W razie awarii sprawdź t.me/prawda2info

The Day Before Disclosure  
Znalazłeś na naszym forum temat podobny do tego? Kliknij tutaj!
Ocena:
5 głosów
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Prawda2.Info -> Forum -> Multimedia Odsłon: 2147
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mamamia

Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 20:02, 20 Paź '10   Temat postu: The Day Before Disclosure Odpowiedz z cytatem

Dla lubiących klimaty UFO Smile

Cytat:

The Day Before Disclosure

What if we were not alone?

- What if the hundreds of thousands of people claiming to have seen unidentified flying objects, in fact had been witnesses to extra terrestrial spacecraft?
- What if the thousands of people all over the world who tell about their encounters with alien beings through friendly contact or even forced abductions, were actually telling the truth?
- What if our governments had known about an ET-presence for more than half a century, if they were in possession of alien technology that had the potential of changing how our world is run, and they chose to keep the public in the dark through a campaign of informational suppression?
- What if that campaign acted as a chain around the ankles of humanity, keeping us from rising to a whole new level of consciousness and understanding of our selves, our planet and the universe around us?

And what if that campaign ended tomorrow?

The Day Before Disclosure is a film documenting the growing awareness and the build up to what can potentially be the single, most important event in human history – the day the UFO and ET presence becomes a world wide accepted reality. This is the story of the witnesses that was laughed at, the researchers and reporters that wasn’t believed and the governmental and military personnel that were sworn to silence.
A story that alters the foundation of everything you thought you knew, and takes you along for a ride all the way from the darkest abyss of living nightmares, through to the brightest hope for the future of humanity.

http://www.thedaybeforedisclosure.com/index.html

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Stanley

Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 19:35, 02 Sty '11   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
UFOs predicted over Moscow and London in January 2011

http://news.exopoliticsinstitute.org/index.php/archives/696
Cytat:
NEW JANUARY 2011 UFO DISPLAY PREDICTIONS
In my last ‘Reading’ with the Transcendors on Tuesday, October 13th, 2010, the Transcendors advised me of the following predictions on the Pleiadian UFO displays:

A. There will be a major UFO display over Moscow between the end of the first part of January 2011 and the second week of January 2011.

B. This ‘display’ will be followed by a major display over London approximately seven-days later.

C. Interventions will then accelerate, not so much over our cities, but dispersed over our continents with sightings increasing in duration. The intent of these interventions is to increase mankind’s acceptance of the alien phenomena, so that hopefully, we will be prepared to accept a face-to-face encounter and communicate, perhaps as early as next year (2011).
The UFO ‘intervention process’ will have a major impact on the U.S. and Russian governments. This will be the catalyst that will break the “conspiracy of silence.”
- Stanley A. Fulham, December 3rd, 2010

http://sites.google.com/site/challengesofchange/

Cytat:
Fulham powiedział: „W mojej ostatniej „komunikacji” z Transcendors’ami we wtorek, w październiku 2010 r., Transcendors poinformowali mnie o następujących przepowiedniach o pokazie UFO należących do Plejadian:

A. Będzie wielki pokaz UFO nad Moskwą między końcem pierwszego tygodnia stycznia i drugiego tygodnia stycznia 2011 roku.

B. Główny pokaz odbędzie się tez nad Londynem po około siedmiu dniach.

C. Taka aktywność będzie się zwiększać, nie tyle nad naszymi miastami, ale będzie rozproszona po naszych kontynentach ze zwiększonym czasem trwania. Intencją tych działań jest zwiększenie akceptacji przez ludzkość zjawisk pozaziemskich z nadzieją, że będziemy lepiej przygotowani do zaakceptowania spotkania twarzą w twarz i skomunikowania się, być może już w przyszłym roku (2011)”.

Pozdrawiam Obudzonych.
Powrót do góry
kosmita

Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 21:16, 02 Sty '11   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ile razy jeszcze ludzie muszą się przekonać że to wyssane z dupy bzdury, żeby przestali wierzyć w takie rzeczy? Nie dalej jak w tamtym roku również miały być widoczne jakieś "plejadańskie" statki. Było o tym głośno. I co?
Sranie w banie a nie przygotowanie do zaakceptowania spotkania w twarzą w twarz. Jeśliby istnieli, to przy takiej technologii można w kilka chwil przejąć satelity i zrobić małego telewizyjnego psikusa. Tym bardziej że są rzekomo podobni do ludzi, więc myślę że wywołałoby to mniejszy szok niż jakieś cyrki nad Moskwą.
Powrót do góry
Janiekowalsk

Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 22:15, 02 Sty '11   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wzrośnie sprzedaż płyny do mycia okien aby i gospodynie domowe lepiej mogły widzieć Ufoków z domu na tym zmiany powinny się skończyć Wink
Za kosmitą uważam że to totalne bzdury albo inaczej powstają nowe kosmiczne religie które polegały będą na słuchaniu proroków mających "kontakt" oraz zbierane będą datki na poprawienie jakości transmisji ...Czyli powtórka z rozrywki..
Ps .Jak się nad tym zastanowić to ludzie mają jakiś nieogarnięty pociąg do poddawania się religijnej umysłowej okupacji na własne życzenie ...Za nadzieję i wiarą w "coś" bardzo wirtualnego, oddają bardzo realnie swój czas i pieniądze a często zdrowie ....
Dysputant

Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 03:05, 03 Sty '11   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Prawda za którą trzeba płacić to gówno prawda.

To podsumuje sporą gamę religii , oraz sekt i różnych innych organizacji.

http://www.pown.it/3385
Powrót do góry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Prawda2.Info -> Forum -> Multimedia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do: