W razie awarii sprawdź t.me/prawda2info

 
Samolot spadł na Ukrainie   
Znalazłeś na naszym forum temat podobny do tego? Kliknij tutaj!
Ocena:
14 głosów
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Prawda2.Info -> Forum -> Dyskusje ogólne Odsłon: 36161
Strona:  «   1, 2, 3, 4, 5, 6 Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bimi
Site Admin



Dołączył: 20 Sie 2005
Posty: 20449
Post zebrał 0 sat

PostWysłany: 18:52, 28 Gru '14   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pomidor ziemia-powietrze
a sekrety repatriacji złota holenderskiego

Kto pamięta jeszcze zabawę w „pomidora”? Jak masz na imię? Pomidor. Co masz na końcu nosa? Pomidor. I tak dalej, do pierwszego śmiechu. Holendrzy też mają coś podobnego. Nazywa się to tam „rządowe komunikaty o postępie śledztwa w sprawie MH-17”, a odzywką na każde pytanie jest Buk. Co zastrzeliło MH-17? Buk. Co wystrzelili separatyści w kierunku MH-17? Buk. Co dostarczył Putin separatystom? Buk.


czytaj: http://dwagrosze.com/2014/12/pomidor-ziemia-powietrze.html
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
wiraz




Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 477
Post zebrał 0 sat

PostWysłany: 18:26, 12 Sty '15   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wyniki dzienikarskiego śledztwa w sprawie lotu MH17:
mh17.correctiv.org napisał:
It’s one of the greatest war crimes of modern times – and the truth still hasn’t been told. On July 17th 2014 at about 16:20 local time, Malaysia Airlines flight MH17 was shot down over eastern Ukraine. All 298 passengers died, including many children. Who fired the missile? Over several months the Berlin-based investigative newsroom CORRECT!V has gathered facts, investigated in eastern Ukraine and Russia, and found witnesses to the missile launch.
wygląda na to, że faktycznie pomidor
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
pszek




Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 2310
Post zebrał 0 sat

PostWysłany: 10:35, 22 Sty '15   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

The Danger of an MH-17 ‘Cold Case’
The Obama administration continues to drag its feet on releasing U.S. intelligence evidence on who shot down Malaysia Airlines Flight 17 six months ago, a failure that has given the guilty parties time to scatter and has created a new breeding ground for conspiracy theories, writes Robert Parry.
By Robert Parry
Now more than six months after the shoot-down of a Malaysia Airlines plane over Ukraine, the refusal of the Obama administration to make public what intelligence evidence it has about who was responsible has created fertile ground for conspiracy theories to take root while reducing hopes for holding the guilty parties accountable.
Given the U.S. government’s surveillance capabilities – from satellite and aerial photographs to telephonic and electronic intercepts to human sources – American intelligence surely has a good idea what happened on July 17, 2014, when Malaysia Airlines Flight 17 crashed in eastern Ukraine killing all 298 people onboard


całość https://consortiumnews.com/2015/01/19/the-danger-of-an-mh-17-cold-case/
_________________
sasza.mild.60@mail.ru
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
grzanek




Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 368
Post zebrał 0 sat

PostWysłany: 15:19, 27 Mar '15   Temat postu: Katastrofa lotu 9525 linii Germanwings Odpowiedz z cytatem

Jako że nie doszukałem się na forum (nawet w Pierdolni) wątku poświęconego katastrofie lotu 9525 linii Germanwings (firma-córka Lufthansy), a nie mogę zakładać nowych wątków z uwagi na limit postów, wrzucam wpis tutaj (wątek "smoleński" ma co prawda "świeższe" niż tu posty – ostatni z 19 marca – ale ten wątek jest wg mnie ciekawszy, w związku z czym lepiej, by ewentualni czytelnicy "przy okazji" "liznęli" wątek poniższy aniżeli "smoleński").

Niemal „natychmiast” po wypadku, w mediach poczęła cyrkulować oficjalna teoria spiskowa o sprawstwie drugiego pilota, który miał jakoby dokonać (w imieniu acz bez upoważnienia załogi oraz pasażerów) aktu zbiorowego samobójstwa. Problem w tym, że druga „czarna skrzynka” (a dokładniej: karta pamięci z zapisem audio lotu) została zniszczona.


Adreas Lubitz – wg oficjalnej teorii – sprawca tragedii

Podejrzany 27-latek – Andreas Lubitz – nigdy nie przejawiał skłonności do agresji czy depresji, świetnie również przechodził wszystkie rygorystyczne testy (w tym te psychologiczne) wymagane niemieckim i europejskim prawem. Służby francuskie są w trakcie badania „dowodów” zabezpieczonych w düsseldorfskim mieszkaniu denata, wyniki analizy których mają – jak się oczekuje – dostarczyć odpowiedzi na pytanie (pod a priori założoną tezę o umyślnym spowodowaniu katastrofy przez Lubicza): „dlaczego Lubitz rozbił samolot ze 149 osobami na pokładzie?”.

Wg oficjalnej wersji, 2. pilot miał się „zabarykadować” w kabinie pilotów po tym jak 1. pilot opuścił ją (co było podyktowane najprawdopodobniej potrzebą fizjologiczną). Lubitz podobno – wg dochodzeniowców, którzy odsłuchali nagranie z 1. skrzynki – zablokował automatyczne drzwi do kabiny pilotów i nie reagował na prośby, a potem próby tychże drzwi wyważenia przez 1. pilota.



Zastanawiające jest też to, że – jak podają pismaki – samolot został wręcz „sproszkowany” w wyniku zderzenia ze stokiem Tete du Traverse (1904 m). Wrak wygląda tak:



Ciekawić może również, dlaczego samolot w ogóle znalazł się nad Alpami. Trasa lotu bez międzylądowania w Marsylii wyglądałaby tak:



Zakładając, że faktycznie standardowa trasa tego – bądź co bądź komercjalnego – lotu przebiegała jednak przez Marsylię, to i tak w miejscu zderzenia samolot zboczył z kursu o dobrych kilkadziesiąt kilometrów. Ktoś z załogi (lub 1. pilot) czy spośród kontrolerów lotu musiał to zauważyć.


Trasa lotu z Marsylii do Düsseldorfu przebiega dokładnie nad Grenoble; krzyżykiem wskazuje miejsce katastrofy

Na zdjęcia ofiar pewnie będziemy musieli poczekać, ale np. w przypadku lotu opisanego w niniejszym wątku lotu MH-17, pasażerowie mieli co najmniej podejrzane obrażenia. W zestawieniu z tą infomacją fakt „skarcenia” przez kręgi pretendujące do miana zarządców tego grajdołu Malezji nie wydaje się być niczym niezwykłym. Nawet sami judejczykowie (Kohn to ultrakoszerne nazwisko, taki hebrajski odpowiednik polskiego Kowalskiego) – przynajmniej ci dostatecznie przewidujący, którzy „czują pismo nosem” – domagają się ukarania Izraela za notoryczne zbrodnie przeciw ludzkości, jakich ten dopuszcza się na Palestyńczykach. Malezja zaczęła wierzgać, więc musiał jej się przydarzyć najpierw MH370, a potem (?) MH17.

Wobec powyższego, prawdopodobieństwo ukarania stających okoniem obrzezanej międzynarodówce podopiecznych „złotej Anieli„ za (w domyśle) stawianie się USrAelowi/NATO ws. wysłania wojsk do Donbasu – jako motyw przyświecający tym, którzy sprokurowali katastrofę Germanwings – rośnie.

http://www.nytimes.com/2015/03/27/world/europe/germanwings-crash.html
http://www.nytimes.com/2015/03/26/world/europe/germanwings-airbus-crash.html
www.nytimes.com/2015/03/28/world/europe/germanwings-crash-andreas-lubitz.html
http://www.nytimes.com/interactive/2015/.....-lock.html
http://www.nytimes.com/2015/03/27/world/.....-says.html
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
rymek




Dołączył: 16 Paź 2014
Posty: 40
Post zebrał 0 sat

PostWysłany: 12:46, 17 Lip '15   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Kaczafi




Dołączył: 04 Lis 2014
Posty: 855
Post zebrał 80000 sat

PostWysłany: 13:56, 17 Lip '15   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

"Pięć pytań o katastrofę MH17, które pozostają bez odpowiedzi


Od katastrofy Boeinga MH17 minął rok. Międzynarodowe śledztwo prowadzone jest w trybie podwyższonej tajności, a winowajcy tragedii do tej pory nie zostali wskazani.

Dlaczego Boeing zszedł z kursu?


O ile do Doniecka MH17 podążał w wyznaczonym korytarzu powietrznym, to później zszedł z kursu na północ, w rejon aktywnych działań bojowych, przy tym maksymalne odejście od granicy korytarza wyniosło 14 km. Później Boeing próbował powrócić do wyznaczonego korytarza, ale nie zdążył zakończyć rozpoczętego manewru. Co było przyczyną opuszczenia granic wyznaczonej trasy: czy nawigacyjny błąd załogi, czy wypełnienie poleceń ukraińskiego kontrolera lotu, można dowiedzieć się z nagrań pokładowych czarnych skrzynek, jednak nie wszystkie dane zostały ujawnione.


Dlaczego nie opublikowano wszystkich dokumentów o przebiegu śledztwa?

W kwietniu tego roku pod naciskiem opinii publicznej Ministerstwo Sprawiedliwości i Bezpieczeństwa Holandii opublikowało 569 dokumentów, dotyczących śledztwa w sprawie katastrofy MH17. Nie odtajniono jeszcze 147 dokumentów, a nawet w opublikowanych skanach część informacji jest ukryta.


Dlaczego Ukraina nie ujawniła danych o miejscu rozmieszczenia systemów obrony powietrznej i lotów wojskowych w dniu tragedii?

Rok po katastrofie te informacje wciąż nie zostały opublikowane przez Kijów. W dniu 21 lipca 2014 roku Ministerstwo Obrony Rosji opublikowało dane obiektywnej kontroli sytuacji na terytorium obwodu donieckiego przez katastrofą MH17, świadczące o tym, że w dniu tragedii ten samolot pasażerski znajdował się w strefie działań kompleksów zenitowo-rakietowych BUK ukraińskiej armii, tego dnia odnotowano zwiększenie intensywności działania stacji radarowych Ukrainy. Zgodnie z danymi rosyjskich wojskowych, przed katastrofą w odległości 3-5 km od Boeinga zauważono ukraiński samolot bojowy, prawdopodobnie szturmowiec Su-25, a rozmów wojskowych kontrolerów lotu Kijów również nie opublikował.


Dlaczego amerykański wywiad nie opublikował jakoby posiadanych przez niego dowodów winy separatystów?

Kilka dni po katastrofie USA oświadczyły, że planują opublikować dane wywiadu, potwierdzające jakoby wersję o winie separatystów. Amerykański wywiad powoływał się na posiadane fotografie satelitarne, dane radiowe i dowody umieszczone na portalach społecznościowych. Obiecane dowody nie zostały przedstawione do tej pory.


Dlaczego główna wersja holenderskich śledczych nie jest uzupełniona zeznaniami świadków?

Wersja o tym, że Boeing został zestrzelony z Buka może być łatwo poparta lub odrzucona przez świadków: strzelaniu z kompleksu zenitowego takiego rodzaju towarzyszy nie tylko silny hałas, ale i efekty wizualne – dym z wykorzystanego paliwa i wzbitego pyłu nie może pozostać niezauważonym."


http://pl.sputniknews.com/swiat/20150717/685027.html#ixzz3g9XkQBuN
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
marco




Dołączył: 09 Kwi 2015
Posty: 60
Post zebrał 0 sat

PostWysłany: 20:31, 17 Lip '15   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kolejny bełkot nic nowego nie wnoszący do sprawy... typowa dezinformatorka. Po co gadać o nie wyjaśnionych sprawach żaden samolot nie został zestrzelony? To powinno być tematem rozmów a nie bzdury.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
grzanek




Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 368
Post zebrał 0 sat

PostWysłany: 12:26, 31 Lip '15   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

grzanek napisał:
nanook napisał:
To jakieś mało sensowne, moim zdaniem

Dlaczego mało sensowne? Możesz podać jakieś argumenty? Nikt tu nie twierdzi, że to był cel główny tej operacji. Wręcz przeciwnie, twierdzi się expressis verbis, że był (lub mógł być) to wątek poboczny.


Moje przypuszczenia zawarte w odpowiedzi na zarzut nanooka potwierdził niedawno 108Morris:

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
grzanek




Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 368
Post zebrał 0 sat

PostWysłany: 08:11, 27 Sie '15   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zapewne (jeszcze nie czytałem) wart uwagi artykuł Izraela Szamira:

Mystery Surrounding the Malaysian Airlines MH17 Crash: US Attempts to Frame Russia



People are not equal in death, either. Some deaths are more newsworthy than others. The media and politicians love spectacular acts of terror, fires, disaster, the death of the wealthy and privileged, a death conducive to a cause. Such is the death of 300 passengers and crew of the Malaysian airliner flight 17 in the crash in Donbass, near Russian-Ukrainian border. Their deaths, regrettable as they were, are deemed to be of much greater importance, or at least newsworthiness than those of some ten thousand local people killed by the indiscriminate shelling of Donbass towns by Kiev regime troops, or that of a million Arabs. It is conducive to the cause of pushing Russia into a corner.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
pszek




Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 2310
Post zebrał 0 sat

PostWysłany: 15:41, 14 Sty '16   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Szef RosAviajci Oleg Starczewoj skierował do holenderskiej Rady Bezpieczeństwa pismo w którym podważa ichniejszą (znaczy się holenderską) wersję przebiegu wydarzeń związanych z zestrzeleniem Boeinga MH17 .
http://vz.ru/society/2016/1/14/788565.html
Jednego nie rozumiem;dane będące wynikiem eksperymenty przeprowadzonego przez AlmazAntej są znane od października zeszłego roku. Być może to opóźnienie związane jest z urzędniczym trybem,bóg z nim.
podczas rzeczonego eksperymentu udowodniono że ani typ pocisku ani kierunek z którego pod wystrzał a których mowa w holenderskim raporcie nie są zgodne z prawą.Techniczną.
_________________
sasza.mild.60@mail.ru
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Prawda2.Info -> Forum -> Dyskusje ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona:  «   1, 2, 3, 4, 5, 6
Strona 6 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz moderować swoich tematów


Samolot spadł na Ukrainie
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.
Wymuś wyświetlanie w trybie Mobile