy wysokościomierz wskazywał im - przez dłuższy czas - że coś niedobrego się z samolotem dzieje, mogli przecież wysylać sygnały alarmowe.
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) Strona: « 1, 2, 3
Strona 3 z 3
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz moderować swoich tematów