Dołączył: 03 Mar 2009 Posty: 361
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 23:14, 28 Sty '10
Temat postu: Gracze lepiej walczą z terroryzmem
Cytat:
Biuro Badawcze Marynarki Wojennej USA twierdzi, że ludzie grający w gry takie jak CoD: Modern Warfare, lepiej radzą sobie w walce z terroryzmem.
Gry to nie tylko rozrywka. Jak przekonuje amerykańskie Biuro Badawcze Marynarki Wojennej (ONR), gry wideo pomagają ludziom stać się bardziej efektywnymi w zadaniach dotyczących walki z terroryzmem. - Odkryliśmy, że gracze wykazują od 10 do 20 procent wyższe zdolności percepcyjne i poznawcze, niż zwykli ludzie, którzy nie grają w gry komputerowe - powiedział Ray Perez, dowódca programowy ONR, zajmujący się projektowaniem technologii treningowych służących poprawie wydajności żołnierzy na polu bitwy.
- Musieliśmy trenować ludzi, by zręcznie rozwiązywali problemy, szybko myśleli, aby byli w stanie opracowywać taktykę i błyskawicznie reagować w walce z terrorystami - dodał Perez. ONR twierdzi, że gry komputerowe mogą zwiększyć zdolności percepcyjne człowieka, a także jego krótkotrwałą pamięć. Wszystko można później wykorzystać w realnym świecie.
To na pewno w części wyjaśnia dlaczego amerykańska armia zakupiła dwa tysiące konsol Playstation 3, a brytyjska marynarka wyposażyła swoich żołnierzy w konsole PSP.
Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 803
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 23:45, 28 Sty '10
Temat postu:
Aiedail
Kiedy usłyszysz pisk opon i skrzyp metalu na ulicy
reakcja szybsza o te 0,5 sek może uratować ci życie.
A w razie wybuchu światowej rewolucji (fantazy)
będziesz miał przewagę nad innymi
_________________ Moja odpowiedź na zaczepki TROLL-i.
Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 261
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 23:50, 28 Sty '10
Temat postu:
To prawda, że gracze mają świetnie wytrenowaną percepcję i refleks. Dlatego USArmy już od dawna interesuje się nimi. Świadczy o tym chociażby gra "Americas Army" wyprodukowana przez... USArmy. Symulator pola walki, za darmo... można sobie pobrać.
http://www.americasarmy.com/
CD-Action napisał:
Gra America´s Army "najlepszym narzędziem rekrutacji" amerykańskiej armii
Hut środa, 18 listopada 2009, 11:11 News
America's Army: Ej, Hank, jak trafiliśmy w to g***o?
Grałeś w darmowego, sieciowego FPS-a America's Army? Uważaj, być może poczujesz przemożną chęć wstąpienia do amerykańskiej armii. Jak wynika z raportu, który trafił od tamtejszego Kongresu to najskuteczniejsze narzędzie naboru nowych rekrutów!
Raport, który trafił do Kongresu z US Army opisuje skuteczność różnych metod rekrutacji. Według niego "gra America's Army jest bardziej skuteczna, niż wszystkie inne formy kontaktu z rekrutami". I dalej: "30% Amerykanów w wieku od 16 do 24 poprawiło swoją opinię na temat US Army ze względu na tę grę, a jej wpływ na rekrutów był większy, niż wszystkich innych form reklamowania Armii łącznie". W raporcie pojawia się również wypowiedź pułkownika US Army, który twierdzi, że jego młodzi, wychowani na grach żołnierze, "posiadali naturalne umiejętności pilotowania bezzałogowych pocisków samolotów Predator". Jednocześnie - i to niepokojące - zdaniem tego samego pułkownika "miało kłopoty z pojęciem wagi konsekwencji podejmowanych przez nich na polu walki decyzji".
Armia amerykańska sponsorem Global Gaming League 2007-04-16 11:28:35
Niecodzienna informacja dla wszystkich fanów sportu wirtualnego i gier komputerowych w ogóle. Armia amerykańska zainteresowała się turniejami w popularne gry wideo. Dzięki nowej inicjatywie już wkrótce ruszy National Gaming Arena. Akcja ma zachęcić młodych ludzi by wstąpili w szeregi armii. Szczegóły poniżej.
Według doniesień najnowszego numeru magazynu wojskowego "Army Times", Armia amerykańska nawiązała współpracę ze znaną organizacją gamingową Global Gaming League.
W ramach porozumienia, US Army zapłaci GLL okrągłe dwa miliony dolarów. W zamian, organizacja powoła nową amerykańską ligę narodową w gry wideo: National Gaming Arena.
Uczestnicy będą rywalizować w 15 najpopularniejszych grach sieciowych. Najlepsi zmierzą się w turnieju America's Army. Zwycięzcy otrzymają bardzo atrakcyjne nagrody, w tym możliwość zabawy na prawdziwych wojskowych symulatorach.
Do udziału w rozgrywkach zaproszeni zostaną wszyscy uczestnicy GLL, którzy osiągnęli wiek poborowy. Według najnowszych danych jest to aż 80% z 9,2 milionów zarejestrowanych.
Ted Owens, jeden z założycieli Global Gaming League, tak skomentował pomysł Armii: "Gracze tworzą osobną kulturę. To bardzo dobrze, że Armia zdaje sobie z tego sprawę. Podejmując tę inicjatywę wykazała się naprawdę daleko idącym myśleniem."
Specjalista do spraw marketingu Armii, Gary Bishop, stwierdził "Stosunek konsumenta do tradycyjnych mediów zmienia się bardzo szybko. Jesteśmy gotowi by podjąć wyzwanie i znaleźć nową drogę by dotrzeć do odbiorców. Internet jest prawdopodobnie najlepszą drogą."
I kolejne inwestycje armii USA w przemysł gier komputerowych i przykład ich wykorzystania do treningu maszyn do zabijania:
The U.S. Army will invest around $50 million over the next five years to deliver videogames which aim to prepare soldiers for combat situations.
The Military’s objective to utilise videogames for training purposes is not a new concept. Darwars: Ambush, a multiplayer PC FPS based on the technology of Operation Flashpoint, has been used by the U.S. Army, Air Force, Navy, Marines, Coast Guard and Homeland Defense since 2006. The game focused on teaching its users how to adapt to ambushes such as roadside bomb attacks on convoys.
Yet the game’s engine has struggled to meet the rising demands of the army’s training program. What the Army is seeking for its new ambush simulation is more characters on the screen, more customisation options, replay features and a larger play area (sounds familiar).
The Army’s new game, using the working title Game After Ambush, will allow these features as well as have tools which can fully customise the experience; through terrain, scenario and objective modifications.
As part of the U.S. Army’s approach to bring new game technology to its training program, a gaming unit has been set up to look through the industry and identify key technologies that can be used for combat training. The military has also made an undisclosed purchase of a commercial video game system that will be used for training at the beginning of next year.
Col. Gary Stephens, product manager at Project Executive Office: Simulation Training and Instrumentation, explained in an interview for the US military newsletter Stars and Stripes that “we don’t have the intent to become a competitor with the commercial gaming industry”.
Dołączył: 22 Paź 2009 Posty: 47
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 12:02, 29 Sty '10
Temat postu:
A może sprawdzenia do czego zdolny jest gracz, np. CALL OF DUTY: MODERN WARFARE 2 - czy otworzy ogień do cywili.Lub Counter-Strike dzięlący graczy na terorystów i antyterorystów - ciekawe czy po czymś takim łatwiej jest zrozumieć świat - wczuć się w sytuacje drugiej strony, i nie myśleć jak chcę "wojsko".
Dołączył: 06 Sty 2008 Posty: 611
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 17:45, 29 Sty '10
Temat postu:
Counter Strike panowie tu sie cwiczy rekfleks i kordynacje wzrokowo-sluchowo-motoryczna Np wyobrazcie sobie ze w przyszlosci, a moze juz nawet teraz vide UAV, jest mozliwosc sterowania robotem z bezpiecznego odleglosci, same zalety, spac sie nie chce, reka sie nie meczy nie zginiesz od razu
_________________ Czego sie nie dotkne to spierdole !
Dołączył: 08 Gru 2007 Posty: 1898
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 19:04, 29 Sty '10
Temat postu:
taaa kurwa co za ściema, moi znajomi "studenciki" non stop łupią w jakieś durne gry, jedni już skóra i kości inni chodują smalec, ciekawe kto lepiej sobie poradzi w realiach, ktoś z szybkim refleksem w grach (czyli szybkim ruszaniem myszką) czy ktoś z szybkim refleksem wyrobionym ze sportu
BTW
Cytat:
Odkryliśmy, że gracze wykazują od 10 do 20 procent wyższe zdolności percepcyjne i poznawcze, niż zwykli ludzie
Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 1466
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 19:18, 29 Sty '10
Temat postu:
Chyba że oni planują że zamiast spustu pistoletu, żołnierz naciskał będzie myszkę w sztabie i odpalał moździerz wtedy to ma jakiś sens albo wiesz te guziczki atomowe ...
Tak czy inaczej to według tego newsa czym gorzej z ludźmi tym z nimi lepiej...
Ps...Mam nadzieję że moja zonie nie zmieni się w Kill-bila tylko dlatego że kiedyś była dobra w Tetris
_________________ Gaza Strefa śmierci
Dołączył: 06 Sty 2008 Posty: 611
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 02:36, 30 Sty '10
Temat postu:
privilege napisał:
Chyba że oni planują że zamiast spustu pistoletu, żołnierz naciskał będzie myszkę w sztabie i odpalał moździerz wtedy to ma jakiś sens albo wiesz te guziczki atomowe
Przepraszam bardzo czy wy potraficie czytac ze zrozumieniem czy jestem w ignorze ?
_________________ Czego sie nie dotkne to spierdole !
Dołączył: 08 Gru 2007 Posty: 1898
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 11:54, 30 Sty '10
Temat postu:
privilege napisał:
Chyba że oni planują że zamiast spustu pistoletu, żołnierz naciskał będzie myszkę w sztabie i odpalał moździerz
Przecież już teraz tak jest. Nie ma sensu wysyłać żołnierzy kiedy można wysłać bombowiec. Tylko że tu jest już mowa o wojnie. Więc zdecydujmy się, albo mówimy o wojnie, albo o bezprawiu (zamieszki itp.) Jeśli o tym drugim to na nic się zda refleks w grach, bo trzeba posłać prawdziwego żołnierzynę na bój.
EDIT:
C0LD F34R:
Cytat:
Jeśli już to kolesie będą siedzieć w bazie i sterować tym czy owym pojazdem.
Jak już pisałem, nikt nie wyśle "pojazdu", bo istnieje coś takiego jak bombowiec.
Cytat:
Idealnym żołnierzem mógłby się okazać mięśniak sterowany bardzo dobrym graczem komputerowym, jak w filmie "Gamer". Polecam.
Ale na razie to durna bajeczka dla dzieci i nieprędko zobaczymy czy coś z tego wyniknie.
Cytat:
Już samo obcowanie z grami pozwala zapoznać się z wojskowym żargonem, rodzajami broni, typami pojazdów, różnymi taktykami, potencjalną wiedzą o działaniu i sile ognia danej broni itd. itp. I do tego dochodzi refleks i odpowiednia reakcja na te oczekiwane czynniki (wróg), a nie na piłkę, tyczkę i wrotki jak w sporcie.
I co z tego, chłopie jak przyjdzie co do czego, to i tak każdy będzie srał po gaciach, wiesz jak to jest kiedy masz świst kul nad głową? Zdajesz sobie z tego sprawę? Strzelałeś kiedyś z karabinu nie pneumatycznego?
Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 261
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 12:14, 30 Sty '10
Temat postu:
Sikorski napisał:
taaa kurwa co za ściema, moi znajomi "studenciki" non stop łupią w jakieś durne gry, jedni już skóra i kości inni chodują smalec, ciekawe kto lepiej sobie poradzi w realiach, ktoś z szybkim refleksem w grach (czyli szybkim ruszaniem myszką) czy ktoś z szybkim refleksem wyrobionym ze sportu
Chyba trochę nie doczytałeś albo nie skumałeś skoro myślisz, że gracze mają biegać po polu walki. Jeśli już to kolesie będą siedzieć w bazie i sterować tym czy owym pojazdem. A co Ci da sport na polu walki? Że będziesz mógł szybciej spierdalać?
Już samo obcowanie z grami pozwala zapoznać się z wojskowym żargonem, rodzajami broni, typami pojazdów, różnymi taktykami, potencjalną wiedzą o działaniu i sile ognia danej broni itd. itp. I do tego dochodzi refleks i odpowiednia reakcja na te oczekiwane czynniki (wróg), a nie na piłkę, tyczkę i wrotki jak w sporcie.
Idealnym żołnierzem mógłby się okazać mięśniak sterowany bardzo dobrym graczem komputerowym, jak w filmie "Gamer". Polecam.
sikorski napisał:
I co z tego, chłopie jak przyjdzie co do czego, to i tak każdy będzie srał po gaciach, wiesz jak to jest kiedy masz świst kul nad głową? Zdajesz sobie z tego sprawę? Strzelałeś kiedyś z karabinu nie pneumatycznego?
Strzelałem i wiem, że srałbym po gaciach w czasie realnej bitwy. Ale nadal ja o jednym, ty o drugim. Nikt tych graczy nie wyśle na pole walki. Kumasz to? Nie będzie żadnego świstu kul ani obsrywy bo pijąc kawę i siedząc w bazie za joystickiem będą kontrolować samoloty, pojazdy naziemne i roboty. Dla nich ma to być kolejna gra...
Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 1287
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 12:21, 30 Sty '10
Temat postu:
Dysputant napisał:
Aiedail
Kiedy usłyszysz pisk opon i skrzyp metalu na ulicy
reakcja szybsza o te 0,5 sek może uratować ci życie.
A w razie wybuchu światowej rewolucji (fantazy)
będziesz miał przewagę nad innymi
O te 0,5 sekundy to się zgadzam, ale w razie czego to co najwyżej klikniesz palcem wskazującym prawej ręki
Poza tym te gry to nic innego jak zabijacze czasu i zamulacze umysłu. Nie mówiąc już o zakompleksionych nastolatkach wyładowujących pozornie swoją agresję ku uciesze rodziców, bo nie muszą odpowiadać swoim dzieciom na trudne pytania i mają czas na oglądanie w spokoju telewizji.
Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 261
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 12:31, 30 Sty '10
Temat postu:
Całkowicie się mylisz co do gier. Gadasz jak typowy ktoś kto w życiu w nic nie grał ale wie, że to jest be. Bo tak słyszał albo przeczytał. A kto służy w USArmy jak nie durne nastolatki?
A...Sikorski, co Ty z tym bombowcem? Zdajesz sobie sprawę, że dużo taniej jest wysłać piechotę na rzeź niż stracić jeden taki nowoczesny bombowiec? Ba, nawet sama bomba jest dużo więcej warta niż wielu szeregowców. Kompromisem jest wysłać mniejsze, tańsze maszyny sterowane przez ludzi zdalnie. Tacy "operatorzy" nie muszą mieć ani kondycji ani warunków fizycznych (jak piloci np.). Są tani w treningu i można ich wykorzystać wiele razy - nie giną w pierwszej bitwie i nabierają doświadczenia. Nigdy też nie zostaną pojmani, a ich wiedza nie zagrozi dalszym operacjom. Poza tym dużo łatwiej jest pociągnąć za spust siedząc bezpiecznie w bunkrze, niż stojąc twarzą w twarz z wrogiem - zwłaszcza graczowi komputerowemu.
Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 1287
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 12:48, 30 Sty '10
Temat postu:
Akurat tu się mylisz bo grałem i to dosyć sporo. Ale ten etap mam już za sobą, bo poznałem "ciemną stronę" uzależnienia od gier komputerowych. I to jest tylko i wyłącznie moja opinia.
Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 261
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 12:56, 30 Sty '10
Temat postu:
Nie ma co przypisywać grom nie wiadomo jakiego "zła". Każda rozrywka ma swoją mroczną stronę. O złym wpływie gier komputerowych możnaby długo rozmawiać. Ale moim zdaniem Twój osąd nie był trafny. Akurat wyładowywanie agresji w ten sposób przez nastolatków zaliczyłbym na plus
Osobiście, gry (niektóre przynajmniej) stawiam na równi z dobrym filmem czy książką.
Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 1287
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 13:10, 30 Sty '10
Temat postu:
Cytat:
Akurat wyładowywanie agresji w ten sposób przez nastolatków zaliczyłbym na plus
Wszystko jest dla ludzi. Ale nie widzisz w tym żadnego zagrożenia? Gdy granica między grą a światem realnym niebezpiecznie zaczyna się zacierać? A co dzieciaki mają powiedzieć, dla których świat realny sam w sobie jest nowy, a tu za chwilę dostają świat wirtualny, gdzie aby przetrwać musisz stosować przemoc?
Jakoś cieżko mi znaleźć jakieś plusy.
Dołączył: 22 Paź 2009 Posty: 47
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 13:35, 30 Sty '10
Temat postu:
Witam.
Dyskusja na temat czy kolesia z przed komputera za swoje umiejętności zapakuje się w kamasze i rzuci na front jest bezsensu.Czy możę on sterować czymś z drugiej linni - może.Ale bardziej mnie przekonuje zainteresowanie wojska grami i młodzieżą jako kawałek wiekszej całości.Patrząc na to obiektywnie , bez emocji młodzież grająca w większość topowych gier np z zeszłego roku 2009 np.Resident Evil 5,Red Faction: Guerilla,Assasins Creed 2,Halo 3: ODSTczy Modern Warefsre 2 zajmuje się zabijaniem.I nie pisze tu z pozycji zaniepokojonego rodzica tylko osoby której niepodoba sie podbieranie ludzi do zachowań i idei wygodnych elitą politycznym i lobby militarnym.Jeśli jesteś patriotą biorą cię pod włos odpowiedzialności za kraj, historią ojczyzny,martyrologią.Jeśli jesteś pacyfistą jesteś oderwanym od rzeczywistości człowiekiem nie mającym pojęcia o otaczającym świecie, pożytecznym idiotą lub pionkiem.Którego można za nieposłuszeństwo wsadzić do więzienia.Muszą w jakiś sposób przekonać do siebie ludzi a jak przekonać dzieciaki, jak nie grami i filmami.Zombiakami na które machniesz ręką żę to tylko film lub gra.Jeszcze jednym film jak Terminator 4,G-Force,Transformers 2,Avatar,Watchman,Monsters vs. Aliens !!!.
Gry komputerowe to inwestycja na przyszłość.
Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 261
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 14:12, 30 Sty '10
Temat postu:
Cytat:
Ale nie widzisz w tym żadnego zagrożenia? Gdy granica między grą a światem realnym niebezpiecznie zaczyna się zacierać?
Oczywiście, że widzę zagrożenia i to bardzo różne ale jak powiedziałeś - wszystko jest dla ludzi. Powiedzmy sobie szczerze - jeszcze nie ma takich gier, które potrafiłyby zatrzeć tą granicę. Są tylko ludzie... nie zawsze zdrowi Ale też nie o tym jest ten temat.
NDSN napisał:
Gry komputerowe to inwestycja na przyszłość.
...o tym jest ten temat. Nie patrzmy na to wszystko takim jakim jest teraz ale jakim chociażby USArmy chciałoby to widzieć w przyszłości.
Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 1287
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 14:29, 30 Sty '10
Temat postu:
No właśnie. Co do użycia gier komputerowych w wojsku.
Taka sytuacja: Armia posiada roboty (czy moze lepiej: zahipnotyzowanych żołnierzy) sterowane komputerowo, dokładnie jak w grze. Tylko że akcja militarna dzieje się w realu. Wsadzamy przy sterach dobrze wytrenowanego, doświadczonego gracza, dla którego to "tylko" gra, w której nie uczestniczy bezpośrednio. Angazuje sie emocjonalnie, lecz po odejsciu od komputera emocje znikają. Zabijanie staje się dobrą zabawą, wyzwaniem dla zdolności manualnych, koordynacyjnych i inteligencji. Gdy twój żołnierz ginie, dostajesz nowego.
Chore, prawda? Ale nie niemożliwe.
Dołączył: 25 Kwi 2009 Posty: 31
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 23:37, 30 Sty '10
Temat postu:
To już prędzej asg lub paintbal może zwiekszyc szanse przetrwania w walce. Zaś co do info zamieszczongo w temacie: kolejny idiotyczny news onetu (zreszta jak kazd) wiec nie wiem po co ta dyskusja
Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 803
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 03:51, 31 Sty '10
Temat postu:
Ktoś powiedział że coś robi kogoś lepszego , a inna osoba że nie lepszego tylko gorszego.
Norma...
_________________ Moja odpowiedź na zaczepki TROLL-i.
Dołączył: 02 Lut 2009 Posty: 803
Post zebrał 0 sat Podarowałeś sat
Wysłany: 14:13, 01 Lut '10
Temat postu:
Tężyzna fizyczna sprawia iż jesteś bardziej skuteczny na polu walki.
Wszyscy powinni przestać ćwiczyć , bo wojsko może wykorzystywać naiwnych kulturystów...
Nie zapominajmy o spadochroniarzach w strojach ala-wiewiórki-latające groźna broń naprowadzana.
Wszystko ma plusy i minusy.
Teoretyzując (co jest uwielbiane przez te forum jak i mnie)
Gracz "typowy" umiałby posługiwać się bronią , na wycieczce do szkoły oficerskiej we Wrocku w wieku 16 lat
sam rozłożyłem , naładowałem oraz odbezpieczyłem
jakiś karabinek na zamku ak-47
Gdyby pocisk nie był pusty mógłbym strzelać.
Zrobiłem to automatycznie jak tylko wziąłem karabin do dłoni.
Konkluzja.
Łatwiej jest "odnaleźć" się w takiej sytuacji
Jeśli zostaniesz skierowany przeciw niewinnym to źle.
Lecz czy w świecie wypełnionym bronią i przemocą owa umiejętność je jest atutem.
Przecież nie tylko atakujemy ale i się bronimy.
Zgodnie z powiedzeniem :
"Co Cię nie zabije to Cię wzmocni."
Im więcej umiejętności tym lepiej.
_________________ Moja odpowiedź na zaczepki TROLL-i.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa) Strona: 1, 2 »
Strona 1 z 2
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz moderować swoich tematów