W razie awarii sprawdź t.me/prawda2info

plan depopulacji wg NWO  
Podobne tematy
WHO - Depopulacja 11
Czy Herodowie świata planują depopulację?42bez ocen
Recesja Seksualna - plan depresji i depopulacji?21
Pokaz wszystkie podobne tematy (7)
Znalazłeś na naszym forum inny podobny temat? Kliknij tutaj!
Ocena: Ignoruj (1)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Prawda2.Info -> Forum -> Człowiek i medycyna Odsłon: 2587
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fanalityk

Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 04:42, 12 Mar '09   Temat postu: plan depopulacji wg NWO Odpowiedz z cytatem

zaszczepic dzieci i mloda mlodzierz przeciw H5N1, zaszczepic takze wojsko i elity..
wszyscy pozostali zostana zakazeni glownie poprzez zywnosc rozdawana przez wojsko, po tym jak kryzys finansowy wykonczyl producentow zywnosci..
wystapi super pandemia grypy jakiej swiat nie widzial...
wiekszosc rzadow na ziemi najpierw wprowadzi marshal law, potem zjednocza sie w rzad swiatowy..
ci co przezyja beda wylapywani i przewozeni do tzw FEMA camps..
kleska jest nieunikniona..

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
wiraz

Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 07:27, 12 Mar '09   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ze niby zamiast naprawiac ten rozpier..ol jaki jest teraz to dokonczyc razpier-alac i zaczac od nowa?
sprytne tylko nie wiem po co szczepic wojsko...
armia mogla by byc potencjalnym zagrozeniem dla elity po takiej 'czystce'. moze skuteczniej byloby naprodukowac MAVow (jak predator polujacy na talibow, czy np automatyczne dzialka samsunga(!) na granicy obu korei)

http://nxtbot.com/blog/?p=167
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
fifi

Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 21:38, 13 Mar '09   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Fanalityk skąd masz te info?
pepe

Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 22:00, 13 Mar '09   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ciekawe czy Zbyszek Brzeziński przegląda to forum ... Think
jeżeli tak i podłapie Twój pomysł to ... po Franku Dolasie będziesz drugim Polakiem co wojnę światową wywołał! Laughing
Powrót do góry
killuminati

Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 22:03, 13 Mar '09   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jakies linki do dokumentow? Czy to tylko Twoja teoria?
Powrót do góry
forrest_

Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 01:38, 14 Mar '09   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

The 1918 Influenza Pandemic, Vaccines and Flu Shots

Each and every year at this time medical officials come out to remind us of our mortal danger. However, they advocate medical procedures that do little to nothing to protect us, but cost billions nonetheless. Dr. Eleanor McBean was an on-the-spot observer of the 1918 influenza epidemic and said, "As far as I could find out, the flu hit only the vaccinated. Those who had refused the shots escaped the flu. My family had refused all the vaccinations so we remained well all the time.

Just over thirty years ago, in 1976, the Centers for Disease Control investigated and confirmed that a severe influenza outbreak at Fort Dix, New Jersey, had been caused by the "swine flu" -- an influenza A-type virus. The Department of Health, Education, and Welfare grew concerned that the United States might be about to see another large national flu pandemic, involving numbers of influenza deaths reminiscent of the flu pandemic of 1918. The federal government deemed it prudent to vaccinate all Americans. In October 1976, the National influenza Immunization Program officially began.

http://www.naturalnews.com/025759.html

Bird flu -- the government has millions of vials that it must use that are going outdated. They are mixing live bird flu with regular flu medicine to produce highly virulent mutated virus, airborne, that kills 60 percent of people who breathe it. It makes you bleed out into your lungs and choke on your own blood.

The Luciferian minions in the government sent out huge batches of their flu vaccine with instructions on how to mix with the deadly bird flu, which is not contagious to humans unless it is mixed with this other flu vaccine. Some subcontractor thought to test it out, tried it out on some ferrets and it killed all the ferrets.

They are going to be coming around with these shots and telling us we MUST take it. If we do, it will kill us, and we will be walking around spreading the flu to everyone else.

This will be their excuse for martial law, for relocating all of us to their camps.

Their goal is to kill 80 to 90 percent of the world's entire population. They are eugenicists.

Listen to Alex's show today Thursday, March 5, and tomorrow March 6 until he switches to his new show. I'll bet he's talking about it tomorow as well. Alex says this is the most important information he's ever shared on his program.
13:13 13.09.1979 Caulbearer Smile
Unos nacen con estrella y otros nacen estrellados
******* Ad astra per aspera ******
.............! Semper paratus !.............
Powrót do góry
Ardai

Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 10:47, 14 Mar '09   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

forrest_ napisał:
Dr. Eleanor McBean was an on-the-spot observer of the 1918 influenza epidemic and said, "As far as I could find out, the flu hit only the vaccinated. Those who had refused the shots escaped the flu. My family had refused all the vaccinations so we remained well all the time.
Fascynujące. Zwłaszcza, jeśli brać pod uwagę fakt, że pierwsze działające szczepionki przeciw grypie opracowano w latach 40-stych.
Powrót do góry
forrest_

Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 21:40, 14 Mar '09   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ardai napisał:
forrest_ napisał:
Dr. Eleanor McBean was an on-the-spot observer of the 1918 influenza epidemic and said, "As far as I could find out, the flu hit only the vaccinated. Those who had refused the shots escaped the flu. My family had refused all the vaccinations so we remained well all the time.
Fascynujące. Zwłaszcza, jeśli brać pod uwagę fakt, że pierwsze działające szczepionki przeciw grypie opracowano w latach 40-stych.

Doprawdy fascynujące: że pierwsze działające szczepionki przeciw grypie opracowano w latach 40-stych.

Read:
http://www.history.navy.mil/library/online/influenza%20pan.htm
13:13 13.09.1979 Caulbearer Smile
Unos nacen con estrella y otros nacen estrellados
******* Ad astra per aspera ******
.............! Semper paratus !.............
Powrót do góry
Ardai

Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 00:17, 15 Mar '09   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
The use of a vaccine containing the influenza bacillus was advocated, but as one would expect, no value could be demonstrated. If a vaccine containing the viruses now known to cause the disease had been made available early in the epidemic, it is doubtful whether it would have been effective, since the epidemic in the fall of 1918 spread with great rapidity.

Tyle o szczepionkach z Twojego linka. Zdaję sobie sprawę, że z różnymi rzeczami wcześniej eksperymentowano. Pomijając teraz prawdziwość twierdzenia, że szczepionki z 1918 r. powodowały grypę, porównywanie ich z obecnymi stoi na intelektualnym poziomie wrzucania danych o śmiertelności z powodu szkorbutu w XVII w. jako zagrożenia we współczesnych podróżach morskich.
Powrót do góry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Prawda2.Info -> Forum -> Człowiek i medycyna Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do: