W razie awarii sprawdź t.me/prawda2info

 
Samolot z prezydentem rozbił się w Smoleńsku  
Podobne tematy
Smoleńsk, amerykańskie Know How, kooperacja 11
Smoleńsk jako czysta propaganda (niczego nie było) 13
Czyje to służby specjalne szczują 8
Pokaz wszystkie podobne tematy (15)
Znalazłeś na naszym forum inny podobny temat? Kliknij tutaj!
Ocena:
101 gł.
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Prawda2.Info -> Forum -> Wiadomości Odsłon: 439512
Strona:  «   1, 2, 3 ... 58, 59, 60 ... 132, 133, 134   »  Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Voltar




Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 5408
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 16:37, 07 Maj '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w kabinie było 5 osób ale nie potrafili ich zidentyfikować???

wystarczyło po mundurach
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
nomorenazi




Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 386
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 19:10, 07 Maj '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Poniżej zdjęcia dotyczące działek/obszarów/zabudowań, na których ewentualnie mogłaby ta osoba przebywać



1) źródło: http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNeJ02#5467813422645661106




2) źródło: http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNeJ02#5467813511566006258




3) źródło: http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNeJ02#5467813527497598274




4) źródło: http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNeJ02#5467813546417200978




5) źródło: http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNeJ02#5467813626823767746




6) źródło: http://s16.radikal.ru/i191/1005/35/0c9f0837ca22.jpg




7) źródło: http://s001.radikal.ru/i193/1005/c6/0cb72b022922.jpg




8 ) źródło: http://forum.smolensk.ws/viewtopic.php?f.....tart=11440




9) źródło: http://forum.smolensk.ws/viewtopic.php?f=2&t=48375&start=1900




10) źródło: http://forum.smolensk.ws/viewtopic.php?f=2&t=48375&start=13100




11) źródło: http://forum.smolensk.ws/viewtopic.php?f=2&t=48375&start=2040




12) źródło: http://forum.smolensk.ws/viewtopic.php?f=2&t=48375&start=2040




13) źródło: http://forum.smolensk.ws/viewtopic.php?f=2&t=48375&start=2040




14) źródło: http://forum.smolensk.ws/viewtopic.php?f=2&t=48375&start=2040




15) źródło: http://imgsrc.ru/para-moto1/17502891.html#bp




16) źródło: http://imgsrc.ru/para-moto1/17502922.html#bp




17) źródło: http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNeJ#5459758998359442098



18 ) źródło: http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNeJ#5459759153373073842




19) źródło: http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNeJ#5459759269322976706




20) źródło: http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNeJ#5459759307477224082




21) źródło: http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNeJ#5459759368493043986




22) źródło: http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNeJ#5459759590863354690




23) źródło: http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNeJ#5460120625184606402




24) źródło: http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNeJ#5462241696699734290




25) źródło: http://imgsrc.ru/para-moto1/17502903.html#bp





26) źródło: http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNeJ#5462200669256030738




27) źródło: http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNeJ#5462241433530919698




2Cool źródło: http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNeJ#5462241553500434242




29) źródło: http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNeJ02#5467813281067811170





30) źródło: http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNeJ02#5467813371981320498




31) źródło: http://forum.smolensk.ws/viewtopic.php?f=2&t=48375&start=13100




Poniżej wycinka drzew, czyżby przeszkadzały? Szczyty drzew także ucięte. Ogólnie zdjęcia drzew wrzucę innym razem.


32) źródło: http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNeJ02#5467813746586917490

I jeszcze tylko zdjęcie poglądowe części samolotu:



33) źródło: http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNeJ#5464542272535151378
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Millais




Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 291
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 19:22, 07 Maj '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mistrzostwo manipulacji:

Cytat:
Świadek katastrofy prezydenckiego samolotu pod Smoleńskiem potwierdza doniesienia medialne, o tym że w kabinie pilotów przed lądowaniem mogła przebywać dodatkowa osoba.
Nikołaj Łosiew, emerytowany pilot wojskowy, właściciel pobliskiej działki, był na miejscu w 20 minut po katastrofie. Jak powiedział Polskiemu Radiu, w rozbitej kabinie widział oprócz członków załogi przypiętych pasami do foteli ciało jeszcze jednej osoby. Nikołaj Łosiew nie potrafi powiedzieć nic więcej o tej osobie.

Podkreśla też, że na miejscu zdarzenia szybko pojawiła się milicja, która nakazała wszystkim opuszczenie miejsca katastrofy.

Świadek mówił również, że w trakcie wypadku nad lotniskiem utrzymywała się bardzo silna mgła.


http://wiadomosci.onet.pl/2166675,12,swi.....,item.html

Ciekawe. Cały czas gdy mowa o kabinie pokazuje się zdjęcie fragmentu samolotu, który jest TYLNĄ, odwróconą częścią kadłuba. Jeśli samolot, co najbardziej prawdopodobne uderzył w ziemię "czubem" kadłuba, to do kurwy nędzy - kto jest w stanie powiedzieć ile było osób w kabinie.
No i to rewelacyjne odkrycie świadka, że panowała gęsta mgła Laughing
Z każdą konferencją, z każdym newsem konam ze śmiechu jak w chuja robi się masy.


mieszkaniec_eurok - Sorki! Nie doczytałem poprzedniej strony i powieliłem temat. Pozdrówka
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Przesmiewca




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 115
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 19:36, 07 Maj '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A może to mgła w kabinie pilotów była bezpośrednią przyczyną katastrofy?

Tak na serio, mi tez się nie podoba wojskowa przeszłość Łosiewa... Chociaż... kto chciałby / mógłby mieć działkę nieopodal lotniska wojskowego jak nie emerytowany wojak?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
beezle




Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 522
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 21:03, 07 Maj '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tego (tzn. wyjaśnienia) się nie spodziewałem. Po prostu mnie zatkało. Albo media sensacji szukają... albo winny się tłumaczy? Nie rozumiem co jest grane.

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/.....46468cd17a
Cytat:
Ekspertyza: Korzystny dla Polski sposób badania katastrofy

Przyjęty przez Polskę i Rosję sposób badania katastrofy pod Smoleńskiem jest korzystny dla strony polskiej; przekazanie badania państwu pochodzenia samolotu bywa rzadkością - ocenia kancelaria prawna, która analizowała to zagadnienie.

Udostępniona mediom ocena prawna kancelarii Ad Notam radcy prawnego dr. Piotra Kasprzyka została sporządzona na zlecenie przewodniczącego Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych Edmunda Klicha, akredytowanego ze strony polskiej przy rosyjskiej komisji badającej okoliczności katastrofy.

Kancelaria stwierdza, że wprawdzie zgodnie z porozumieniem zawartym przez ministerstwa obrony Polski i Rosji wyjaśnianiem wypadku powinny się zająć "wspólnie właściwe organy polskie i rosyjskie", jednak z powodu braku szczegółowych uregulowań i procedur pierwszeństwo należy przyznać prawu wewnętrznemu miejsca zdarzenia.

Po stronie polskiej właściwym organem do badania wypadku samolotu państwowego jest - zgodnie z prawem lotniczym - Komisja Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego (na jej czele stoi szef MSWiA Jerzy Miller) i mogłaby badać także wypadek rządowego samolotu za granicą, "jeżeli przewidują to umowy lub przepisy międzynarodowe".

Prawnicy zauważają, że ze względu na okoliczności wypadku Federacja Rosyjska zdecydowała, by postępowanie przeprowadzić zgodnie z prawem międzynarodowym - przepisami załącznika nr 13 do Konwencji o międzynarodowym lotnictwie cywilnym zawartej w Chicago 7 grudnia 1944. Przepisy te stwierdzają, że wypadek bada państwo, na którego terytorium doszło do zdarzenia. Decyzję zaakceptowała strona polska - stwierdza opracowanie.

"Decyzję o zastosowaniu do zbadania przyczyn wypadku samolotu polskiego lotnictwa państwowego przepisów załącznika 13 należy ocenić pozytywnie. Alternatywą byłoby bowiem zbadanie przyczyn wypadku przez rosyjski odpowiednik Komisji Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego, wyłącznie w oparciu o prawo rosyjskie, z udziałem polskiej KBWLLP posiadającej na terytorium Federacji Rosyjskiej ograniczone uprawnienia".

"Podjęcie decyzji o zastosowaniu do zbadania przyczyn przedmiotowego wypadku przepisów załącznika 13 powoduje natomiast, że postępowanie będzie prowadzone przez niezależną komisję powołaną przez stronę rosyjską, przy której mogą działać (posiadając określone załącznikiem 13 uprawnienia) obserwatorzy wyznaczeni przez Polskę. Niezależnie od tego natomiast, działać będzie polska KBWLLP, prowadząc stosowne czynności na terenie Polski, a także współpracując z komisją rosyjską na terenie Federacji Rosyjskiej" - oceniają autorzy.

"Reasumując, zastosowanie przepisów załącznika 13 i wyznaczenie obserwatorów do udziału w pracach komisji rosyjskiej wzmacnia prawną pozycję strony polskiej w badaniu przyczyn wypadku" - stwierdza opracowanie.

Autorzy zaznaczają, że udziału odrębnej komisji z państwa rejestracji statku powietrznego, który uległ wypadkowi za granicą, nie przewiduje konwencja chicagowska, choć takiej możliwości nie wyklucza.
Możliwość przejęcia śledztwa przez Polskę

Analizując możliwość przejęcia przez Polskę badania wypadku, kancelaria podkreśla, że ewentualność przejęcia badania przez państwo, gdzie statek powietrzny został zarejestrowany, jest wyjątkiem od reguły konwencji Międzynarodowej Organizacji Lotnictwa Cywilnego ICAO.

Analitycy zauważają też, że "trudno oczekiwać, aby państwo miejsca zdarzenia (...) podjęło decyzję o zbadaniu wypadku samolotu lotnictwa państwowego (...) tylko po to, aby następnie zgodzić się na przekazanie postępowania w sprawie wypadku państwu rejestracji/operatora statku powietrznego".
Nie ma argumentów za przejęciem śledztwa

Według prawników inicjatywa przekazania badania stronie polskiej mogłaby nastąpić nie na podstawie załącznika 13 do konwencji chicagowskiej, lecz na podstawie ogólnych zasad prawa międzynarodowego. "W obecnym stanie rzeczy jednak, po wykonaniu znacznej ilości czynności badawczych przez komisję rosyjską przy udziale przedstawicieli strony polskiej, brak jest argumentów mających znaczenie dla badania wypadku do wysuwania propozycji przejęcia badań przez stronę polską".

"Należy dodać, że w praktyce lotniczego prawa międzynarodowego przekazanie badania wypadku lotniczego zdarza się dość rzadko, głównie wówczas, gdy państwo miejsca zdarzenia nie ma możliwości technicznych czy organizacyjnych do zbadania wypadku statku powietrznego państwa obcego" - stwierdza opracowanie.

No to ja idiota myślałem, że korzystny byłby taki scenariusz: Rosja przekazuje Polsce śledztwo w całym zakresie i pomaga ile się da na miejscu... Wiem, malkontent ze mnie.

Kaczyński jaki był, taki był ale to był prezydent. Już z tego faktu (mógł to być - nie musiał - zamach) Polacy powinni wszystkiemu się przyjrzeć na miejscu (ja średnio jestem przekonany odnośnie opcji zamachu). To my powinniśmy wszystko analizować. Czy mamy czarne skrzynki? Czy będziemy je mieć? Czy nagrania zostaną opublikowane? Jak na razie odpowiedź brzmi "nie" na te pytania (chyba, że coś się zmieniło). To mnie niepokoi. Może podświadomie czuję, że coś jest nie tak?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
pszek




Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 2310
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 21:45, 07 Maj '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bezzle napisał:
No to ja idiota myślałem, że korzystny byłby taki scenariusz: Rosja przekazuje Polsce śledztwo w całym zakresie i pomaga ile się da na miejscu.

Nastepnie śledztwo przeprowadzają eksperci z Gazety Polskiej przy stałym udziale Ojca Dyrektora Laughing
24 IV w Radiu Maryja "występował" Tomasz Hypki (to jakiś ekspert od lotnictwa) ale kiedy czcigodni ojcowie zorientowali się że ma on zamiar mówić o tym o czym wie i na czym się zna ,nie dopuszczali go do głosu,co zauważyli nawet co bardziej obiektywni słuchacze tego medium http://www.forum.michalkiewicz.pl/viewtopic.php?f=4&t=17696
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
agharto




Dołączył: 03 Paź 2009
Posty: 229
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 22:50, 07 Maj '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

AHTUUblrAH napisał:

Nastepnie śledztwo przeprowadzają eksperci z Gazety Polskiej przy stałym udziale Ojca Dyrektora Laughing


Proszę, abyś publikował takie wynurzenia w osobnym wątku - może tzw "pierdolnia" jest ku temu właściwym miejscem?
Lub też może weź przykład z tzw admina - bimiego , który zamilkł w tym temacie. Ta uwaga nie dotyczy tylko ciebie.



Świetny tekst o wymiarze polsko-rosyjskiego pojednania: poniżej cytat i link do pełnego artykułu

Cytat:
„Pragnę dla każdego takiej wolności, w której wolność jednych nie będzie kamieniem granicznym dla drugich (…), wolności w solidarności, wolności w równości; wolności tryumfującej nad brutalną siłą i zasadą władzy, która była zawsze tylko idealnym wyrazem tej siły.” Te słowa napisał Twój rodak! Michał Bakunin (1814 – 1876).

„Aby pozostać człowiekiem wolnym duchowo, trzeba żyć w prawdzie. (…) Prawdy nie da się zniszczyć taką czy inną decyzją, taką czy inną ustawą. Na tym polega w zasadzie nasza niewola, że poddajemy się panowaniu kłamstwa, że go nie demaskujemy i nie protestujemy przeciw niemu na co dzień. Nie prostujemy go, milczymy lub udajemy, że w nie wierzymy. Żyjemy wtedy w zakłamaniu. Odważne świadczenie prawdy jest drogą prowadzącą bezpośrednio do wolności.” A to już ksiądz Jerzy Popiełuszko, kapłan „Solidarności”, 1982.

„Oby więc nadszedł ten wielki dzień zgody, w którym Rosjanie, połączeni z wami tymi samymi uczuciami, walcząc o tę samą sprawę i przeciwko wspólnemu nieprzyjacielowi, będą mieli prawo zaintonować wraz z wami waszą pieśń narodową, ten hymn wolności słowiańskiej: Jeszcze Polska nie zginęła.” To jeszcze raz Bakunin - w przemówieniu do emigracji polskiej z okazji siedemnastej rocznicy powstania listopadowego, Paryż, 29 listopada 1847.
http://dreamadviser.salon24.pl/178912,sm.....koniecznie
_________________
to konto jest na sprzedaż za 0.50 BTC
kontakt: lolencjusztopedzio@live.com
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
nomorenazi




Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 386
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 00:00, 08 Maj '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Audycje radiowe do posłuchania

http://www.radiomaryja.pl/audycje.php?id=21380
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
filipoza




Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 180
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 00:49, 08 Maj '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sam bym lepiej nie ujął.

Cytat:
"Smoking gun", czyli dymiąca broń, to popularny skrót myślowy pojęcia poszlaki, czyli dowodu pośredniego, informacji która pozwala interpretować wydarzenie i sformułować o nim wstępną opinię. Poszlaka nie ma wagi dowodu bezpośredniego, a co za tym idzie interpretacje na niej oparte mogą, ale nie muszą być zgodne z rzeczywistym przebiegiem zdarzenia.

Jeśli policja wezwana przez sąsiadów, słyszących krzyki i strzały z broni palnej, przybywa na miejsce zdarzenia i zastaje tam trupa z ranami postrzałowymi i stojącego nad nim gościa trzymającego pistolet, który jeszcze dymi z lufy, to jakkolwiek nie jest to wystarczający dowód, by go oskarżyć przed sądem, że to on zastrzelił faceta leżącego na ziemi, to jest to istotna poszlaka, wystarczająca by go zamknąć do wyjaśnienia.

Stąd "smoking gun".

Naturalnie, poszlakę może potem potwierdzić sekcja zwłok, ekspertyza balistyczna broni i wydobytego z ciała ofiary pocisku, analiza odcisków palców na broni, testy chemiczne na obecność niedopalonego prochu na rękach podejrzanego etc. etc. - wtedy to już będą bezpośrednie dowody czynu.

Podejrzany na podstawie poszlaki może też oszczędzić wszystkim czasu i zachodu i po prostu przyznać się do zabójstwa lub morderstwa, choć nawet wtedy wymagana będzie opinia biegłego, że jest zdrów na umyśle i wiedział co robi, gdy naciskał spust broni.

W sprawie katastrofy smoleńskiej nie mamy na razie dowodów, natomiast mamy dymiący nagan dużego kalibru.

Dymiący nagan stanowią relacje z prowadzenia śledztwa przez stronę rosyjską. Śledztwo wydaje się forsować tylko jedną hipotezę, mianowicie taką, że ani Federacja Rosyjska, ani żaden jej obywatel, nie miały ze smoleńską katastrofą nic wspólnego, zaś polski prezydent zginął z woli Boga, Historii i nieszczęśliwego zbiegu okoliczności. Anglosasi zwięźle określaja takie spontaniczne, losowo występujące nieszczęścia słowami 'shit happens', nie wiem natomiast, jak to będzie po rosyjsku.

Ja mam naturalnie głęboką wiarę, że Rosja to jest całkiem normalne państwo. W związku z tym nie mam naturalnie żadnych wątpliwości, że kiedy we właściwym czasie opublikowany zostanie raport międzynarodowej komisji badającej przyczyny katastrofy samolotu Tu-154M nr 101, dn. 10 kwietnia 2010r. w okolicach lotniska Smoleńsk-Siewiernyj, to ten dokument będzie wyglądał tak samo, albo bardzo podobnie, jak raport francuskiego Bureau d'Enquêtes et d'Analyses pour la Sécurité de l'Aviation Civile (BEA) w sprawie przyczyn katastrofy samolotu Concorde, rejestracja F-BTSC, dn. 25 lipca 2000 r. w Gonesse pod Paryżem.

http://www.bea.aero/docspa/2000/f-sc000725a/htm/f-sc000725a.html

To znaczy, rosyjski raport niechybnie będzie jasny i wyczerpujący, a miejscami wręcz drobiazgowy. Będzie miał co najmniej 12.5 megabajta jako plik .pdf, i dwanaście załączników; w sumie kilkaset stron, wszystkie zostaną opublikowane w internecie natychmiast po podpisaniu raportu przez komisję.

Być może ten rosyjski raport będzie nawet jeszcze większy i dokładniejszy od francuskiego, bo w końcu w katastrofie Concorde nie zginął prezydent Republiki Francuskiej z małżonką, elita życia politycznego Francji oraz dowództwo francuskich sił zbrojnych, tylko wycieczka niemieckich biznesmenów.

Z raportu komisji smoleńskiej będzie naturalnie wynikało, że po usunięciu z miejsca katastrofy Tu-154M większych szczątków samolotu, zostało ono następnie kilkakrotnie przeszukane przez idącą ramię przy ramieniu tyralierę policjantów zaopatrzonych w pincety i torebki plastikowe, która starannie wyzbierała wszystkie szczątki większe niż pół paznokcia. To światowy standard takich dochodzeń, zastosowany po katastrofie Concorde, więc ja po prostu nie wyobrażam sobie, by Rosjanie mogli postąpić inaczej.

Pogłoski, że na miejscu katastrofy pozostawiono jakieś szczątki, to z pewnością potwarz.

W katastrofie Concorde jako jej pierwotną przyczynę zidentyfikowano pasek blachy tytanowej o wymiarach 43x4 cm, leżący w charakterze śmiecia na pasie startowym, który podczas startu Concorde przeciął jedną z opon samolotu. Ten kawałek blachy, rozmiarów szkolnej linijki, znaleziono na pasie startowym, zabezpieczono, skatalogowano, a następnie dopasowano po kilku miesiącach śledztwa do kształtu przecięcia w oponie Concorde zabezpieczonej na miejscu upadku samolotu.

W dochodzeniu w sprawie przyczyn katastrofy lotu PanAm 103, który rozbił się w szkockim miasteczku Lockerbie 21 grudnia 1988 r. w wyniku eksplozji bomby w ładowni bagażowej, koronnym dowodem rzeczowym stał się strzęp płytki obwodu drukowanego o wymiarach 0,8 x 1,25 cm, który był częścią elektronicznego zapalnika czasowego bomby i został wyjęty przez policyjnych techników pincetą ze znalezionego w lesie pod Lockerbie nadpalonego kawałka koszuli. Śledztwo trwało prawie trzy lata.

Faza zbierania szczątków w Lockerbie trwała pięć miesięcy. Znaleziono około 1200 fragmentów wraku. Ponad 1000 policjantow i żołnierzy ręcznie wyzbierało z powierzchni kilkunastu kilometrów kwadratowych ponad 10 tysięcy innych przedmiotów. Każdy znaleziony przedmiot opatrzono etykietką z miejscem i datą znalezienia, umieszczono w plastikowej torebce, a następnie po przewiezieniu do centralnego magazynu prześwietlono przy pomocy przemysłowej aparatury rentgenowskiej, oraz sprawdzono chromatografem gazowym na obecność śladow materiałów wybuchowych.

http://dnausers.d-n-a.net/dnetGOjg/Lockerbie.htm

Naturalnie tak samo będzie w Smoleńsku, bo inaczej być nie może. A może nawet dokladniej, bo nie był to zwykły lot pasażerski.

Pogłoski, jakoby miejsce katastrofy pod Smoleńskiem zostało przeorane spychaczami w niecały miesiąc po wypadku, to z pewnością potwarz.

Załącznik medyczny do raportu o przyczynach katastrofy Tu-154M nr 101 omawiający wyniki sekcji zwłok ofiar będzie niezawodnie odpowiadał co najmniej takim standardom medycyny wojskowej jak te opisane w amerykańskich przepisach Medical Aspects of Army Aircraft Accident Investigation (Army Regulation 40-21, Headquarters Department of the Army Washington, DC 23 November 1976, Unclassified)

http://www.army.mil/usapa/epubs/pdf/r40_21.pdf

A zapewne nawet jeszcze ściślejszym, bo amerykańskie przepisy wojskowe sformułowano dla potrzeb rutynowych dochodzeń dotyczących śmierci członków załogi w wypadkach treningowych w lotnictwie wojskowym, a nie na potrzeby śledztwa nad przyczynami katastrofy o wadze ogólnopaństwowej, w której ginie głowa państwa i generalicja.

Zgodnie z art. 3 ust.7 tej instrukcji, w ciągu 96 godzin po zakończeniu ostatniej sekcji zwłok, wszystkie protokoły sekcji, preparaty mikroskopowe, próbki tkanek zakonserwowane w bloczkach parafinowych i innymi sposobami, zbiór fotografii ofiar przed i po przewiezieniu z miejsca wypadku oraz zdjęcia rentgenowskie mają zostać przekazane do dyspozycji wojskowego instytutu medycyny sądowej. Zgodnie z załącznikiem A, punkt 4, część E do instrukcji nr 40-21, każdy protokół sekcji każdej z osobna ofiary wypadku musi oprócz standardowego opisu medycznego zawierać następującą informację:

1. Szacunkowy czas przeżycia od momentu uderzenia o ziemię.
2. Datę i godzinę śmierci.
3. Ślady ognia na zwłokach powstałe przed i po uderzeniu samolotu o ziemię, oraz obecność na zwłokach błota, ziemi lub śladów paliwa.
4. Szacunkowy czas wystawienia zwłok na działanie ognia.
5. Położenie zwłok lub fragmentów zwłok na miejscu wypadku względem szczątków samolotu.
6. Obrażenia (osobno i szczegółowo opisane mają być obrażenia głowy, twarzy, szyi, krtani, barków, piersi, korpusu, miednicy, ramion, nóg, dłoni i stóp).
7. Przyczyny doznanych poparzeń (pożar, kontakt z paliwem, płynem hydraulicznym, innymi substancjami).
8. Przyczyny obrażeń mechanicznych (uderzenie o części samolotu - szczegółowy opis, lub o inne przedmioty - szczegółowy opis).
9. Kolejność doznanych obrażeń (opisać kolejno obrażenia odniesione przed wypadkiem, obrażenia spowodowane podczas pierwszego zderzenia z ziemią, podczas ew. kolejnych zderzeń z ziemią lub innymi obiektami, podczas ew. dalszego toku wypadku).

Pogłoski, jakoby w rosyjskich protokołach sekcji pisano po prostu "przyczyna śmierci: mnogie obrażenia", to z pewnością potwarz.


Kodycyl technologiczny:

Być może nie wszystko jest stracone na zawsze w smoleńskiej mgle, bo obecność w rękach prywatnych przedmiotów odnalezionych na miejscu katastrofy stwarza realną możliwość społecznego poszukiwania pełnoprawnych dowodów, by zastąpić nimi dymiący nagan.

Sceptycy, kórych nie obezwładniła dotychczasowa eksplozja braterstwa polsko-rosyjskiego, zastanawiają sie m.in. nad przyczynami całkowitej dezintegracji środkowej części samolotu, czyli kabiny pasażerskiej.

Odłamana część ogonowa i usterzenie zachowały się w stanie podobnym, jak widoczny na zdjęciach z miejsc podobnych katastrof lotniczych. Kabina pasażerska natomiast jest w kawałkach, rozmiarów, tak na oko, pół metra na pół metra.

Ciała są podobno zmasakrowane, pozrozrywane, poparzone, choć ani wybuchu, ani dużego pożaru paliwa na miejscu wypadku nie było - prawdopodobnie ze względu na brak kontaktu gorących silników, odłamanych razem z cześcią ogonową, ze zbiornikami paliwa w skrzydłach, odłamanych kilkadziesiąt metrów dalej, jak i ze względu na brak iskier przy uderzeniu metalowego kadłuba o podmokły grunt.

Nic nie wiadomo o stanie kabiny załogi. Kokpit, z natury rzeczy zawierający kluczowy materiał dowodowy, znikł z powierzchni planety. Ani jednego zdjęcia. Nie wiadomo, czy kabina pilotów odłamała się od reszty kadłuba tak samo jak część ogonowa, czyli mniej więcej w całości, poszła w drzazgi, czy magicznie wysublimowała w atmosferę.

Jako niepoprawny sceptyk, nihilista i oszołom uważam, że zarówno (niedostępne nam jeszcze na razie) szczątki samolotu jak i przedmioty znalezione na miejscu wypadku oraz zwłoki ofiar mogłyby potwierdzić lub wykluczyć hipotezę eksplozji wolumetrycznej w kabinie pasażerskiej, która jest zgodna z widocznym na zdjęciach stanem wraku oraz pogłoskami na temat stanu zwłok.

Osobom zainteresowanym fizyką takich eksplozji i sposobem ich przeprowadzania polecam kwerendę literatury tematu, z użyciem fraz kluczowych: UCVE (unconfined cloud vapour explosion), CCVE (confined cloud vapor explosion) oraz BLEVE (boling liquid expanding vapor explosion).

O ile analiza spektrometryczna znalazłaby na miejscu katastrofy, w szczątkach samolotu lub na zwłokach ofiar tlenek etylenu, tlenek propylenu, azotan izopropylu, aluminium, magnez lub cyrkon o wysokiej czystości, w postaci pyłów o innym składzie niż stopy użyte w konstrukcji samolotu, kompleksowe związki metaloorganiczne zawierające fluor i metale lekkie, niewytłumaczalnie wysokie stężenie fluoru, albo nanocząsteczki metali, to taka sygnatura wskazywałaby na eksplozję wolumetryczną, zwaną przez Rosjan termobaryczną.

Całkowicie przypadkowo tak się składa, że Rosjanie są pionierami użycia eksplozji termobarycznych w technice wojskowej. Około litr płynu w głowicy pocisku do ręcznej wyrzutni "РПО-А Шмель", eksplodującego jako aerozol wypełniający pomieszczenie w ostrzelanym "trzmielem" budynku, daje ten sam efekt, co pocisk haubicy 152mm - zawsze zabija wszystkich w pomieszczeniu i prawie wszystkich w budynku, a często burzy budynek, co Rosjanie praktycznie sprawdzili w Czeczenii.

Niczego to naturalnie nie dowodzi, do czasu zbadania spektroskopem masowym (MS) przedmiotów z katastrofy, znajdujących się obecnie w rękach prywatnych.

Kodycyl medyczny:

Czy te zwłoki, które przetrwały mniej więcej w całości, prześwietlono? Eksplozja termobaryczna zabija bardzo charakterystycznym mechanizmem 'blast injury' obejmującym m.in obrażenia płuc wywołane skokowym wzrostem ciśnienia w pomieszczeniu do ponad 3MPa. Te obrażenia płuc mają bardzo charakterystyczny obraz radiologiczny na zdjęciach rentgenowskich klatki piersiowej, zwany 'butterfly', czyli motylem. Najbardziej kompetentna w ocenie diagnostycznej takich zdjęć jest medycyna izraelska, z powodu dużego doświadczenia z ofiarami terrorystycznych zamachów bombowych w miejscach publicznych. Wystarczy wysłać zdjęcia rentgenowskie z prośbą o opinię. Czy oszacowano temperaturę, jaka działała na spalone zwłoki? Medycyna sądowa ma na to rozmaite sposoby. Pożar paliwa lotniczego osiąga 900-1100 stopni Celsjusza, eksplozja termobaryczna ma 2500-3000 stopni i bardzo wysoki gradient wzrostu temperatury.

Kodycyl ekonomiczny:

Czy i kiedy dostaniemy z powrotem od Rosjan wrak samolotu, a raczej jego części złożone luzem na kupę, której RP jest nadal pełnoprawnym właścicicielem, bo samolot był kupiony od Rosjan i całkowicie zapłacony? Czy też zgodzimy się z Rosjanami że to bez sensu, i wrak pojedzie prosto do rosyjskiej huty, a my wielkodusznie nie będziemy się domagać nawet zapłaty za złom?

Kodycyl archeologiczny:


Ewentualne zaoranie, przekopanie, zabetonowanie, (niepotrzebne skreślić) miejsca katastrofy nie pomoże jako antidotum na ewentualną komisję śledczą za 50 lat. Ślady podejrzanych substancji, jeśli się tam znajdują, bedą wykrywalne spektrometrycznie w praktyce do końca świata. To samo dotyczy ewentualnych ekshumacji ofiar przez pokolenie naszych wnuków.

Może natomiast pomóc w udaremnieniu przyszłego śledztwa zdjęcie z obszaru katastrofy całej wierzchniej warstwy gruntu, przynajmniej 1 m w głąb, i jej wywiezienie w jakieś nieujawnione miejsce. Nie zdziwi mnie zatem, jeśli miasto Smoleńsk nagle zacznie budować na tym terenie np. największy na świecie podziemny parking, centrum handlowe na trzy piętra w głąb, albo super-basen kąpielowy o powierzchni kilku hektarów.


Oryginał tutaj.
_________________
Pozdrawiam, Filipoza
--------------------------------------------------
"Wśród ślepców i jednooki zaniewidzi." - Stanisław Jerzy Lec
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
nomorenazi




Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 386
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 09:08, 08 Maj '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Jak głosują wybrańcy narodu
07/05/2010 — Jacolo

Posiedzenie Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej w dniach 5, 6 i 7 maja 2010 roku

Głosowanie nad uzupełnieniem porządku dziennego o punkt w brzmieniu: Pierwsze czytanie projektu rezolucji w sprawie wezwania prezesa Rady Ministrów do wystąpienia do władz Federacji Rosyjskiej o przekazanie stronie polskiej prowadzenia postępowania w sprawie katastrofy samolotu TU-154, mającej miejsce 10 kwietnia 2010 r. (druk nr 3032)

Zauważcie kto jest za a kto przeciw

http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/glosowania?OpenAgent&6&66&1

Źródło: http://prawdaxlxpl.wordpress.com/2010/05/07/jak-glosuja-wybrancy-narodu/
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
davidoski




Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 889
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 10:51, 08 Maj '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Banda zdrajców.
_________________
The Truth Hurts
http://bankowaokupacja.blogspot.com
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
beezle




Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 522
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 11:09, 08 Maj '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

davidoski napisał:
Banda zdrajców.

Jak widać PO głosowało przeciw a PiS za (wszyscy w partii solidarnie). Zatem wniosek jest taki, że dostali odgórny "nakaz" od "władz partii". Co skłoniło "władze partii" to takiego kroku? Przecież to byłoby na naszą korzyść, a tak przynajmniej ja sądzę.

Z drugiej strony analiza czarnych skrzynek (nawet tylko nagrań) dała już pewnie co niektórym informację o przyczynach katastrofy. Gdyby to był kurs kolizyjny, to na pewno byłby "komentarz" pilotów. Wizyty w USA i Rosji co niektórych naszych rodaków też rodzą pytania. Na pewno chcą coś zweryfikować, rozwiać jakieś wątpliwości. Coś niedobrego się dzieje :/. Sam nie wiem, czy dokładnie chcę wiedzieć co.

Dobry momentem na "wyciek" materiałów z czarnej skrzynki - ścieżka audio byłaby dobrą opcją. Podobnie ten godzinny film z mgłą. Tyle tylko, że znów pojawiłoby się pytanie o autentyczność. Co za bajzel - niczego nie można być pewnym.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
davidoski




Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 889
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 11:42, 08 Maj '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zapis czarnych skrzynek nie zostanie ujawniony, nie łudźcie się.

Jako przyczynę poda się jakieś "wyższe okoliczności" typu zbieg nieszczęśliwych przypadków - specjaliści od propagandy wypracują na to odpowiednio mętny termin, na przykład "zaniedbania systemowe". Winą obarczy się jakiegoś niskiej rangi urzędnika, z którego zrobi się kozła ofiarnego i sprawa zostanie zamknięta.

http://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/ar.....owych.html
_________________
The Truth Hurts
http://bankowaokupacja.blogspot.com
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Ordel




Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 8576
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 12:05, 08 Maj '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

davidoski napisał:
Banda zdrajców.



PO zachowuje się jak ekskluzywna dziwka która nie chce pamiętac,że wczoraj dała dupy. Ta dziwka na zewnątrz budzi pożądanie wśród wielu, ale nikt nie wie ,że dziwce pękła dupa i musi nosic pampersa, żeby jej wątroba nie wypadła.
Dziwka dalej będzie dawac dupy puki klienci będą się chcieli nabierac na jej wdzięki.
A ja mówię do rynsztoku z kurwą i ogolic na łyso.

PO chce już zapomniec o sprawie, jest to dla nich bardzo uciążliwe, oni żyją przyszłością, czyli co jeszcze można sprzedac/ukraśc, co było wczoraj to już historia.
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=0K4J90s1A2M
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Voltar




Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 5408
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 12:54, 08 Maj '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak już jesteśmy przy głosowaniach:

http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/glosowania?OpenAgent&6&66&7
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Adwokat Diabła




Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1243
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 13:01, 08 Maj '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Myślę że ta dziwka o której piszesz Ordel, boi się, że przy okazji tej katastrofy wyjdą zaniedbania proceduralne w strukturach rządowych, na których czele w momencie katastrofy stali politycy PO i PSL.
To druga po Casie katastrofa samolotowa w której giną wysocy członkowie struktur państwa, która wydarzyła sie za rządów Tuska i PO-PSL. Wystarczy przyjrzeć sie tamtej sprawie, co w niej zrobiono, jakie mataczenia, zastraszania ludzi chcących dojść do prawdy, aby zrozumieć, że i w tej sprawie smoleńskiej dojdzie do podobnych sytuacji.
W PO boją się, że zacznie sie głośno mówic o tym, że rząd nic nie zrobił w sprawie regulacji lotów ważnych urzędników państwowych i jest winny conajmniej nieumyślnego spowodowania tej tragedii. Fakty są takie: samolot był rządowy, BOR ochraniajacy katyńską imprezę jest instytucją rządową. Najwięksi krzykacze PO z prikazu bossa skulili ogony, aby nie drażnić ludzi. Prorządowe media sieją dezinformacje na dawno niespotykaną skalę. Sposób prowadzenia śledztwa przez Rosjan, daje wiele do myślenia o czym można w powyższych postach poczytać. Ale jest to dla niektórych korzystne, a podany wynik będzie zgodny z sondażami opinii publicznej, po uprzednim wypraniu i zmanipulowaniu, aby nie było niestrawności.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Ordel




Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 8576
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 13:27, 08 Maj '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

@Adwokat Diabła, ja właśnie o tym piszę - dali dupy , a teraz chcieliby jak najszybciej zapomniec. W "normalnym" państwie minister odpowiedzialny, w tym przypadku minister obrony podaje się do dymisji. Pamiętam jak kiedyś w Belgii czy Holandii uciekł pedofil z więzienia (były jakieś zaniedbania), to minister sprawiedliwości podał się do dymisji.

Ale Polska to nie jest normalny kraj, tutaj świnia jak dorwie się do koryta to przykuwa się łańcuchem. Trzeba świni łeb ukręcic , to może inne świnie się przestraszą i tak kurczowo nie będą się trzymały przy korycie.
Politycy muszą zacząc się bac, zgodnie z zasadą - jeśli cię nie szanują, muszą się ciebie bac. Bo na razie ani nas nie szanują ani się nas nie boją.
Polskie tzw elity polityczne to świnie trzymające łeb w korycie, zamroczone wyżerką i wypinające dupę do zerżnięcia przez "władców tego świata" ( czyli tych co kontrolują grę ). Trzeba tylko jeszcze o jednym pamiętac że oprócz swojej dupy, te świnie swoją "postawą/działaniami" narażają na uszczerbek chociażby moją dupę , a mnie to kurwa nie kręci Smile
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=0K4J90s1A2M
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Al Mudrasim




Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 69
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 16:13, 08 Maj '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[/quote]

1-sza informacja: nagrały się krzyki pasażerów samolotu
2-ga informacja: nie nagrały się krzyki pasażerów
3-cia informacja: nie nagrały się głosy inne niż załogi
4-ta informacja: w kabinie pilotów rozpoznano nieznany głos
5-ta informacja: w kabinie pilotów rozpoznano nieznany żeński głos
6-ta informacja: w kabinie pilotów rozpoznano nieznany męski głos

[/quote]


Dodaj jeszcze, że ciał pilotów poszukiwano kilka dni ze względu na to,że powstał z nich przecier, natomiast teraz znalazł się świadek który twierdzi,że widział ciała pilotów przypięte pasami do foteli w kokpicie.

Może ktoś z was wrzuci fotkę kokpitu, bo nigdzie takowej nie mogę znaleźć.
_________________
Ja w cuda nie wierzę, ja na nich polegam Smile.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
WiZa




Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 29
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 00:01, 09 Maj '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[quote="Millais"]
Ciekawe. Cały czas gdy mowa o kabinie pokazuje się zdjęcie fragmentu samolotu, który jest TYLNĄ, odwróconą częścią kadłuba. Jeśli samolot, co najbardziej prawdopodobne uderzył w ziemię "czubem" kadłuba, to do kurwy nędzy - kto jest w stanie powiedzieć ile było osób w kabinie.
No i to rewelacyjne odkrycie świadka, że panowała gęsta mgła Laughing
Z każdą konferencją, z każdym newsem konam ze śmiechu jak w chuja robi się masy.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kabina wraz z prawie nienaruszoną częścią samolotu nie wbita w ziemię i nie przewrócona, jest doskonale widoczna na pierwszym filmie z katastrofy, nakręconym prawdopodobnie za pomocą telefonu komórkowego (zanim dotarli strażacy). Jedyna dziwna rzecz, to całkowity brak szyby. W pierwszej chwili gdy oglądałem ten film, przyszło mi na myśl, że eksplozja w środku samolotu odrzuciła kabinę i ogon na kilkaset metrów od siebie, druzgocąc wszystko co było w środku, rozrywając na kawałki ludzi, a nawet poszycie samolotu. Ciśnienie wywołane eksplozją musiało być tak wielkie, że wdarło się do kabiny pilotów, szyba wystrzeliła być może na kilkaset metrów, a z załogi zrobiło krwawą miazgę. Szyba zadziałała jak zawór bezpieczeństwa i dlatego kabina przetrwała jako jedyna w miarę nienaruszona część.
Mówię tu o pierwszym wrażeniu w czasie oglądania filmu i nie śmiem wygłaszać przerażających teorii, ponieważ jestem laikiem i nie znam się na eksplozjach.
Jeśli chodzi o relację świadka, to może być prawdziwa, bo wprawdzie kabina jest prawie nie naruszona, ale piloci przypięci pasami to prawdopodobnie krwawe szczątki nie dające się rozpoznać.
--------------
Człowiek wywieziony w czasie okupacji do Niemiec na roboty, opowiadał mi że kiedy alianci zrzucali na niemieckie miasta bomby ciśnieniowe, on i inni przymusowi robotnicy musieli szpachlami skrobać ludzi ze ścian domów. Od drugiej wojny światowej technika mordowania poszła zapewne daleko do przodu.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
mieszkaniec_eurok




Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 113
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 00:10, 09 Maj '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

WiZa napisał:
Kabina wraz z prawie nienaruszoną częścią samolotu nie wbita w ziemię i nie przewrócona, jest doskonale widoczna na pierwszym filmie z katastrofy, nakręconym prawdopodobnie za pomocą telefonu komórkowego (zanim dotarli strażacy). Jedyna dziwna rzecz, to całkowity brak szyby.


Poprosimy o screenshot i wrzucenie go tu na forum. Definitywnie trzeba stwierdzić czy to ogon czy dziób, ale żeby było to możliwe musimy wiedzieć, czy o tym samym mówimy. Ja (i nie tylko ja) dzioba nie widziałem.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
nomorenazi




Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 386
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 00:15, 09 Maj '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem



Źródło: http://www.fakt.pl/Rosjanie-kopiowali-dane-,galeria-artykulu,71198,3.html




Źródło: http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNeJ#5459758998359442098



Źródło: http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNeJ#5459758998359442098


Źródło: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/co.....ropped.JPG



Źródło: http://forum.smolensk.ws/viewtopic.php?f=2&t=48375&start=8920




Źródło: http://www.antenna.com.ua/news/13995.html






Źródło: http://www.smolensk-auto.ru/forum/index.php?showtopic=16192&st=720
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
outsider




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 25
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 00:29, 09 Maj '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na pierwszym zdjęciu widoczna jest część tylna samolotu w położeniu, jak sądzę, do góry nogami. Ostatnie zdjęcie to YAK - 40 tak dla jasności.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
WiZa




Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 29
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 00:37, 09 Maj '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.youtube.com/watch#!v=DURU5j_ZMAE&feature=related

http://www.youtube.com/watch#!v=DjSuj0FOryg&feature=related

To chyba jednak ta część z pierwszego zdjęcia, nie wiem co to jest. W takim razie kabina zniknęła i ja jej też nie widziałem.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
nomorenazi




Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 386
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 01:01, 09 Maj '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wkleiłem jedno zdjęcie nie to, które chciałem i już nie zdążyłem zmienić.
Miało być to zdjęcie:


Źródło: http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNeJ#5464570018457258002



Źródło: http://picasaweb.google.ru/Amlmtr/MWzNeJ#5462285154402438818




Źródło: http://www.time-samara.ru/article/19528.html
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Millais




Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 291
Post zebrał 0.000 mBTC

PostWysłany: 01:59, 09 Maj '10   Temat postu: Odpowiedz z cytatem

WiZa napisał:
Kabina wraz z prawie nienaruszoną częścią samolotu nie wbita w ziemię i nie przewrócona, jest doskonale widoczna na pierwszym filmie z katastrofy, nakręconym prawdopodobnie za pomocą telefonu komórkowego (zanim dotarli strażacy). Jedyna dziwna rzecz, to całkowity brak szyby. W pierwszej chwili gdy oglądałem ten film, przyszło mi na myśl, że eksplozja w środku samolotu odrzuciła kabinę i ogon na kilkaset metrów od siebie, druzgocąc wszystko co było w środku, rozrywając na kawałki ludzi, a nawet poszycie samolotu. Ciśnienie wywołane eksplozją musiało być tak wielkie, że wdarło się do kabiny pilotów, szyba wystrzeliła być może na kilkaset metrów, a z załogi zrobiło krwawą miazgę. Szyba zadziałała jak zawór bezpieczeństwa i dlatego kabina przetrwała jako jedyna w miarę nienaruszona część.
Mówię tu o pierwszym wrażeniu w czasie oglądania filmu i nie śmiem wygłaszać przerażających teorii, ponieważ jestem laikiem i nie znam się na eksplozjach.
Jeśli chodzi o relację świadka, to może być prawdziwa, bo wprawdzie kabina jest prawie nie naruszona, ale piloci przypięci pasami to prawdopodobnie krwawe szczątki nie dające się rozpoznać.


WiZa napisał:
http://www.youtube.com/watch#!v=DURU5j_ZMAE&feature=related

http://www.youtube.com/watch#!v=DjSuj0FOryg&feature=related

To chyba jednak ta część z pierwszego zdjęcia, nie wiem co to jest. W takim razie kabina zniknęła i ja jej też nie widziałem.


Więc po co dyskusje! Nawet dziecko zobaczy, że kabiny nie ma na żadnym ze zdjęć ani filmie. Nie ma takiej możliwości, aby kabina przetrwała przy tej, ustalonej już trajektorii upadku. Tym bardziej załoga.
I tak jak napisałem wcześniej i co niektórzy to potwierdzają - zdjęcie części przypominającej kadłub z kabiną jest fragmentem odwróconej, tylnej części samolotu.

Podtrzymuję więc moją tezę, że świadek, który rzekomo widział ciała załogi bredzi, lub zwyczajnie łże.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Prawda2.Info -> Forum -> Wiadomości Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona:  «   1, 2, 3 ... 58, 59, 60 ... 132, 133, 134   » 
Strona 59 z 134

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz moderować swoich tematów


Samolot z prezydentem rozbił się w Smoleńsku
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.
Wymuś wyświetlanie w trybie Mobile